nem tudod mi a különbség az eVO1 és a Jolly dob között?
még1 kérdés: fordulaton eszméletlen módon rezeg a mito.. ez normális? haver evo1-e nem csinálja
Besajtolt hengerpersely általába öntött vas már nemigen az hogy hogy van belerakva és hozzámunkálva a hengerhez az számit még sokat.Némelyiket szörnyű kókány módon csinálják meg...
igen csak nem mind1 h mi mennyibe kerul amugy meg mikor megvolt a mito I-esem ugyancsak ambikat kapott ketgyuruset ugyancsak perselyes hengerbe es ugy adtam el a csako aki megvette 1000 km utan huzta 5000 rot/m fejebb es most ket kb 70kg-os ember alatt 150-et tekeri a kis moci azert nem mind1 h mien anyagbol v az a persely is
Hát egy perselyes hengernek meg ambika dugónak... Enyém gyári méretű nikasilos, vertex dugót tettem bele 3századra illesztve 500 km-nél be is fejeztem a bejáratást...azóta sincs semmi baja.A tied most kb arra jó hogy 7ezer alatt elmászkálj vele városba ide oda de többre nem.Vegyél egy bevonatos hengert és egy rendes dugattyút ugy lesz jó.
udv mindenkinek azt szeretnem kerdezni h kb hany km-t kell belerakjak a mitomba 500km-rel ezelott kapott perselyt a hengerem es egy 1gyurus ambika dugot es 500km utan kiprobaltam a powert megis h megy a gep es 130km/h-nal ha nem huzom be a kuplungot telyesen megszorul mert kezdett megragadni szerencsere nem tortent semmi a motorjaval behuzott kuplungal gurultam addig amig lecsokkent egesz kb 50km/h-ig a sebessegem es lassan kiengedtem a kuplungot es ujraindult a moci en ugy tudtam h 400km eleg a bejaratashoz de ezek szerint meg 500km se volt eleg
hello: feszab=6eft
gyujtásalaplap=12eft
cdi=10eft
lendkerék=10eft
trafó
=4eft
vagy ha kell kompleten a gyujtást=25eft -ba oda adom.
ha kell vallami: apriliars160@freemail.hu ra irj emailt.
egy kérdésem lenne:
gyújtást ráadva szépen mozgatja a POWER motor a bowdent, de menet közben nem működik! EVO
ötlet?, adalék infó, hogy egy kicsit kigyulladt a gép, az elektronika egy kicsit meg van kapva, de minden vezeték újra lett húzva!
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy kicseréltem a fötengelyt szimeringet váltot csapágyakat dugot meg a tügörgöt és még mindig kopog valami a blokkba :S valaki tudna segíteni mi lehet?
Szép nyári délután, 30+fok napon. Gondoltam kerülök egy kört. Kitolom, gyújtás ráad, pici szívató, indítózom. Semmi...semmi.. 5. próbálkozásra beindult (megjegyzem már napok óta nehezen indul). Hallom ám, hogy valami zizeg a műszerfal árnyékában. Nézem, nézem. Gondoltam csak megunja majd...
- Azt tudni kell hogy kb 1hete ha 8-9ezer fölé pörgettem, akkor mintha nem kapna benzint. -
Elindultam, ráfordulok a betonra. Gondoltam kicsit meghúzom a fülét. 1-es,2-es.. érzem ám hogy 7ezer fölé nem tudom pörgetni mert le akar fulladni. Lámpánál megállok, még mindig észlelhető a hibajelenség és még a zizegést is hallani. Elindulok, 5ezer fölé nem megy....mi a fene?! lámpa után 100méterre...alig megyek 40-el, mondom csak érjek haza! Hopp leáll. Mintha levettem volna a gyújtást.
Megállok, indítózom. Semmi, ismét semmi. Önindító teker, de nem indul. Betoltam, úgy sem megy. Benzin van benne, a csap is jól áll.
Közel 7km-t toltam haza, és volt lehetőségem elgondolkodni. Mi a fenének nekem ekkora motor? :DDDD
Valakinek van valami ötlete hogy miért nem indul be?
üdvözletem minden kedves látogatónak!
virtual tuning topikban Pedro segítségével elkészült 1 minta a mocim jövőbeli fényezéséről
és szeretném kikérni a véleményeteket hogy ti mit gondoltok róla
Péter
Misoc engem érdekelne a henger ( ha megvan még )... Képet tudnál róla felrakni? Am ha megvan akk pls írj msn re : adjegyezrest@hotmail.com Tel számot nem akarok írni, de ha kell akk írj.. mindenképpen írj mer kéne a henger :D
még1 kérdés: fordulaton eszméletlen módon rezeg a mito.. ez normális? haver evo1-e nem csinálja