Hát tök más az egész, jóval vastagabb leömlő kell, Végcső is nagyobb kell.ŐŐ gyárinak nem tudom a méreteit legalábbis most nincsenek elöttem h. össze hasolítsam. Gyári ha jól emlékszem 31-30 körüli ez meg 39-es A végőcs is 22 körül van ennek meg 26Ennek nincs egyenes rész mint a gyárinál.Állatalában a középső rész egyenes szokott lenni. Én nem egyenesre terveztem :)Túl sokat dolgoztam rajta h. közzétegyem a méreteit.
pölczy a te kipufogódról nincs valami sablon? Vagy esetleg tudnál valami utat mutatni hogy milyenek egy nem gyári mintára készített kipufogó méretei :)
majdnem olyan mint az enyém. Én is így fujtam le a fejidomot, lusta voltam bevinni a gyári cirádát 2x megcsináltam de soha nem volt szimetrikus aztán leszabtam a picsába és egyenesen elrgasztottam :)Előröl ugyan ilyen csak nekem kisebb indexek vannak.
hát pedig én vettem 1 tábla lemezt 2400Ft-ér és a feléböl kihajottam a rezot.Szóval még 1-et kiad:))))Garantálom ha felteszük egy gyári motorra rá se lehetne ismerni. kurva sok különbség van.Arrownál meg ilyen gyári rezoknál sokkal jobb.
Annyiért szerintem elhoztam volna én is
Nekem sajna meg kell dolgoznom érte... Úgy néz ki csütörtöktől hivatalosan is dolgozni fogok. Jövő szezonra talán összegájázok annyit hogy fussa egy korrekt állapotú EVO-ra. Netto 70ből... Magyar valóság... Ezért tanultam... De legalább örülhetek hogy 4 hónap után találtam egyáltalán munkahelyet, ahol alkalmaznak.
Látom megvetted a használtautón 330-ér hirdetett Mito-t
Én is lesegettem, de nekem az volt a fura benne h át lett festve. Meg állítólag a dugóban 7000 Km van. Legalábbis ezt írta ide be egyszer a volt tulaj. Amennyiben publikus, had kérdezzem már meg, hogy mennyit engedett a 330-ból?
Használd egészséggel!
hát jogos .. de ez attól is függ kinek mit enged a pénztárcája... de viszont ha gyári rezó akk evo I esé .. mert nyitottabb mint a evo 2 esé.. Viszon gyári rezóból is lehet jót csinálni vagy kikell égetni pl (gázpörkölővel) vagy szétvágni és kiszedni minden nem oda valót .. a végdobbal is van mit csinálni mert fojtás van benne nem végig megy a perforált cső így vissza fogja az öbblítést.. szóval szétszed.. szétvág . hozzáhegeszt .. jól kitömni gyapottal és egyből szép a hang ... de hát 1 arrow -ot megse közelitt vagy 1 gianellit .. az tény.... mind hangba és teljesítményben se ....
Kicsavarod az 1es jellel ellátott csavart és kitolod a lámpát a vázból,amit bekarikáztam még a lámpa tetején az két gumibak azok miatt picit szorulhat de nyugodtan kitolhatod ha a csavar kinn van
Segítség!
Megtudná nekem mondani valaki hogy tudom levenni a műszerfalat, mert 2 csavar fogja ahogy látom de azokhoz meg nem férek hozzá a lámpától szal gondolom ki kell venni na de hogy, mi tartja?
Aki csinált már ilyet az írja meg légyszives hogy kell!
köszi
A probléma megoldódott. Szép alapjárata van. Hívtam egy szerelő tanulót, Ő megnézte és lám jó lett.(hogy mit csinált, azt nem tudom :-) ) Köszönöm a segítséget. Most egy másik probléma lépett fel, a kuplung nem old rendesen. Holnap várok egy telefont, és kiderül, hogy mit tudnak vele kezdeni. Ha kiderül, írok, hogy mi volt! Üdv.
Üdv!Szerintem picit bővebben is leírhatod a jelenséget ha "távsegítséget vársz".... Dellorto hanyas karburátor van rajta.... és hanyne soroljam.... :) pl dellorto 28-as? jelenglegi beállítás hogy van? Lenne pár tippem miért reagál így a motor.... hogy terhelés nélkül beindul, jár..... terheléssel meg lefullad... meg felpörög stb....
Kiváncsi lennék arra a benzin "levegő" beállításra.... eleve így elsőre úgy fest mintha benzinben nagyon szegény lenne a keverék (kb olyan jelenséget írtál le mint amikor az ember elzárja a benzincsapot és a motor ugye nem áll le egyből és ahogy fogyatkozik a karburátorban a benzinszint oxigén ugyan úgy van így a porlasztás szétmegy több lessz az oxigén kevesebb a benzin így a motor hogy reagál (mint egy ember aki kapkod a levegőért-csak itt a motor a benzinért )
Tipikus karburátor jelenség de anyi különbségel a motor nem indul be szivató nélkül....(hideg motornál nem csodálom hogy kell....de gondolom ha üzem meleg akkor is így reagál.... gondolom falsot bizti nem szív sehonnan... és mivel rossz beállításra gondolsz....
nekem lenne tippem itt kezd:
Dellorton se különb mint egy simson 16n... karbi csak nagyobb és más kialakítás.... Van súber...van bowden "ráspanolás".... van levegő és alapjárat beállítás és lehet varriálni szépen az úszóházban a benzinszintet.... Szedd le a karburátort,sorrendbe szedd szét úgy tudd is mi hogy megy össze... nézz utánna neten hogyan is épül fel és hogyan kéne beállítani....Biztos van akki jobban letudja írni ,és válaszolni erre a kérdésedre szóval írd le mit tapasztalsz...
Nekem sajna meg kell dolgoznom érte... Úgy néz ki csütörtöktől hivatalosan is dolgozni fogok. Jövő szezonra talán összegájázok annyit hogy fussa egy korrekt állapotú EVO-ra. Netto 70ből... Magyar valóság... Ezért tanultam... De legalább örülhetek hogy 4 hónap után találtam egyáltalán munkahelyet, ahol alkalmaznak.
Én is lesegettem, de nekem az volt a fura benne h át lett festve. Meg állítólag a dugóban 7000 Km van. Legalábbis ezt írta ide be egyszer a volt tulaj. Amennyiben publikus, had kérdezzem már meg, hogy mennyit engedett a 330-ból?
Használd egészséggel!
sokat segítettél
Hálám üldözzön:D
Megtudná nekem mondani valaki hogy tudom levenni a műszerfalat, mert 2 csavar fogja ahogy látom de azokhoz meg nem férek hozzá a lámpától szal gondolom ki kell venni na de hogy, mi tartja?
Aki csinált már ilyet az írja meg légyszives hogy kell!
köszi
http://kepesmotor.hu/cagiva-sp...
nincs 1 mito evo blokod?
azt szeretném megkérdezni hogy nincs e valakinek 1 mito evo blokja ?
ja és persze ami jo is!
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
Kiváncsi lennék arra a benzin "levegő" beállításra.... eleve így elsőre úgy fest mintha benzinben nagyon szegény lenne a keverék (kb olyan jelenséget írtál le mint amikor az ember elzárja a benzincsapot és a motor ugye nem áll le egyből és ahogy fogyatkozik a karburátorban a benzinszint oxigén ugyan úgy van így a porlasztás szétmegy több lessz az oxigén kevesebb a benzin így a motor hogy reagál (mint egy ember aki kapkod a levegőért-csak itt a motor a benzinért )
Tipikus karburátor jelenség de anyi különbségel a motor nem indul be szivató nélkül....(hideg motornál nem csodálom hogy kell....de gondolom ha üzem meleg akkor is így reagál.... gondolom falsot bizti nem szív sehonnan... és mivel rossz beállításra gondolsz....
nekem lenne tippem itt kezd:
Dellorton se különb mint egy simson 16n... karbi csak nagyobb és más kialakítás.... Van súber...van bowden "ráspanolás".... van levegő és alapjárat beállítás és lehet varriálni szépen az úszóházban a benzinszintet.... Szedd le a karburátort,sorrendbe szedd szét úgy tudd is mi hogy megy össze... nézz utánna neten hogyan is épül fel és hogyan kéne beállítani....Biztos van akki jobban letudja írni ,és válaszolni erre a kérdésedre szóval írd le mit tapasztalsz...