Na ma rendeltem pinkmotors-tól tömítéskészletet 25Db-osat 91-es év.j-tól 99.ig remélem O gyűrűk benne vannak!
Wössner dugattyú 55,96-osat régi dugóm A volt ráírva ez b dugó elvileg hónolni se kell elvittem gépműhelybe lemérték ott azt mondták jó lessz hónólás nélkül is remélem!
Ap racing fékpofa 99,9x46,8x8,5-öset rendeltem remélem jó lessz (brembo Mito I-es féknyereg 2 dugattyús!)
planetba 4 dugattyús van amúgy és oda való az 51mm-er széles fékpofa?)
valamit meg magyarázott gépműhelybe faxi hogy 5 százados lessz az illesztés b dugóval és tök jó a hengerem és nincs benne ovális kopás stb elég ha cserélem a dugót A -ról B-re....ajjj XD
Én 7.5w-t vettem bele (gyárilag is ezt irja legalábbis forditott telóba) Agip Fork-ot és ezzel pont jó.És igazolhatom az állitást a forditott és a sima teló közt nem kis kölömbség van csillapitás szempontjábol is uttartásra meg ég és föld az upside javára
Nem forditva van, hogy a kisebb számú a gyengébb? :)Legalábbis a dobozoknál 2.5-5W-re szoktak krossz gépet rajzolni, 10-re meg Speedet :)
Nekem 10W-os van benne és rohadt kemény, legközeleb fele ilyet veszek.
De ha a régi dugod megvan hozzá, márpedig vminek kellett benne lennie, megnézed, hogy mekkora méretü (tetején), meg hogy domború-e (amugy én is azt mondom hogy biztos az). És kész. Meg ha szivorész alján van egy betű, ha jól veszem ki akkor A-s dugó kell hozzá. Ergo 55,96.
Hengerfej: ez valszeg vmi régebbi vagy más típusú, de 99%, hogy domború tetejű dugó kell.
Fékbetét: nézd meg a régi 600as Monsterhez mit ír, ugyanaz a nyereg, de sztem bármelyik jó, csak pontatlan a rajz, 90-től az utolsó Evo-ig, de talán még az új Mitonál is, meg a Supercitynél is ugyanaz a nyereg.
5W sűrűbb, kicsit keményebb lesz a csillapítás
10W kicsit hígab: lágyabb lesz, de nem hiszem, hogy észre lehet venni nagyon a különbséget utcai használat mellett.
A hengert meg vidd el műhelybe, méresd le, és, ha megvan az illesztésed és a méret, az alapján tudsz dugót rendelni.
Bowdenek: szétszakadt a gázbowdenem, biciklis boltba vittem, ott meg volt kontaktjuk egy csepeli műhellyel/céggel/magánemberrel. Bátran menj be biciklisboltba és kérdezz rá, nekem 1500 volt a gázbowden, csak írd le vagy szólj, hogy pontosan ez a hossz és végek kellenek. Főtengelyhez mindenképp barna vitonost vegyél, az olaj és hőálló és 7-800 Ft-ért vettem FAG-t. 8 mm széleset nem fogsz kapni, csak 7-est de tökéletesen megfelel.
Wössner dugattyú 55,96-osat régi dugóm A volt ráírva ez b dugó elvileg hónolni se kell elvittem gépműhelybe lemérték ott azt mondták jó lessz hónólás nélkül is remélem!
Ap racing fékpofa 99,9x46,8x8,5-öset rendeltem remélem jó lessz (brembo Mito I-es féknyereg 2 dugattyús!)
planetba 4 dugattyús van amúgy és oda való az 51mm-er széles fékpofa?)
valamit meg magyarázott gépműhelybe faxi hogy 5 százados lessz az illesztés b dugóval és tök jó a hengerem és nincs benne ovális kopás stb elég ha cserélem a dugót A -ról B-re....ajjj XD
tegnap 4 bontót hívtam fel.
tud valaki mitoval foglalkozó bontót/bontókat?
még bakonymotornak sincs
Sok minden van még mitohoz bowdwen is.
A plexi 9 + posta a karbicsek 7+ posta /1600ft/
na ezzel mire menjek?
Nekem 10W-os van benne és rohadt kemény, legközeleb fele ilyet veszek.
Fékbetét: nézd meg a régi 600as Monsterhez mit ír, ugyanaz a nyereg, de sztem bármelyik jó, csak pontatlan a rajz, 90-től az utolsó Evo-ig, de talán még az új Mitonál is, meg a Supercitynél is ugyanaz a nyereg.
10W kicsit hígab: lágyabb lesz, de nem hiszem, hogy észre lehet venni nagyon a különbséget utcai használat mellett.
A hengert meg vidd el műhelybe, méresd le, és, ha megvan az illesztésed és a méret, az alapján tudsz dugót rendelni.