Én ismerem a srácot. jó kis mito . Korrekt srác volt velem szemben én hengert vettem még annó tőle. és minden okés volt vele. Jah és hát szép a motor. Nézd át rendesen és azt tudnod kell hogy olyan olasz gép nincs amire nem kell akármit is költeni
Te hogy tartod ennyire a Mito-dat? 96-os évjárat... Szutor a 2008-as motorját árulja közel ilyen áron...jó a Mito, nagyon jó, de nem kéne azért elszállni...
Még anyit hogy simmeringszettben se tudok róla hogy két db 1 olaj és egy víz álló simmeringet adnának :) Sz.em az olasz nemvolt hülye gyakorlatilag van 1-2 alkatrész amit di9rekt márcsak azért se kaphass meg egyező méretben :) Pl én googl.hun láttam 8x16x10-est de közelben csak 8x16x6-ost kaptam....
Igen műanyagot megmarja gumit megmarja....hosszútávon de nem 1 perc után.....nemkell oda órák hosszas állása,legigényesebb az lenne szétszedni kimosni...csak hát tömítés stb...akkor már nemárt újjal összerakni stb,vagy készíteni ...de sz.em nem kapott az anyi vizet...bár kiváncsi lennék menyi ideig működött így a motor víz/olaj hajtással előző tulajnál :)
Lehet nemvolt olaj nálla,úgy gondolta elbabrálja a simmeringet és majd pótolja a víz a hiányzó ml-ert
Sz.em amúgy Kalgon lenne a legjobb (kalgonnal a cagiva is tovább él...
Most ezt komolyan mondod?
Két simmering egy olaj egy víz álló.....
na ugassatok le ha gyárilag nem így van van a csapágy és a simmering
ami: Vízpumpa simmering:
8x16x10 (CFW kék vitonos)
vízpumpa csapágy:
Faq HK0808A
A simmering:8x16x10
igen néztem a tiedet is de sajna max ilyen 370ezrem lenne motorra több nem :( gondolom annyiér te nem akarnád eladni
kipuja elvileg valami arrow rendszer de nemtudom. megnézem hétvégén ha minden igaz
Jah azt megmarja az összes szimeringet. Szedd csak le a kuplung oldali deknit, ahogy Zoli mondja van ott pár borda meg "lyuk" az öntvényben, onnan mondjuk egy fültisztítópálcával kitisztítod vagy levegővel kifújatod.
Vízpumpa szimering: 2 darab van egymásnak vagy háttal vagy szemben, már nem emlékszem és csak csipesszel jött ki szétbarmolva, tehát, ha kiszeded újat is kell bele rakni. Egyik sima egyszerű a víz oldal felől a másik olajálló. Méretét sajnos nem tudom.
Szerintem megéri, bár a kipszi az nem a gyári rajta, hanem az az I vagy II-es mitoé, de ettől függetlenül lehet, hogy nem szar. Meg kell nézni, ki kell próbálni!
Juteszembe, az enyém is eladó...
Enyi pénzért ilyen motort enyi mindennel+ráadásul papírjai is vannak M.o-on forgalomba volt helyezve akkor pöpec.Viszont nemártana megnézni valóban powert(mikor elfordítod a kulcsot hallasz egy oda vissza hangot egy elektromotortól ...züüü züüü :) (kb 2-3másodpercig) ha hallod azt jelenti átforgatja a bowdenen keresztül az elektronika a szelepet(kettő hozzáteszem anyit hogy attól hogy hallani a motort nembiztos be is van közve (alias bowden de kétlem hogy ne lenne hamár hallani a hangot)
kormánycsapágy,teleszkópsimmeringek blokk átnézése csörög e kábelezés kontaktok világítások jók e kapcsolók jól érintkeznek lánc lánckerék.Menet közben nem érzel e furcsaságot keréktől,kormánytól,rázást remegést stb....Power ha kinyit akkor meg seggberúgja a motort 7000fordulatnál...:D Szóval ha jártas vagy 125-ben megérzed működik e,ha nem akkor lomhán gyorsulna :DMegnézném nem e forralja a vizet,gyertya színét aksi állapotát,nemcsöpög e olaj,víz,fékek jók e ilyeneket nem árt megnézni,ésha papaírozni akarod papírokat átolvasni!minden adat stimmeljen!(utólag nehéz reklamálni):) üdv!(helyesírásért elnézést):)
az a bizonyos sziszegés hallható tisztán? akkor arra figyelni fogok. menni mentem már vele azzal nincs gond esetleg adok egy linket, szerinted ez megéri? http://www.hasznaltauto.hu/motor/cagiva/cagiva_mito_evo-2903796
üdv: Márkus Dániel
Fordítsd el a kulcsot, sziszeg, nem sziszeg? Ha nem sziszeg, akkor nem jó a power, ha sziszeg, akkor oké. A hangját hallgasd meg, hogy nem csörög-e meg ilyesmik. Mentél már 2t 125-tel? Akkor hasonlítsd hozzá, ha nem, akkor meg csak nézd meg, hogy milyen erős. Bár ezt így elég nehéz, ha nincs tapasztalat 2t 125-ben. Amúgy még az általános dolgokat nézd meg/át (villa, telók, szimeringek, stb.). Remélem tudtam segíteni, de ha van még kérdésed, írj!
ha minden jól megy a hét vége fele megnézünk egy mito evo-t. tudna valaki tanácsokat adni hogy mit kell rajta megnézni, esetleg típushibák. Ha kipróbálom mire kell odafigyelni, ahhoz hogy jó legyen motorikusan.
Hát épp azt csinálom. Hopgy birom könnyen kivenni a vízpumpátol a szimeringet? Mert már szétszdtem lent van a kis propeller is csak a szimeringet nem tom kiszedni. A kuplung felöl levegyem a kuplungot is? Mert már onnan is le van szedve a dekni. Jah és egy kérdés ha 7 lamella van akkor az 7 seb nem? Mert nekem 7 lamellám van de csak 6 seb tudok váltani
Hello!
Membránlapkák (gilardoni 2-eshez való membránlapok) + hengertalp tömítése (qrvavékony) nincs valakinek eladó?
Esetleg csere RS 125 első lánckerékre?
HA nagyon ótvar volt az olaj, jó volna leszedni a puklungdeklit, és kipucolni amit elérsz.
A motorok öntvényéban szándékosan vannak iylen koszgyűjtő helyek, onnen érdemes kikaparni a zaccot.
Helló hát a rendszer az ép írták hogy nem passzol teljesen. De lehet hogy érdekelne mongyuk most még csak a végdob. Az mennyi volna képed van tóla?
Tegnap leengedtem az olajat hát megvan miért volt kemény a váltóm. Hát kb fél liter víz volt benne + nagyon csúnya szinü olaj. Utánna lecseréltem az olajat és kb 2 kör után ismét egyre keményebb lett tehát szimeringes remélem hogy a vízpumpánál lessz ami orvosolható olcsón.
az (1x) 8x16x10-helyett Bár ahány blokk anyi variáció mind olaszból van :)Mit hagytak ránk az olaszok?
Lehet nemvolt olaj nálla,úgy gondolta elbabrálja a simmeringet és majd pótolja a víz a hiányzó ml-ert
Sz.em amúgy Kalgon lenne a legjobb (kalgonnal a cagiva is tovább él...
Két simmering egy olaj egy víz álló.....
na ugassatok le ha gyárilag nem így van van a csapágy és a simmering
ami: Vízpumpa simmering:
8x16x10 (CFW kék vitonos)
vízpumpa csapágy:
Faq HK0808A
A simmering:8x16x10
kipuja elvileg valami arrow rendszer de nemtudom. megnézem hétvégén ha minden igaz
lamellaszett: 3e ft
2db c4es főtengelycsapágy: 2db/3e ft
6303-as csapágy: 1e ft
6304-es csapágy:1e ft
sztender: 1e ft
Vízpumpa szimering: 2 darab van egymásnak vagy háttal vagy szemben, már nem emlékszem és csak csipesszel jött ki szétbarmolva, tehát, ha kiszeded újat is kell bele rakni. Egyik sima egyszerű a víz oldal felől a másik olajálló. Méretét sajnos nem tudom.
Juteszembe, az enyém is eladó...
Ez tetszett!
kormánycsapágy,teleszkópsimmeringek blokk átnézése csörög e kábelezés kontaktok világítások jók e kapcsolók jól érintkeznek lánc lánckerék.Menet közben nem érzel e furcsaságot keréktől,kormánytól,rázást remegést stb....Power ha kinyit akkor meg seggberúgja a motort 7000fordulatnál...:D Szóval ha jártas vagy 125-ben megérzed működik e,ha nem akkor lomhán gyorsulna :DMegnézném nem e forralja a vizet,gyertya színét aksi állapotát,nemcsöpög e olaj,víz,fékek jók e ilyeneket nem árt megnézni,ésha papaírozni akarod papírokat átolvasni!minden adat stimmeljen!(utólag nehéz reklamálni):) üdv!(helyesírásért elnézést):)
üdv: Márkus Dániel
Membránlapkák (gilardoni 2-eshez való membránlapok) + hengertalp tömítése (qrvavékony) nincs valakinek eladó?
Esetleg csere RS 125 első lánckerékre?
jól zárnak-e?
elég feszesek-e?
a sarkok nincsenek-e lekerekedve?
ilyesmik
mivel az alapjárat ezeken is múlik
üdv:Zoli
A motorok öntvényéban szándékosan vannak iylen koszgyűjtő helyek, onnen érdemes kikaparni a zaccot.
70/623-1473
Tegnap leengedtem az olajat hát megvan miért volt kemény a váltóm. Hát kb fél liter víz volt benne + nagyon csúnya szinü olaj. Utánna lecseréltem az olajat és kb 2 kör után ismét egyre keményebb lett tehát szimeringes remélem hogy a vízpumpánál lessz ami orvosolható olcsón.