Az lenne e kérdésem h kinek mennyi hűtővíz szokott lenni a kiegyenlítő tartályában mert nekem evo-m van de olyan szintre ált be hogy alig van a tartály alján, de viszont ez a szint nem csökken?!
normális ez?
Akkor se hülye ötlet! Szerintem!
külfödli oldalon találtam tanácskét franciául nemtudok de átfordítva ez jött ki....
Nemtudom az anyagot ,se azt mi az cementálni :)
Azt tudom speckó páka kéne....ki mondta hogy nem?
inkább linkelek http://www.cagiva-supercity.co...
Fordítsa le valaki,mert google fordító=0:D
fordítsa le valaki:Je poste demain à la suite de ce tuto la soudure au tig du morceau manquant puis la trempe (refroidissement rapide de la pièce dans l'huile pour la durcir) et le revenu (passage au four de la pièce à 200- 300 °C pour 3 heures pour éliminer les tensions internes de la pièce qui pourraient la rendre cassante)
Pillanatig ne zavarjon, hogy ahol a cementált anyagot meghegeszted, att nem lehet majd cementálni újra.
Ehhez spec pálca kellene.
(és persze, az alkatrészeket nem olajban edzik:)
ez az edzés valahogy meg úgykéne kifessen, hogy AWIval pótolni a hiányzó darabot aztán edzés (gyorshűtés-olajban!) és utánna 3 óráig 200-300C on járatni a vasdarabot hogy a feszültésgek miatt,ne legyen törékeny....és akkor utánna méretre csiszolni
Anyit még a két képhez,hogy látszik a norma,hogy kellene kinéznie...
A képen pirossal bejelölt rész úgy kéne kinéznie eredetileg!
ha valakinek esetleg sajnos a képen látható állapotban van még megoldás van awival lehet oda hegeszteni és lecsiszolni olyan formára,viszont kell egykis hőkezelés is olyan 200-300C fokon és hirtelen hidegvizezés...próbát megér..
Egykis érdekesség a két kép célja:megoldás sokunk általi probléma,legalábbis régen az volt és nállam is vlt ez hogy más motorhoz képest ürestbe alig tudtam tenni a vasat!gurulás közben könyen ment,de álló helyzetből pl 1-esből üresbe rakni rémálom volt(lámpánál!....mikor piros van.....)
És egy kérdés!Az első telót tartó alsó kiflin van ugye a kormány elfordulásáért szolgáló két zárópöcök...(nem tudom minek hívják) de van jobb és bal oldalt is és kis négyzet....a probléma a következő:jobb oldali teljesen levan kopva,bal oldali meg a négyzet egyik fele bevan törve,hasadva a jóindulat tartja még....:(
Menyire fontos ez,biztonságban.motorozás közben ....ugye menet közben anyira nemfordul el a kormány,mint álló helyzetből koppanásig fordítom és mivel a négyzet nekiütközik....ez a kifli rész valami ötvözet ha jól látom...vagy alu? lehet ezt valahogy javíttatni?
válaszokat előre is köszönöm!(helyesírástért bocsesz...késő van már)
Segítségetek kérném! Van egy régi Cagiva Mitom, ha jól tudom 90-es. Ma motoroztam vele, és a gyújtásnál a zárbetét olyan, hogy ráfordított kulccsal is ki lehet venni a kulcsot. No mit hozott a sors, motorozás közben szépen kirezegte magát a kulcs a helyéről, és elveszítettem. Pótkulcsom sajnos nincs. :(
Mit ajánlotok, mit tegyek? Mennyibe kerülhet egy teljes zárszett amiben a tank, és a hátsó ülés betét is bennevan? Lehet még egyáltalán kapni? Esetleg van-e olyan kulcsmásoló, aki zárbetét alapján tud nekem egy-két kulcsot csinálni? Vagy egyáltalán lehetséges ez?
Jelenleg a biztosítékokat használom kulcsnak... :D Szomorú, viszont vicces is.
Kérlek segítsetek! Köszönöm szépen. Pityke
normális ez?
Asso Werke gyürüm van szinte új. Mailt légyszi ne ide..
Mitohoz kellene 2db 56X1-es alapméretes gyürü!Aki tud segitsen! Thx
Nekem csak a két gyürü kéne!Megoldható? thx
telo:705377495
email:apriliars160@freemail.hu
jelezze akinek van.
külfödli oldalon találtam tanácskét franciául nemtudok de átfordítva ez jött ki....
Nemtudom az anyagot ,se azt mi az cementálni :)
Azt tudom speckó páka kéne....ki mondta hogy nem?
inkább linkelek
http://www.cagiva-supercity.co...
Fordítsa le valaki,mert google fordító=0:D
fordítsa le valaki:Je poste demain à la suite de ce tuto la soudure au tig du morceau manquant puis la trempe (refroidissement rapide de la pièce dans l'huile pour la durcir) et le revenu (passage au four de la pièce à 200- 300 °C pour 3 heures pour éliminer les tensions internes de la pièce qui pourraient la rendre cassante)
Ehhez spec pálca kellene.
(és persze, az alkatrészeket nem olajban edzik:)
A képen pirossal bejelölt rész úgy kéne kinéznie eredetileg!
ha valakinek esetleg sajnos a képen látható állapotban van még megoldás van awival lehet oda hegeszteni és lecsiszolni olyan formára,viszont kell egykis hőkezelés is olyan 200-300C fokon és hirtelen hidegvizezés...próbát megér..
És egy kérdés!Az első telót tartó alsó kiflin van ugye a kormány elfordulásáért szolgáló két zárópöcök...(nem tudom minek hívják) de van jobb és bal oldalt is és kis négyzet....a probléma a következő:jobb oldali teljesen levan kopva,bal oldali meg a négyzet egyik fele bevan törve,hasadva a jóindulat tartja még....:(
Menyire fontos ez,biztonságban.motorozás közben ....ugye menet közben anyira nemfordul el a kormány,mint álló helyzetből koppanásig fordítom és mivel a négyzet nekiütközik....ez a kifli rész valami ötvözet ha jól látom...vagy alu? lehet ezt valahogy javíttatni?
válaszokat előre is köszönöm!(helyesírástért bocsesz...késő van már)
ha kell postázni is tudom
Továbbra is eladó a mitóm akit esetleg érdekel a hirdetésekben vagy itt elér.
Ha nem találsz, akkor misoc nevű fórumozónak van minden.
Segítségetek kérném! Van egy régi Cagiva Mitom, ha jól tudom 90-es. Ma motoroztam vele, és a gyújtásnál a zárbetét olyan, hogy ráfordított kulccsal is ki lehet venni a kulcsot. No mit hozott a sors, motorozás közben szépen kirezegte magát a kulcs a helyéről, és elveszítettem. Pótkulcsom sajnos nincs. :(
Mit ajánlotok, mit tegyek? Mennyibe kerülhet egy teljes zárszett amiben a tank, és a hátsó ülés betét is bennevan? Lehet még egyáltalán kapni? Esetleg van-e olyan kulcsmásoló, aki zárbetét alapján tud nekem egy-két kulcsot csinálni? Vagy egyáltalán lehetséges ez?
Jelenleg a biztosítékokat használom kulcsnak... :D Szomorú, viszont vicces is.
Kérlek segítsetek! Köszönöm szépen. Pityke