Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen azok tényleg figyelemre méltók mikor a figura tesz a gépre egy használt 160as hengert meg esetleg egy nagyobb karbit és máris 40 le fölötti lesz a teljesitmény.Amit ha meg kérdőjelez valaki azonnal mély felháborodás van hogy márpedig az igenis van annyi!Sőt!
Itt most nem a kihegyezett felreszelt tuningolt pálya mz-k re gondoltam hanem mind2 motornál a gyári henger/dugó szettre.Ami valljuk be tényleg nem egy árkategória.
Garden 2t meg nem is értem miért probléma, az még egészen jó Annál szarabbat szoktak YZ-kbe, meg Mitokba rakni. Rekord 2t-t és társait. Az oda simán jó, elég csak megnézni a Magyarországi 2 ütemű motorállományt.
Édesanyja életére is megeszküszik, hogy sosem akadt meg, csak néha a gyújtás elmegy valamiért, 200m-t elmegy és megáll, de addig nagyon megy. Hiába vett új gyertyát, az is, nem hiába, már az NGK is szart gyárt, biztos azért mert francia
Bár szerintem európában igazi unikum, legalábbis hirdetésekből ezt látom, hogy itt mindenkinek a 125-ös motorja 40Le+ :) :)
Igaz csak 48as méret, de jutányos áron most fogok 10k-ért prox dugót venni a Simsonomba. Meg vehetnék ezresért ambikát. Sőt Sajtos Úrtól nagyon kedvezményes áron egyedit is.
Fosadék motorjaimban amikor a legrosszabbat kapták az utóbbi pár évet elnézve az úgy nézett ki, hogy 1:25 és Moto2xt-t kaptak.
A most épülgető babettámba is azt fogok rakni.
Sőt, mivel nem voltam elégedett a kapható alkatrészek minőségével, főtengelyhez alsó csapot is gyártattam, hajtókar is egyedi, meg piaggio robidugót kapott. És gondolhatod a felső csap sem bronzban fut :)
Csak úgy a fosadék babettámhoz.
(bár tény, hogy az ETZ-mre ennyit sosem fogok áldozni)
Vettél mostanában MZ hez normális dugót?
Mert marhára nem áll meg 10 ből.
Fúrással meg pláne.
De persze, nyilván olcsóbb, mint egy mitot újraizélni.
sziasztok komplett blokk felújítás elött állok.. mivel megált mert széthullot az alsó tűgörgőmm de szerencsére nem huzta meg a hengert ..... segítsetek honnan tudnám beszerezni az alkatrészeket .. Hajtókar, csapágyak, szimeringek, dugó (vertex) , az összes tömítés..várom a válaszotokat...
És igen olajtémába pedig ugyanez...megveszik a nevenincs kence 2t-t hogy jó bele ez is "ugyanarraszolgálmintakasztrol" aztán jönnek a bajok és jön ujra a "szar mert olasz meg 2t" című történet mert sajnos a garden 2t nem 10ezer feletti fordulatszámokra való.
Gondoltam hogy bármilyen márkát említek azzal valakit vérig fogok sérteni... Ezzel én nem azt mondtam hogy az mz az szar.Annyi a külömbség hogy ha vesz egy Mz-t és megakasztja azt kb fele annyibol helyre hozza (fúrás,uj dugó) mint egy Mito-t ha azt is Megcsinálja(Nem összekókányolja)Mert egy Mz hengerfúrás +uj dugó max 10kilóba megáll de egy Mito henger dugó felujitáshoz ez nagyon kevés!Az ott kezdődik hogy egy rendes dugattyú 20ezer és még hengerröl nem is beszéltünk...Ennyit akartam vele mondani Te értelmezted félre.
No és igen, olaj kérédés ugyanez. :)
Totál off, meg sem téged, se másokat nem szeretnék megbántani, DE:

Attól, hogy számodra egy MZ kevesebb megbecsülést érdemel (abba a szar is jó), mint a Cagiva az igazából rajtad kívül senkit sem minősít, már megbocsájts.
Nekem majd idővel kiderül. Ugyis még idén megyek pályára 1-2 őt :))) még 1 tizeddel nagyobb fuvóka van bent, még nem volt időm menni vele. kb 5km-er lehet bent de birja a forgatást is 12-3ig simán elforog, de tartósan még nem adtam neki):
Most erre mondok egy olyat, hogy pl NSR250-esbe nem árulnak minden utca sarkon dugattyút. Nem tudom hol de itthon csináltak az enyémbe dugattyút. És ilyen dugattyúkkal futott az enyémen kívül még jó sok NSR250 amik versenyeztek is SSP400-ba. Igen nem vagyok jártas anyagösszetételben, de gyűrű az prox volt hozzá, mert ami járt volna a dugóhoz eléggé gyatra minőség. Evvel oda akartam kilyukadni, hogy attol hogy nem csudi-csacsi hiper márkás a dugó lehet az még jó.
én soha nem szidtem az olaszt! és nem is fogom! 2T párti vagyok és olaszok.........
úgyhogy én tudom ha megkap mindent és foglalkozva van vele. akkor meghálálja és elég kooly élményt tud nyújtani.
57.50mm mert újra megfúratom. most jelenleg így lessz összerakva és eladó.
Szerintem is vegyél bele normálisat. Szerintem wösnner az elég jó. én az ambikát csak kiváncsiságból raktam bele nem is várok tőle sokat :)) de mondom volt már szarabb is ennél.Mindenképp érdemes normális dugattyút venni. ha jól gondolom neked 57-es kell az ugyis csak wössnerbe van.
Nem hiába kerül az 3500 forintba...ugyanmár aki nem tud venni egy Rendes belevaló márkás dugattyút egy ilyen motorba az ne vegyen Cagiva-t vegyen Mz-t mert sokan megveszik ezt hogy fú ez is ugyanazt tudja mint egy vertex aztán kikönyököl úton útfélen és akkor az jön hogy szar olasz 2t meg stb...keverékolaj témába dettó ugyanez a történet
és az mennyivel drágább? vagyis mennyibe kerül?
Szerintem, keress bele valami normálisabbat.
Tkrj vagy iylesmi
akkor ambikával soha nem lessz jó? mert szerintem nekem a hengert baszták el a fúrásnál mert nem ment át egyszerűen könnyen. a dugattyú a végefelé kicsit szorult ujjal kelett átnyomni egy kicsit erősen és szerintem elérte az üzemihőfokot és emiatt ragadt utánna rákuplungoltam és vsizatettem egy sebességet
a motor ment tovább. de utóbbi időbe leragadt a dugóba gyűrű és be se indult most megfúratom újra egy új dugattattyúval és nagyobb illesztést hagyni. ne olyan passzora és akkor nemhiszem hgy gond lessz vele. de kitudja...
A dugónak eutektikus ötvözetből kellene lennie.
szilicium tartalom 18% felett (asszem)
Az ambika már színre sem stimmel, a magas sziliciumtartalmú cuccok egyszerűen más színűek.
Forgácsolás alatt is sok minden kiderül, bár a keméynség az nem minden, az nem egyenlő a jó kopásállósággal, de az akkor is gyanús, ha a dugókat rendszerint könnyű forgácsolni, mivel magas SI tartalmúak, az ambikát meg direkt nehéz, mert kenődik

HA kifúrod, ez rögtön ki is derül, ha vertext fúrsz, törik a forgács, nem kenődik, az ambikánál meg nem győződ kenni a szerszámot, mert feltapad.
én nem szerettem meg.
ezt nem értem. bővebben......
Próbáld meg kifúrni valahol, beleragad a fúróba, kenődik, puha mint a fos.
google.co.hu ...
cagiva mito 56.00mm dugattyú és kihozza..
emotoparts
robogoalkatresz
odormotor
ezen a 3 oldalon lehet venni.
Helló!

Mito evo alkatrészek:
Az alkatrészek egy 2008-as MITO-ból származnak és szinte újak!
Gyújtó trafó: 8e
Lendkerék: 12e
Állórész(tekercs): 12e
Power elekronika:10e
CDI(motor vezérlő): 15e
Feszültség szabályzó: 10e
Kipufogó rendszer: 15e
Alsó oldalidomok: 5e/db
Első ülés(hibátlan,szakadásmentes):5e
Hátsó lámpa: 5e
Oldal sztender: 4e
Hátsó lábtartó: 6e/pár
Lengővilla(himba rendszerrel, tengellyel):10e
Lehet hogy mind2