a kérdés most nem az h cserés v nem, a membrán ugyanúgy kuka mint egyéb más a motoromon. A kérdésem az hogy a membrán hibája kis sebességnél - kis fordulat 3-6 ezer közt okozhate ilyet?
kis sebességben lehet menni egyesben is 10.000-es fordulaton meg 7-be is 3000-esen szóval inkább a fordulat a lényeg nem a sebesség.. hol kezd el rángatni ?
leszedtem a membránom és ez a kép fogadott. gondolom ezek már használhatatlanok. A membrán lap hibái okozhatnak olyat pl h egyenletes kis sebességű haladásnál hallható de alig vagy nem érezhetően rángat a motor ?
Pisti 61 Szerintem szaktudás nélkűl nem érdemes neki álnod ,/van 1 blokkom henger nélkül 15e viheted ha nem birsz a tieddel/mivel ez a tipus igényli a szakértelmet.
Van 1 hibátlan perselyes hengerem 12 e és egy nikasilos a kipufogó nyilásnál 2mm sérüléssel 15 be,elkell jönnöd és megnézheted ha érdekel .Egyébb lehetőség is van /3 ból válogathatsz/Irj mailt a többit megdumcsizzuk.
Az idom nincs elfelejtve, -csak mert "közös procect" az Öcsémmel, kicsit lassan halad az építés, mivel egyelőre egyedül finanszírozom az egészet.
Addig biztosan megtartjuk a gyári idomokat, és közúti forgalomban előírt kötelező tartozékokat amíg nem lesz bejáratva, beállítgatva stb.
-Próba rendszámmal fogom tesztelgetni, és azzal sem lehetne pályaidommal lámpa stb. nélkül motorozni... Aztán a furgonunkkal fogjuk szállítani.
Csak ahogy mindkettőnknek összejött ez az év, lehet, hogy csak jövőre lesz használható "játszósmotor belőle!
Egyébként pont a 160-assal kapcsolatos aggályaim miatt szeretnék egy kifogástalan 125-ös szettet/ hengert venni! Az enyémet szinte újonnan kinyírták. Csak perselyezve lenne használható (használható?!)
Szóval még egyszer kérdezem az itt ólálkodó nepperektől, (-akarommondani bontósoktól v. viszonteladóktól... ), vagy szerencsés vásárlóktól hogy milyen módon, hol és mennyiért lehetne tuti 125-ös hengert szereznem?!
Tud valaki tanácsot adni 40 Km sebességnél a blokkban megcsörrent valami és azóta nem akarja vennia sebességet.
Többel nem volt menve vele mivel bejáratós.
Szedett már valaki szét blokkot hogyan fogjak hozzá,merre csúszik
szét a blokk és mi mindent kell leszedni róla.
Köszi az infókat vagy tanácsokat.
Pisti
Hát egy Dede féle henger egy arrowal vagy jollyval és egy jó karburálással ugy vágja haza a 160ast mint az állat... Szerintem érdemesebb inkább a gyári hengert piszkálni...nem vagyok 160 párti de ez az én véleményem
Ezt én nem írtam volna le ebben a formában. A 160-as hengerhez is be lehet állítani jól a motort. Egy jól megmunkált 125-ös henger kerüli el a160-asokat. Volt 154ccm-es apriliám és volt egy pár 125-ös is azt barátom tekergetheted sose lesz olyan mint egy 160-as.
Egy jol beállitott 25 ös mito kikerüli a 160 ast Ugyh pályacélokra jobb ha azt tesztek fel.Ja és jut eszembe:Idom?idom?Kéne nekem annak a gípnek az eleje...
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség...91-es mitom van...olyan problémám van hogy 3-4ezer fordulattol berezonál az egész moci...
Ha valaki tudna készíteni képet+leírást adni a motorblokk felfogatásáról+a bakokról azt megköszönném!üdv!
Abban tudnátok segíteni, hogy itthon mennyiért, -és hol lehet legolcsóbban gyári ÚJ 125-ös hengert venni az Evohoz?! (vagy tényleg kifogástalan állapotú használtat)
Felmerült az Öcsémben gondolatként, hogy ha "emészthető" áron lenne, akkor esetleg vegyünk egyet a készülő "pályagépünkhöz" a Polini160 helyett/mellett...
Hát vállalok ha arrol van szó Sanye elvtársunk gépét is én generáloztam télen(de ezt már biztos tudjátok ) Enyémröl is lesz majd galéria a 2-esröl ahogy ujra épült
blok,váltó,blokfelek,kuplung,gyujtás,öninditó,power,
kip
ufogó,első felni,féktárcsa,hütő,lámpák,telok,fékek, tankok,
kapcsolok,.........stb
érd:705377495
msn:misoc160@freemail.hu