sziasztok hátul cserélném fékbetétet. Kiszedni már kiszedtem de nem tudom visszarakni az újat a féktárcsa nem engedi be. Tudtok neke msegíteni? Vagy vegyem ki a felnit és úgy? Mert az elejébe amikor cserélve lett akk gumi is volt cserélve így muszály volt kivenni a felnit. De most nem tudom helyrerakni az újat. Várom a segítségeket
Haver kérdezte hogy melyik lenne jobb a mito-jának.(nem különolajzásos). Agip Racing 2T vagy a Speed 2T. Esetleg valami hasonló olaj? Valami rossz tapasztalat ezekről az olajokról?
köszi
Nem vagy indiszkrét, -de attól tartok megutálnak érte, ha leírom az árát...
Nos, anélkül, hogy bárkit is meg akarnék bántani az esetlegesen éppen hirdetett MITO-ja VALÓS piaci értéke miatt, (vagy a frissen vásárolt motorja ára miatt...) kijelentem, hogy nem "túl olcsón" vettem, hanem "reális" áron!
Mert több mint tíz év nagyobb köbcentis motoron eltöltött néhányszor tízezer kilométer után el merem mondani, hogy kicsit el vannak szállva a 125-ösök árai...
Tehát így nézne ki a hirdetés, ami az enyémről szól:
1999-es, évek óta nem használt , kb.5600km-rel MITO 125 +versenyidommal , és 160-as Polini hengerrel, 35-ös MIKUNI karbival, rendszámmal, -de forgalomból kivonva Pesten eladó!
Fix. ár: 200 ezer forint!
Helló
Amikor megvettem a motort nekem is a gondom volt és senki se méltatott hogy normális választ adjanak a kérdésemre tehát a 160-as polini hengerhez legjobb tudomásom szerint 3 méretü dugó tartozik az alap 64.00 aztán ezekhez van túlméret 64.01 64.02 64.03 ha jól tudom tehát ha van karc a hengerbe akkor már bukta van új hüvely + 30000 az új dugó. De van még 1 megoldás amit én is alkalmaztam gyártatott dugó ezt akármilyen méretbe tudnak csinálni ráadásul asso werke alapból csinálják így szar nem lehet nekem is van a mito-ba még semmi baj nem volt vele. Ha bármi kérdésed van fordulj hozzám bizalommal.
köszi
Az email:hencz_david@freemail.hu
blok,fötengely,váltó,kuplung,blokfelek, gyujtás,power,kipufogó,
idomok,telok,ülések,lámpák,kapcsolok,ön
inditó,bendix,feszabályzó,
lánc,lánckerék,sárvédök........
Nos, anélkül, hogy bárkit is meg akarnék bántani az esetlegesen éppen hirdetett MITO-ja VALÓS piaci értéke miatt, (vagy a frissen vásárolt motorja ára miatt...) kijelentem, hogy nem "túl olcsón" vettem, hanem "reális" áron!
Mert több mint tíz év nagyobb köbcentis motoron eltöltött néhányszor tízezer kilométer után el merem mondani, hogy kicsit el vannak szállva a 125-ösök árai...
Tehát így nézne ki a hirdetés, ami az enyémről szól:
1999-es, évek óta nem használt , kb.5600km-rel MITO 125 +versenyidommal , és 160-as Polini hengerrel, 35-ös MIKUNI karbival, rendszámmal, -de forgalomból kivonva Pesten eladó!
Fix. ár: 200 ezer forint!
De nem volt hirdetve...
Nem akarok túl indiszkrét lenni, de mennyiért vetted?
Amikor megvettem a motort nekem is a gondom volt és senki se méltatott hogy normális választ adjanak a kérdésemre tehát a 160-as polini hengerhez legjobb tudomásom szerint 3 méretü dugó tartozik az alap 64.00 aztán ezekhez van túlméret 64.01 64.02 64.03 ha jól tudom tehát ha van karc a hengerbe akkor már bukta van új hüvely + 30000 az új dugó. De van még 1 megoldás amit én is alkalmaztam gyártatott dugó ezt akármilyen méretbe tudnak csinálni ráadásul asso werke alapból csinálják így szar nem lehet nekem is van a mito-ba még semmi baj nem volt vele. Ha bármi kérdésed van fordulj hozzám bizalommal.