Sziasztok!
Van egy csere lehetőségem egy Planetre, 1 bökkenő van: papírok híján van a kicsike..
Ha működik frankón a gép, szerintetek is érdemes lenne becserélnem rá a frecciát?
papíros vázat esetleg nem tudna vki emberi áron?
am. Planettel egy vékony hátsó gumival csak el lehetne evickénli egy szezont..rendőrök amúgyis csak a mitot ismerik felénk..
Srácok valaki jártas a Mitok történetében ? Az lenne a nagy kérdésem , hogy gyárilag kereklámpás 1es v 2es Mitot adtak-e ki feketében ? Ha igen akkor nincs valakinek képe róla ?
HitMan körülbelül leírta amit először írni akartam Neked, -ezért inkább \"kukacoskodnék\" Veled!
(Nem ellened, -hanem érted...)
Mivel nem ismerem ezt a Lancia motort, -kérdeznék, mint egy \"hülyegyerek\"!
Ezt most hogy nézzem, -hosszában \"építetted\" be a motort?
Az a kopott fekete, hosszúkás fedél olajteknő, vagy szelepfedél?
Ha olajteknő, akkor egy hosszában majdnem fektetve beépített (gondolom sornégyes) motor?! Ha szelepfedél, akkor fektetve, -majdnem fejjel lefelé van berakva? Ha nem függőlegesen, -eredetileg az autóban elhelyezve építed be, akkor az egész olajzást át kell alakítani.Tudom, -fateroméknál kb. 20 éve teherautó motorokat is terveztek át fekvő elrendezésűre, -buszokba. Sok mérnök több havi munkája volt. Csak az elvi része...
Ekkora generátort akarsz majd vele \"vonszolni\"? Motorokba fölösleges...
Akkora akkumulátort magaddal cipelni, amekkora beindítja az 1.2-es motort, egyáltalán hol helyezel el? (gondolom min. 45 Amperórás kellene...)
A vízhűtője sokkal nagyobb, mint egy motornak, -illene a motor elé rakni, hogy \"hűljön\".
A sebváltó milyen lenne, és hová férne el?
A váz, fék, futómű méretezése megint nem ehhez a tömeghez van, -ha ezeket hozzáalakítod, -akkor miért is nevezné utána a NKH. GPZ 750-nek? A Motorrevüben 1-2 hónapja 3 hengeres Smart CDI motort mutattak be, -hosszában állítva motorba beépítve, -és annál a kimondottan rövid, takaros kis motornál is csak egy ékszíjas automata váltó fért el...
Nem bántásnak írtam, hanem azért, mert érdekel az elképzelésed ezekről!
Ha egy kicsit továbbgondolod a tervedet ezeknél a gyerekes dolgoknál (mivel a dizájnon kívül mást nem láttam még kitárgyalva részedről...) akkor rájössz, hogy egyáltalán nem éri meg még azt az időt sem, amit a \"fotómontázzsal\" eltöltöttél.
De \"merjél nagyot álmodni\" , -mert az nem kerül pénzbe!
Hajrá!
Belegondolva ez a terv több helyen is hibás.
1 - Lancia y motort akar betenni - na hát hogyismondjam - nem biztos h becsusszan a gpz vázba ... de ha új vázat is csinál az alapból roppant széles lesz
2 - a motorblokk súlya kiteszi a motor hajdani össz súját kb
3- a felniket és a rugós tagokat is ki kell cserélni a töblet súly miatt
4- váltó hogy lesz megoldva ?
5- kihajtást még meg lehet oldani, de vmi speckó lánc kell
6- hűtő radiátor + ventillátor hova megy ? , folyadéktartályokat hátizsákben viszi ?
7- MI A FASZÉRT NEM JÓ NEKI EGY PAPÍROS GPZ ?
faragna inkább trabiból szöcskét annak több értelme lenne falun kaparni.
Szerintem gondolatban összeollózta azokat a járműveket, amiket kedvel...
Teljesen átgondolatlan az egész, -fölösleges volt rá még az az idő is amit a "grafikai kivitelezésre" szánt...
Majd ha fölnő rájön, hogy ha minden hozzávaló alkatrésze is kéznél lenne (ingyen), még akkor is mekkora szaktudás, és anyagi forrás kell ehhez a motorozhatatlan, használhatatlan tákolmányra.
Építeni lehet, kérdés az megéri-e. Van autó motoros "motorkerékpár" a Dodge Viper SRT-10 blokkos Tomahawk
Mondjuk az egy kicsit igényesebb szerzet mint ez a tákolmány lesz valaha is ha lesz. De magyarországon enek sose lesz rendszáma - márhamegépül egyáltalán.
terminator - ide írom a plexi linkeket.
Ermax - ami nekem is van és ez a gyári-nak megfelelő alakú - van karimálya - www.motorparts.hu címük : 1095 Budapest, Soroksári út 16. (Boráros térnél a Duna Házzal szemben) - 18 volt az enyémre. Kódokat kérnek hogy pontos legyen a vásárlás itt ezen amit látsz azokat kell benyomin
ha megnyitod a Bulle Hp 125 Mito ev 95/2009 -et ott a nagy bubis plexik vannak 19 színben van a színkódokat is kérik rendeléskor. Nekem víztisztám van . nem torzít !
ha a Bulle To Cagiva 125 Mito ev 95/2009 -re mész az a kisbubis.
Élvédő műanyagot húznak rá ez egy + pont , de nem adnak hozzá csavarokat ez egy - pont.
Nekem van egy planet-em. Relatíve kis ráfordítással kifogástalan motor lehet belőle, tartalék alkatrésszel extrákkal, diszkont áron eladó. Ha érdekel e-mailen érdeklődj: zotyavfr@freemail.hu
Nem laksz úgysem messze szerintem megérné megcsinálni nekem sajnos nincs időm rá bármilyen furcsán is hangzik.
Hy !Nekem van!Arrow rendszer /rezó + fekete kevlár dob /körlámpás mitóra való kb 17 e egybe .Bilincs nincs amúgy jópofa.
Holnap ha lessz időm készitek képet.
Mail t ha érdekel--
Hát van itt az apróba egy nagyon penge állapotú forditott teló sztem az megérné.Én is örültem neki hogy ebbe forditott volt cseréltem benne olajat(Agip Fork 7.5w) és fényévekkel jobb mint a sima.
7sebis Mito blokk, acél váz, teli idom..kényelmes, megbízható..
és az enyém eladó éppen patika állapotban
Van egy csere lehetőségem egy Planetre, 1 bökkenő van: papírok híján van a kicsike..
Ha működik frankón a gép, szerintetek is érdemes lenne becserélnem rá a frecciát?
papíros vázat esetleg nem tudna vki emberi áron?
am. Planettel egy vékony hátsó gumival csak el lehetne evickénli egy szezont..rendőrök amúgyis csak a mitot ismerik felénk..
(Nem ellened, -hanem érted...)
Mivel nem ismerem ezt a Lancia motort, -kérdeznék, mint egy \"hülyegyerek\"!
Ezt most hogy nézzem, -hosszában \"építetted\" be a motort?
Az a kopott fekete, hosszúkás fedél olajteknő, vagy szelepfedél?
Ha olajteknő, akkor egy hosszában majdnem fektetve beépített (gondolom sornégyes) motor?! Ha szelepfedél, akkor fektetve, -majdnem fejjel lefelé van berakva? Ha nem függőlegesen, -eredetileg az autóban elhelyezve építed be, akkor az egész olajzást át kell alakítani.Tudom, -fateroméknál kb. 20 éve teherautó motorokat is terveztek át fekvő elrendezésűre, -buszokba. Sok mérnök több havi munkája volt. Csak az elvi része...
Ekkora generátort akarsz majd vele \"vonszolni\"? Motorokba fölösleges...
Akkora akkumulátort magaddal cipelni, amekkora beindítja az 1.2-es motort, egyáltalán hol helyezel el? (gondolom min. 45 Amperórás kellene...)
A vízhűtője sokkal nagyobb, mint egy motornak, -illene a motor elé rakni, hogy \"hűljön\".
A sebváltó milyen lenne, és hová férne el?
A váz, fék, futómű méretezése megint nem ehhez a tömeghez van, -ha ezeket hozzáalakítod, -akkor miért is nevezné utána a NKH. GPZ 750-nek? A Motorrevüben 1-2 hónapja 3 hengeres Smart CDI motort mutattak be, -hosszában állítva motorba beépítve, -és annál a kimondottan rövid, takaros kis motornál is csak egy ékszíjas automata váltó fért el...
Nem bántásnak írtam, hanem azért, mert érdekel az elképzelésed ezekről!
Ha egy kicsit továbbgondolod a tervedet ezeknél a gyerekes dolgoknál (mivel a dizájnon kívül mást nem láttam még kitárgyalva részedről...) akkor rájössz, hogy egyáltalán nem éri meg még azt az időt sem, amit a \"fotómontázzsal\" eltöltöttél.
De \"merjél nagyot álmodni\" , -mert az nem kerül pénzbe!
Hajrá!
1 - Lancia y motort akar betenni - na hát hogyismondjam - nem biztos h becsusszan a gpz vázba ... de ha új vázat is csinál az alapból roppant széles lesz
2 - a motorblokk súlya kiteszi a motor hajdani össz súját kb
3- a felniket és a rugós tagokat is ki kell cserélni a töblet súly miatt
4- váltó hogy lesz megoldva ?
5- kihajtást még meg lehet oldani, de vmi speckó lánc kell
6- hűtő radiátor + ventillátor hova megy ? , folyadéktartályokat hátizsákben viszi ?
7- MI A FASZÉRT NEM JÓ NEKI EGY PAPÍROS GPZ ?
faragna inkább trabiból szöcskét annak több értelme lenne falun kaparni.
Szerintem gondolatban összeollózta azokat a járműveket, amiket kedvel...
Teljesen átgondolatlan az egész, -fölösleges volt rá még az az idő is amit a "grafikai kivitelezésre" szánt...
Majd ha fölnő rájön, hogy ha minden hozzávaló alkatrésze is kéznél lenne (ingyen), még akkor is mekkora szaktudás, és anyagi forrás kell ehhez a motorozhatatlan, használhatatlan tákolmányra.
-Még le is akarja "papírozni" ?!
Vicc!
Mondjuk az egy kicsit igényesebb szerzet mint ez a tákolmány lesz valaha is ha lesz. De magyarországon enek sose lesz rendszáma - márhamegépül egyáltalán.
shooter911@vipmail.hu
adam92513@freemail.hu
Ermax - ami nekem is van és ez a gyári-nak megfelelő alakú - van karimálya - www.motorparts.hu címük : 1095 Budapest, Soroksári út 16. (Boráros térnél a Duna Házzal szemben) - 18 volt az enyémre. Kódokat kérnek hogy pontos legyen a vásárlás itt ezen amit látsz azokat kell benyomin
ha megnyitod a Bulle Hp 125 Mito ev 95/2009 -et ott a nagy bubis plexik vannak 19 színben van a színkódokat is kérik rendeléskor. Nekem víztisztám van . nem torzít !
ha a Bulle To Cagiva 125 Mito ev 95/2009 -re mész az a kisbubis.
Élvédő műanyagot húznak rá ez egy + pont , de nem adnak hozzá csavarokat ez egy - pont.
tuner55@freemail.hu
Nem laksz úgysem messze szerintem megérné megcsinálni nekem sajnos nincs időm rá bármilyen furcsán is hangzik.
Holnap ha lessz időm készitek képet.
Mail t ha érdekel--