Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdv mindenkinek,ki tudja megmondani hogy wössner csomagba bár van dugattyú gyűrű csapszeg zeeger de tűgörgő nincs,csak hajtókarszetthez lenne....hajtókar nemlessz cserélve de honnét tudok rendelni külön csapszeget felülre?
Hello!
Magyar001!
Úgy látom, "szakértő" vagy a Mito témában. Azt nem tudod, hogy mi a különbség a Gilardoni 1 és a Gilardoni 2-es hengerek között? Vagy hogy melyik a jobb, vagy valami?
Előre is köszi!
Plusz olajat elég az első 100km en hozzá önteni mert bejáratásnál ugyse pörgeted igy nem is ég el az összes olaj és van elég kenés bőven.Egy ilyen dugócserénél meg 3-400 a bejáratás aztán lehet húzni neki.Nem kell annak ilyen 800-1000 km...Egy fúrt acélperselyes uj dugós léghűtéses szocinak kellett annyi.Enyém hónolás nélkül molibdénes 2 gyűrűs vertexel lett 3 századra illesztve most van benne 310km mostmár utazóba 100al húzom neki...
Valakinek gyújtása? Csak alaplap kell lendkerék nélkül.
én most vettem mra plexit, 25 volt postával majd mondok róla tapasztalatot:) még nincs kész a motor.
Sziasztok
Van valakinek tapasztalata hogy 160as mitoba mekkor méretü hátsó lánckerék passzolna a legjobban hogy gyorsuljon is , de ne pörögje szét magát nagyobb sebességen.
Szatunás plexit 14ért vegyetek kb 100ig jó is ,utánna lebeg a szélben mint a zászló.
ezen a képen annyira nem látszik, de a frissen hónolt valami ilyesmi:
De ha aztmondták h jó akkor jó
Bejáratásnál pici olaj benzinbe az első 2-300 km-en, és ne pörgesd.
Feljebb irta hogy összecserélte véletlenül, mindenki hibázhat
Egyértelmű Ezé kell utánuk szerelni mint az állat,mondjuk ez jó ,csak sok köpködéssel jár
ja igen a lényeg az hogy nem baj ha valaki nem tud valamit, csak a hülyeséget ne ossza másnak. nem így van?
MINDENHOL. nem lehet mindenki motorszerelő. én is tanulok folyamatosan. azért ezt azt már megcsinálgatok
Látom, itt is akadnak kokecoló brigádok
kicsi puha de cserébe büdös és hamar elmegy. már ha feláll...
Miről beszélsz?5W sűrűbb?Láttál Te már olajat egyáltalán?
Amúgy van egy feles új newfren lamellaszettem, ha vkinek kell félárban viheti!
95ös 1 gyürüsben van, és gyárilag 96os dugohoz (alapméret) 00ás henger tartozik (A-s), ergo 4század az illesztés. Semmit nem kell állitani a karbin, benzinhez némi olaj és normál járatás.
55,96 nál mire érted hogy A!? dugóra?Mert akkor miért van 55,95?Ha nem az az A
én logikám ez dugóra:
A:55,95mm
B:55,96mm
C:55,97mm
5 századot mondott a szerelő faszi és(ő 5 századot mondott gyárilag anyira rakják ti 4-et mondtok mind1) amúgy azt mondta átmérte két műszerrel hengert és azt mondta nincs ovális kopás benne stb és kérdeztem mehet e bele az 55,96-os és azt mondta igen :) hónolás nélkül....
karcok stb nem értem ezt a részt ha karistos akkor jó az olajvezetés...érdekes nem tudom :) azt mondta jó :D picit imitt amott barnás de azcsak égés nyom,mert előzőben már szökött a kompresszió nagyon.....szóval azt mondta az majd eltűnik na majd ha összerakom meglátjuk milyen lessz

Bejáratásról valami jótanács dellortó 28-as karbi tűállás?gyertya? +pici olaj benzinbe? különolajzás mellet....
Az 5 század az jó, de a henger falába vannak vékonyan csikok, vagy tükrös? Mert ha nincsnek benne ilyen minimális karcok akkor nem olyan jó az olaj fojása és hónolni kell.
az első fékolajtartály mennyi?
Az 5század az jó(gyárilag 4re rakják), viszont a 96 az A-s (alapméret)
szatunánál szarokat adnak
Hellósztok! :D
Azt szeretném kérdezni, hogy nyáron lesz e CAGIVA találkozó Magyarországon? :D