üdv mindenkinek,ki tudja megmondani hogy wössner csomagba bár van dugattyú gyűrű csapszeg zeeger de tűgörgő nincs,csak hajtókarszetthez lenne....hajtókar nemlessz cserélve de honnét tudok rendelni külön csapszeget felülre?
Hello!
Magyar001!
Úgy látom, "szakértő" vagy a Mito témában. Azt nem tudod, hogy mi a különbség a Gilardoni 1 és a Gilardoni 2-es hengerek között? Vagy hogy melyik a jobb, vagy valami?
Előre is köszi!
Plusz olajat elég az első 100km en hozzá önteni mert bejáratásnál ugyse pörgeted igy nem is ég el az összes olaj és van elég kenés bőven.Egy ilyen dugócserénél meg 3-400 a bejáratás aztán lehet húzni neki.Nem kell annak ilyen 800-1000 km...Egy fúrt acélperselyes uj dugós léghűtéses szocinak kellett annyi.Enyém hónolás nélkül molibdénes 2 gyűrűs vertexel lett 3 századra illesztve most van benne 310km mostmár utazóba 100al húzom neki...
Sziasztok
Van valakinek tapasztalata hogy 160as mitoba mekkor méretü hátsó lánckerék passzolna a legjobban hogy gyorsuljon is , de ne pörögje szét magát nagyobb sebességen.
ezen a képen annyira nem látszik, de a frissen hónolt valami ilyesmi:
De ha aztmondták h jó akkor jó
Bejáratásnál pici olaj benzinbe az első 2-300 km-en, és ne pörgesd.
95ös 1 gyürüsben van, és gyárilag 96os dugohoz (alapméret) 00ás henger tartozik (A-s), ergo 4század az illesztés. Semmit nem kell állitani a karbin, benzinhez némi olaj és normál járatás.
5 századot mondott a szerelő faszi és(ő 5 századot mondott gyárilag anyira rakják ti 4-et mondtok mind1) amúgy azt mondta átmérte két műszerrel hengert és azt mondta nincs ovális kopás benne stb és kérdeztem mehet e bele az 55,96-os és azt mondta igen :) hónolás nélkül....
karcok stb nem értem ezt a részt ha karistos akkor jó az olajvezetés...érdekes nem tudom :) azt mondta jó :D picit imitt amott barnás de azcsak égés nyom,mert előzőben már szökött a kompresszió nagyon.....szóval azt mondta az majd eltűnik na majd ha összerakom meglátjuk milyen lessz
Az 5 század az jó, de a henger falába vannak vékonyan csikok, vagy tükrös? Mert ha nincsnek benne ilyen minimális karcok akkor nem olyan jó az olaj fojása és hónolni kell.
Magyar001!
Úgy látom, "szakértő" vagy a Mito témában. Azt nem tudod, hogy mi a különbség a Gilardoni 1 és a Gilardoni 2-es hengerek között? Vagy hogy melyik a jobb, vagy valami?
Előre is köszi!
Van valakinek tapasztalata hogy 160as mitoba mekkor méretü hátsó lánckerék passzolna a legjobban hogy gyorsuljon is , de ne pörögje szét magát nagyobb sebességen.
De ha aztmondták h jó akkor jó
Bejáratásnál pici olaj benzinbe az első 2-300 km-en, és ne pörgesd.
én logikám ez dugóra:
A:55,95mm
B:55,96mm
C:55,97mm
karcok stb nem értem ezt a részt ha karistos akkor jó az olajvezetés...érdekes nem tudom :) azt mondta jó :D picit imitt amott barnás de azcsak égés nyom,mert előzőben már szökött a kompresszió nagyon.....szóval azt mondta az majd eltűnik na majd ha összerakom meglátjuk milyen lessz
Bejáratásról valami jótanács dellortó 28-as karbi tűállás?gyertya? +pici olaj benzinbe? különolajzás mellet....
Azt szeretném kérdezni, hogy nyáron lesz e CAGIVA találkozó Magyarországon? :D