Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Tehát a helyzet a következő: Cagiva w8 125ccm, 2000évjárat. Kapott új dugót, perselyt, hengerfej tömítést. Először szépen járt, szivatóval elindítottam, majd visszanyomtam a szivatót. Tökéletesen járt. Beraktam 1-be és lefulladt, beindítottam ismét beraktam 1-be, ismét lefulladt. Utána próbáltam beindítani nem sikerült, csak szivatóval, de akkor meg nagyon felpörgött(mintha nyélgázon lett volna) Azóta csak úgy tudom beindítani. Gondoltam a karburátor beállítására, de csak egy csavar van a karburátoron, ezért azt sem tudom, hogy hogyan kell beállítani. Szóval ez lenne a problémám. JA! Dellorto karbi! Remélem tud valaki ötletet! Várom a válaszokat! Előre is köszönöm!
Sziasztok volna egy kérdésem hogy szerintetek mennyire lehet jó a malossinak a 160-as hengere. Amin ugye power sincs és nem is lehet rá rakni gondolom. Mit tudhat ez a henger? Erősebb mint a gyári? Aki tud valami írni az szóljon hozzá! Fontos volna
Itt egy link is Katt
Használt Mito piacot elnézve az ilyen hengerekra hamarosan nagy szükség lesz (mivel a legtöbbet okmányok nélkül, illetve külföldi papírokkal hirdetik)... Én is gondolkodtam valami ilyesmiben Bár nekem még egyelőre nincs Mitom, DE LESZ, csak idő kérdése!
Előre is kösz a segítséget
Itt egy link is
Katt
Köszi
mailba egyeztetünk ha kell..
Dobj egy mail címet és küldöm a címem.
A hátsógumi milyen paraméterekkel rendezik? Profilmélység? Méret? Ár?
Index relét mennyiért adod?