Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

cagiva mito 1 mito evo bontott alkatrészek eladok:
blok,váltó,blokfelek,kuplung,gyujtás,öninditó,power,
kip
ufogó,első felni,féktárcsa,hütő,lámpák,telok,fékek, tankok,
kapcsolok,.........stb
érd:705377495
msn:misoc160@freemail.hu
elvileg előfordulhat mivel ő felel az üzemanyag adagolás miatt :D
ebay -na
angol ebuy oldalról ki rendelt már ?
a kérdés most nem az h cserés v nem, a membrán ugyanúgy kuka mint egyéb más a motoromon. A kérdésem az hogy a membrán hibája kis sebességnél - kis fordulat 3-6 ezer közt okozhate ilyet?
kis sebességben lehet menni egyesben is 10.000-es fordulaton meg 7-be is 3000-esen szóval inkább a fordulat a lényeg nem a sebesség.. hol kezd el rángatni ?
leszedtem a membránom és ez a kép fogadott. gondolom ezek már használhatatlanok. A membrán lap hibái okozhatnak olyat pl h egyenletes kis sebességű haladásnál hallható de alig vagy nem érezhetően rángat a motor ?
Pisti 61 Szerintem szaktudás nélkűl nem érdemes neki álnod ,/van 1 blokkom henger nélkül 15e viheted ha nem birsz a tieddel/mivel ez a tipus igényli a szakértelmet.
Van 1 hibátlan perselyes hengerem 12 e és egy nikasilos a kipufogó nyilásnál 2mm sérüléssel 15 be,elkell jönnöd és megnézheted ha érdekel .Egyébb lehetőség is van /3 ból válogathatsz/Irj mailt a többit megdumcsizzuk.
Az idom nincs elfelejtve, -csak mert "közös procect" az Öcsémmel, kicsit lassan halad az építés, mivel egyelőre egyedül finanszírozom az egészet.
Addig biztosan megtartjuk a gyári idomokat, és közúti forgalomban előírt kötelező tartozékokat amíg nem lesz bejáratva, beállítgatva stb.
-Próba rendszámmal fogom tesztelgetni, és azzal sem lehetne pályaidommal lámpa stb. nélkül motorozni... Aztán a furgonunkkal fogjuk szállítani.

Csak ahogy mindkettőnknek összejött ez az év, lehet, hogy csak jövőre lesz használható "játszósmotor belőle!

Egyébként pont a 160-assal kapcsolatos aggályaim miatt szeretnék egy kifogástalan 125-ös szettet/ hengert venni! Az enyémet szinte újonnan kinyírták. Csak perselyezve lenne használható (használható?!)

Szóval még egyszer kérdezem az itt ólálkodó nepperektől, (-akarommondani bontósoktól v. viszonteladóktól... ), vagy szerencsés vásárlóktól hogy milyen módon, hol és mennyiért lehetne tuti 125-ös hengert szereznem?!
nemis a 160assal van a gond...hanem hg minden más 125re lett "tervezve bele"... főleg mondjuk a főtengely nem szeresse a 160ast
Tud valaki tanácsot adni 40 Km sebességnél a blokkban megcsörrent valami és azóta nem akarja vennia sebességet.
Többel nem volt menve vele mivel bejáratós.
Szedett már valaki szét blokkot hogyan fogjak hozzá,merre csúszik
szét a blokk és mi mindent kell leszedni róla.
Köszi az infókat vagy tanácsokat.
Pisti
Most egészen pontosan azt írtad amit én mondtam.
Hát egy Dede féle henger egy arrowal vagy jollyval és egy jó karburálással ugy vágja haza a 160ast mint az állat... Szerintem érdemesebb inkább a gyári hengert piszkálni...nem vagyok 160 párti de ez az én véleményem
Ezt én nem írtam volna le ebben a formában. A 160-as hengerhez is be lehet állítani jól a motort. Egy jól megmunkált 125-ös henger kerüli el a160-asokat. Volt 154ccm-es apriliám és volt egy pár 125-ös is azt barátom tekergetheted sose lesz olyan mint egy 160-as.
Egy jol beállitott 25 ös mito kikerüli a 160 ast Ugyh pályacélokra jobb ha azt tesztek fel.Ja és jut eszembe:Idom?idom?Kéne nekem annak a gípnek az eleje...
de neked nem egy jolly meg egy arrow van hozzá?
A kipufogó nem eladó csak ha már eladtam a motort ,mert nem adom mellé.
001 irtam mailt-
Jó éjt.
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség...91-es mitom van...olyan problémám van hogy 3-4ezer fordulattol berezonál az egész moci...
Ha valaki tudna készíteni képet+leírást adni a motorblokk felfogatásáról+a bakokról azt megköszönném!üdv!
Abban tudnátok segíteni, hogy itthon mennyiért, -és hol lehet legolcsóbban gyári ÚJ 125-ös hengert venni az Evohoz?! (vagy tényleg kifogástalan állapotú használtat)

Felmerült az Öcsémben gondolatként, hogy ha "emészthető" áron lenne, akkor esetleg vegyünk egyet a készülő "pályagépünkhöz" a Polini160 helyett/mellett...

Köszi
Hát vállalok ha arrol van szó Sanye elvtársunk gépét is én generáloztam télen(de ezt már biztos tudjátok ) Enyémröl is lesz majd galéria a 2-esröl ahogy ujra épült
am én írtam a kipuff iránt...bocsi ha keveset írtam nemtom mi mennyi de akk megkérdeném hg mennyibe adnád el a jollyt?
Magyar 001 válalsz szerelést másnak is?Persze nyilván pénzért,?/Nem nekem ,csak úgylátom benne vagy a témába,/
Megragadt elsőfék ?
Persze, csak drága mulatság az olaj + benzin miatt sztem :D