Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Van 1jó állapotú Gillardoni1-es hengerem mitora kb 2600km-rel, dugóval együtt.
Ár:45000Ft
Ha érdekel vkit hívjon bátran:06 70 773 47 98as számon
hali ! Power nyelvet hogy tudom kivenni ? mert az enyém szorul amikor ki akarom húzni, erőltetni meg nem akarom. Mit csináljak vele ?
Haly! Ha valaki hengert keres nikasilos és jófajta perselyes 15/db van újszerü dugó is!/minden 1es mitóhoz! plexi is/Komplett blokk 15 e ért.Emailt ha szimpi valami.
Sziasztok-
Hello

Van pár alkatrészem I Mito-hoz
Első féknyereg 5ezer
Központi rugó 5ezer
És egy Arrow kipu 10ezer ami sérült a nyaknál össze van nyomva szerintem javítható
vagy cserélném ezeket egy olajszivattyúra és 32 vagy 34 karbira

hello: 3eft tudok adni inditó relét.
ha kell postázni is tudom.
lőttem 1-2 képet..lessétek meg
Helló!

Esetleg olasz papíros vázad nincs?
Helló
Lenne 1 olyan kérdésem hogy aváltó öszerakásnál kell-e vmire oda figyelni esetleg vmi típushoz illő különlegesség ami megnehezíti a blokk öszerakást. Kösz
ja és Mito 1-hez kellene aki tudjon pls írjon!
Köszi előre is!
HellÓ! Aza gondom h nekem meghalt az indítórelém(olasz motoroknál az elektronikai hibák gyakoriak.. ) és aki tudna egy eladó JÓ indítórelét az írjon mert már unam a betolásokat !
3eft komplet fordulatszám hajtás.
fordulatszámmérő hajtásod mi pénzért van? v.szín elkopott annak a tengelynek a fogazása,amit be kell csavarni a kuplungdeklibe
Én csak tanult elődömet tudom idézni ebben a kérdésben:, Mee szar ,hát ez egy jó kérdés , nem vagyok távgyógyász sámán, se top szerelő. A legbiztosabb ha elviszed 1 szakihoz, az megmondja 2 perc alatt.
aham ige,na mindegy...akkor szerinted miért ráz be?
te nem vágesz , a kiegyenlítő tengely a blokkon bellül van, és annak semmi köze a tartókhoz.
a bakon van..nem az a lényeg,hanem az első bakból megy hátra fele vmi a hátsó tengelyhez vmi kiegyenlítő vmi amit irtatok?!de mivel ugye a bakba+tengyelyen van fixen semmi kicsi mozdulás se igy berezeg az egész motor..vágesz?!
bocs, behülyült a netem.
ha most itthon lenne a gépem akkor nem kérdeznék ilyet. De nem gumibakokon/ tartókon kellene a motornak lennie ? Láttam ilyet "autón " Trab 601 h a papi fából faragott tartót , és ott is volt maszírozós ülés mint a Lexusokban , csak ott a gázpedállal álította az intenzitást
ha most itthon lenne a gépem akkor nem kérdeznék ilyet. De nem gumibakokon/ tartókon kellene a motornak lennie ? Láttam ilyet "autón " Trab 601 h a papi fából faragott tartót , és ott is volt maszírozós ülés mint a Lexusokban , csak ott a gázpedállal álította az intenzitást
kökke..de mivel én sem vok nagy szerelő azért kértem volna képet is...na meg arra vok kiváncsi h az első bakból kellene valami lemez v vmi kiegyenlítő féleség a hátsó tengelyhez ugye, mert az enyémen nincs?!mert ahogy van az enyém fixen beráz mint a marha meg sztem nem mindegy h kihullik a blokk mert letörik az aluminiumról a rázkódástól+a rezgéstől...
biztos, én nem vagyok szerelő, se műértő szerelőm hadovált valamit nemrég , onnan ugrott be.
balansz tengely?
kissgé , a google a barátod komplett workshop manual van fenn, ott az is le van írva h csavarokat mekkora nyomatékkal kell meghúzni. Am meg Mito-ban van vmi kiegyenlítő tárcsa vagy miztisten azt kellene először megnézned.
De minek neked ilyen ? leszeded az idomokat és megtalálsz mindent :|
Sziasztok!SŰRGŐS LENNE!
Kellene egy kis segítség...91-es mitom van...olyan problémám van hogy 3-4ezer fordulattol berezonál az egész moci...
Ha valaki tudna készíteni képet+leírást adni a motorblokk felfogatásáról+a bakokról azt megköszönném!üdv!