én most cseréltem az enyémben és háááát....
nekem olyan 9 deci körül volt, de az biztos hogy elég egy flaska( 1 liter)
ja és ha a legjobbat akarod akkor motul transoil expert 10w40
Magyar : Először is szebb jövőt :-) ! Kérlek , aminek két kereke van , az mind motorozható ! Az eiffel torony tetejéről is le lehet ugrani esernyővel , csak kérdés mennyire hatásos . Villamosság és esztergálás , fémmegmunkálás , karosszérialakatolás területén nem szenvedek területi hiányt az emberekben . Környékemen van minden ami kell . Villamossági szakember csak kettő van kapásból egy kilométeres körzetemben , mindkettő nagyon jó ismerős és barát . Ezek a csókák többéves , esetenként több évtizedes tapasztalattal rendelkező , 40 feletti emberek , akiknek a szakmájuk , oklevelek, mesterlevél , papír és elismerés van a birtokukban . Nem tizenhároméves Fantic Motor & MZ egyveleg supercrossépítő sufnituningkirály suhancokkal társalgok , nekem elhiheted , hogy ha már rá akarok szánni többszázezer forintot akkor nem egy pártízezres fos barkács cross építése a célom . Az akkumulátor problémára is találtam megoldást . Három darab 14 amh akkumulátor , párhuzamos elrendezésben bekötve .
Szerintem olyan felesleges ebbe 1 ft-ot is ölni...inkább vegyél helyette abbol amit ráköltenél egy motort amivel motorozni is lehet.Mert hogy ez nem lesz motorozható az is biztos.
hello mito 91!
Kellene nekem majd a segítséged...Látom h Polgárdin laksz...én Kislángi vok,ha ráérsz vmikor összefuthatnánk mert meg akarok nézni egy-két dolgot a mitodon, várom válaszod üdv!
Misire visszatérve : amely dolgok problémásak lennének a méretüknél fogva ( váltó , aksi , stb ) . Azoknak a nyomtávja és helye meg lenne úgymond növelve .
Easti , nem gond mert kritikákat is várok , van igazságalapja amit mondasz annak , de hogy nem sikerül abban ne legyél biztos . Ha majd bebújok a garázsba és elkezdek buherkodni , lehet kisül valami a végén ami nem is olyan rossz , ha meg az egész abbamarad , akkor sem volt kár fáradozni a rajzolással , legalább elűztem az időt egy unalmas esős vasárnap délután . Ennyi .
Sziasztok Evo II re kellene nekem. Óracsoport,elsőlámpa,fejidom,fejidom tartó konzol,oldalidom és egy balos tank alatti idom . aki tud Írjon (előre is köszi) Üdv: Krakkay
Helló az igért arrows rendszer:
Körlámpáson volt a rezó elején 1-2 kis horpi amúgy abszolút hibátlan ,karbon véggel ,juni 6 után tudom küldeni addig mailt ha valakinek szimpi.
Csak egybe célszerü mivel a dob + rezó találkozása más mint a Cagiván.-
polini 160 - ha az én véleményem akarod olvasni, akkor bele se kedj ! Se a Gpz se a Lancia Y nem egy hű de nagy dobás. Ha ilyenben gondolkozol, akkor inkáb vmi v6 os vagy nagyobb blokkot tegyél be vmi speckó épített vázba.
Szép dolog az állmodozás - csak attól kell tartani mikor lóg bele a kezed a blibe. Ha nem vagy szakképzett szerelő, fémmegmunkáló, heggesztő, esztergályos és még villamossági mérnök meg 1000 mester egy személyben akkor kár ilyenbe belevágnod is, ha meg elviszed valahova h pakolják össze - akkor ugye ugrik az építés varázsa, nembeszélve arról hogy csak az ilyen olyan sufniban hátul a farakás melletti műhelyben ténykedő kókánymarcik fognak max segíteni, normális szerelő elhajt a picsába.
meg ugye ne is említsem azt, hogy miért akarsz egy autó motorját egy , motorkerékpár ba tenni ? az akkor már csak volt motor, sose lesz pörgős könnyű jószág , csak egy pöfékelő szemétdomb.
Vegyél inkább egy Cagiva Elephant 750-est és szereld be a blokkját vmi egyedi acélcsöves vázba, tegyél rá rendes papucsokat, és vmi kasznissal csináltass rá olyan idomot amilyet csak akarsz.
Ha valami ilyesmit csinálnál meg szépre akkor a lábad nyomát is megcsókolnám. De valhogy sejtem hogy erre nem fog sor kerülni.
Mihály: a rajzon túl egyenlőre még csak beszélgetéseknél tartok , leírom ikre gondolok , aztán cáfoljatok ha nem stimmel valami , vagy adj tanácsot hogy hogyan stimmelhetne ? A remény fényét csillantsd meg , valamilyen megoldás mindenre létezik . A Motor függőleges elrendezés , a rajzra nem tudom már hogy tettem de csak azért rajzoltam úgy hogy nagyjából hogy festene . A váz elég nagy de át kell szerkeszteni , nem lesz olyan brutális az eltérés . Felnik : Triumph Rocket III , Rugóstag : természetesen más lesz , de még kérdéses . A hűtés előre megy , persze lesz neki hely . Két kisebb ventilátort akarok alkalmazni egy helyett , persze ugyanúgy teljesítenek . A váltóház hátulra megy , valami afféle lesz mint a lengyel gyerek ezerhármas cetkáján , ha túl ormótlan , kitalálok valami mást . Található a környékemen pár ember akinek ez , az , meg amaz a szakterülete . A motor nem GPZ , hanem fantázianevet kapna .
nekem olyan 9 deci körül volt, de az biztos hogy elég egy flaska( 1 liter)
ja és ha a legjobbat akarod akkor motul transoil expert 10w40
Esetleg felvehetnéd a mesterrel a kapcsolatot
Kellene nekem majd a segítséged...Látom h Polgárdin laksz...én Kislángi vok,ha ráérsz vmikor összefuthatnánk mert meg akarok nézni egy-két dolgot a mitodon, várom válaszod üdv!
Körlámpáson volt a rezó elején 1-2 kis horpi amúgy abszolút hibátlan ,karbon véggel ,juni 6 után tudom küldeni addig mailt ha valakinek szimpi.
Csak egybe célszerü mivel a dob + rezó találkozása más mint a Cagiván.-
Szép dolog az állmodozás - csak attól kell tartani mikor lóg bele a kezed a blibe. Ha nem vagy szakképzett szerelő, fémmegmunkáló, heggesztő, esztergályos és még villamossági mérnök meg 1000 mester egy személyben akkor kár ilyenbe belevágnod is, ha meg elviszed valahova h pakolják össze - akkor ugye ugrik az építés varázsa, nembeszélve arról hogy csak az ilyen olyan sufniban hátul a farakás melletti műhelyben ténykedő kókánymarcik fognak max segíteni, normális szerelő elhajt a picsába.
meg ugye ne is említsem azt, hogy miért akarsz egy autó motorját egy , motorkerékpár ba tenni ? az akkor már csak volt motor, sose lesz pörgős könnyű jószág , csak egy pöfékelő szemétdomb.
Vegyél inkább egy Cagiva Elephant 750-est és szereld be a blokkját vmi egyedi acélcsöves vázba, tegyél rá rendes papucsokat, és vmi kasznissal csináltass rá olyan idomot amilyet csak akarsz.
Ha valami ilyesmit csinálnál meg szépre akkor a lábad nyomát is megcsókolnám. De valhogy sejtem hogy erre nem fog sor kerülni.
Bocs ha nyersen fogalmaztam.