Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hm azthittem ien 50be fog fájni
cirka 30
Tényleg... sanyeeeE barátunk gépével szemezek eléggé erőteljesen és most jut eszembe..átis kő iratni... az meg mi péz? :D
Meg mégy tanács, ha 200-ad van átiratással mindennel együtt, akkor inkább MZ-t vegyél, nekem 100-120 ezer ment rá a motorra és nem is volt különösebb baja. Ha koppra kiszámolod az egészet, eléggé pengén fogsz táncolni, aztán, ha beüt a gebasz, jönnek a kókánymegoldások vagy a kölcsönkérés.
Épp ezért lehet a 280ezressel jobban jársz, mintha vennél egy átlagosat 150-200-ért. Mondjuk 150-ért szart kapsz.
Amelyik ezt írta az is csak ült már olyan mellett aki látott már 125öst...
Most őszintén, miért mások összehordott véleményére vagy kíváncsi ? Biztos van a közeledben egy épelméjű ember akinek van, vagy volt már modern 125öse, őt kérdezd.
Ja és még 1 jó tanács, ha elfogadod úgy jó, ha nem, nekem mindegy.
Gondolom használt gépet vennél. Nem az a lényeg, hogy Aprilia v Cagiva v Honda v Yamaha.... stb, hanem az, hogy jelenleg milyen állapotban van , és milyen gazditól veszed. Minden vélemény nem lehet igaz minden egyes adott típusú motorra, persze vannak típushibák de azok kis dolgok általában. Az előélet, a gondos szervizelés, és a jó anyagminőségű csere alkatészek azok amik egy használt motorban lényegesek.

Ha meg végképp félsz attól, hogy mellényúlsz vegyél egy Cbr 125 ös örök élet +1 nap , igénytelen szamarak.

Bocs ha tahó a modorom. Nem ártani akarok neked, csak tudod ez a kérdés havi szinten előjön. Roszabb mint a csajoknál a menstruáció.
Valakinek van eladó első fékolajtartája mitohoz?
Amelyikkel fog, amúgyse nézik, meg hogy hány mm van még belőle :D
de lehet, hogy csak nagyon kis felületen ér még a tárcsához nincsenek összekopva. Én most cseréltem E-H betéteket, és hátul ahogy fékezgetek először csak a tárcsa belső részénél fogott, aztán, most hogy bekopott a betét már kezd látszani az egész felületén, hogy hol ér már hozzá a tárcsához a betét.
ugyanannyit pörög mint bármely más 2T, 10500rpm-nél adja le a maximális nyomatékát ez nem olyan sok. a GSX-R 250 az ami szétpörgi magát a maga 18.000-es fordulatával :)
Azt írta egy fórumozó egy másik topicban, hogy:

"A Mitoval az a baj hogy szétpörgeti az agyát!
Nem sokat mennek."

Mennyire igaz ez az állítás?
Nah akkor mi van nem lessz belőle semmi? Én pedig írtam sms-t.......
A müszakin állóra kell fékezni lassacskán a kerekeket külön nem a betét vatagságát nézik./amilyen lusták nem hajolnak le /
Helló Laci! Hát nem mindenáron szeretném eladni. Az a baj, hogy az alkatrészeke hozzá úgy kell összevadászni... amúgy jó állapotban van, csak msot a gyújtás ment el ( szombaton szerelő megcsinálja és pöc röf :D ) és akor veszek valami fiatal 125 öst :D Márkát nem írok, mer a mitosok megvetnének :D
Ferodo platinum fékbetétröl valakinek tapasztalat?Mert enyémel most következő a helyzet:elöl hátul ilyen betét van.Elsőféket egy ujjal kezelem fog mint az állat.Hátul is ugyanez a márka és az istennek nem akar fogni...szinte uj és akár letörhetem a fékkart akkor se fogja meg a hátsókereket még kavicson se!Betettem a másikba ami volt(nemtom milyen márka) és azzal meg fog rendesen csak ezen meg 1mm anyag van már csak...Ugyh most van 2 garnitura egyik uj de nem fog másik kopott de legalább fog.Kérdés:Melyiket tegyem be müszaki vizsgára?
Valaki bontásra mitó?Kerekek plexi tükrök nélkül 80e ft.blokk jó szimeringes.Alkatrészenként is eladó.Szép idomokkal.
Mailt, ne ide irj.
power elektronika eladó 06304706011
máris eladó?
Helló! Van egy ELADÓ Cagiva Mito I-m. Gyönyörű állapot, új power és önindító, JÓ állapotban van. Minden papírja ( törzskönyv rendszám stb... ) megvan neki! Jelenleg a gyújtása nem jó, de azt most szombaton a szerelő megcsinállja... Ára 200 000 huf.
Ha rendszámosat akarsz elég nehéz lesz kijönni annyiból
Húha. Én jóval kevesebbet szánok rá, feltéve ha összejön a pénzem. 150e, hogy rendszámmal mindennel együtt kijöjjek 200ból.
Az adatlapomon is megtalálod, amúgy az irányár 280eFt
Én sem tudom, de már majdnem röhejes, hogy milyen keveset fogyaszt
Sziasztok!
Nekem magyar adásvételim volt.
Eredetiség vizsga nem kellett, mert EU-s országból jött. (vagy valami ilyesmi )
És eredetiség vizsga?Átirásnál is van ott mit néznek vagy mit csinálnak?
Neked milyen nyelven volt a külföldi-magyar vevő közti adásvételi?
PolgárPéter!
Hello!

Az a lényeg, hogy az adásvételit úgy töltsd ki, hogy arra az évre legyen igaz, ami rá van írva az adásvételire (pl.: személyigazolványszám, lakhely, ilyesmik. Nekem pl. új személyim van, úgyhogy a régi számát kellett ráírnom, mivel 2007-ben még a régi volt. Érted?

A költségek:
Egyedi forgalomba helyezés: 22.800 Ft
Vizsga: 4.360 Ft
Regisztrációs adó: 19.317 Ft (http://regisztraciosado.info/r... -tényleg ennyi, amennyit itt számolsz ki!)
Rendszám: 5.500 Ft
Érvényesítő matrica: 585 Ft
Forgalmi: 6.000 Ft
Törzskönyv: 6.000 Ft
Így összesen: 64.562 Ft

Műszakin figyelték:
-lámpa (helyzetjelző, tompított, országúti, féklámpa első és hátsó fékkarról )
-kürt
-első-hátsó fék
-irányjelzők
-rendszámvilágítás
- +a vázon lenni kell egy aluminium táblának, hogy ez milyen motor+a motor többi adata

A sorrend: biztosításkötés a vázszámra, műszaki időpont kérés, műszaki vizsga, regadó fizetés, okmányiroda és ott már adják a kezedbe a rendszámot!
Ha a motorod nem EU-s országból jött, akkor kérned kell mindenek előtt egy igazolást, hogy nem körözik-e kint.
Ha még valami érdekelne, írj nyugodtan!