Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Visszanyomtam a helyére de így sem fér be
Heló azt hogy birom visszanyomni? kézzel? Val le kell ereszteni az olajat a fékből?
A dugattyú teljesen vissza lett nyomva a helyére?
sziasztok hátul cserélném fékbetétet. Kiszedni már kiszedtem de nem tudom visszarakni az újat a féktárcsa nem engedi be. Tudtok neke msegíteni? Vagy vegyem ki a felnit és úgy? Mert az elejébe amikor cserélve lett akk gumi is volt cserélve így muszály volt kivenni a felnit. De most nem tudom helyrerakni az újat. Várom a segítségeket
ok köszi.
ha nincs bekötve a különolajzás akkor Agip Racing 2T tökéletes bele,viszont különolajzáshoz ne használt racinget,oda akkor speed 2t
A 24-es torkú karburátor még a 125-öshöz is kevés, nemhogy a 160-ashoz...
Köszi szépen :)
Ha jársz Pomázon ugorj be a vizsgaállomásra mindent elmondanak -leirnak részletesen.
Ha forgalomba szeretnék helyezni egy motort (200ccm3) ahhoz milyen papírok kellenek?
pollini hengerből van 125ös is,vagy csak 160as?És a 160as pollinihoz a 24es karbi nem pici?
Azért még dumálhatunk, meg felhívhatsz megint ha kérdésed van :D:D csak nekem már nincs Mito :)
Haver kérdezte hogy melyik lenne jobb a mito-jának.(nem különolajzásos). Agip Racing 2T vagy a Speed 2T. Esetleg valami hasonló olaj? Valami rossz tapasztalat ezekről az olajokról?
köszi
gratula silentke te voltál csak mitos a környéken -
Helló
Az email:hencz_david@freemail.hu
Elkelt a Mitocskám, de azért még fel fogok nézegetni :)
Cagiva mito1 mito evo bontott alkatrészei eladok:
blok,fötengely,váltó,kuplung,blokfelek, gyujtás,power,kipufogó,
idomok,telok,ülések,lámpák,kapcsolok,ön
inditó,bendix,feszabályzó,
lánc,lánckerék,sárvédök........
SIMDT ! e - mail címet tudsz adni ? Kössz
Gratulálok, nagyon jó vétel volt, használd egészséggel.
Hát bocs h nem ért még oda! Ha eseteleg oda ér annyit tegyél meg légyszi hogy visszaküldöd vagy ha ahol laksz kell valakinek akk 3 ér viheti! Kösz
Nem vagy indiszkrét, -de attól tartok megutálnak érte, ha leírom az árát...

Nos, anélkül, hogy bárkit is meg akarnék bántani az esetlegesen éppen hirdetett MITO-ja VALÓS piaci értéke miatt, (vagy a frissen vásárolt motorja ára miatt...) kijelentem, hogy nem "túl olcsón" vettem, hanem "reális" áron!

Mert több mint tíz év nagyobb köbcentis motoron eltöltött néhányszor tízezer kilométer után el merem mondani, hogy kicsit el vannak szállva a 125-ösök árai...


Tehát így nézne ki a hirdetés, ami az enyémről szól:

1999-es, évek óta nem használt , kb.5600km-rel MITO 125 +versenyidommal , és 160-as Polini hengerrel, 35-ös MIKUNI karbival, rendszámmal, -de forgalomból kivonva Pesten eladó!
Fix. ár: 200 ezer forint!

De nem volt hirdetve...
akkor nemtudom..holnap bemegyek a postára megkérdezem hogy jött e csomagom.
Gyönyörű gép, nekem is ilyenem van!
Nem akarok túl indiszkrét lenni, de mennyiért vetted?
160 köbcenti, löket változatlan: innentől kezdve számológéppel is megvan a furat...
Helló
Amikor megvettem a motort nekem is a gondom volt és senki se méltatott hogy normális választ adjanak a kérdésemre tehát a 160-as polini hengerhez legjobb tudomásom szerint 3 méretü dugó tartozik az alap 64.00 aztán ezekhez van túlméret 64.01 64.02 64.03 ha jól tudom tehát ha van karc a hengerbe akkor már bukta van új hüvely + 30000 az új dugó. De van még 1 megoldás amit én is alkalmaztam gyártatott dugó ezt akármilyen méretbe tudnak csinálni ráadásul asso werke alapból csinálják így szar nem lehet nekem is van a mito-ba még semmi baj nem volt vele. Ha bármi kérdésed van fordulj hozzám bizalommal.