Meg mégy tanács, ha 200-ad van átiratással mindennel együtt, akkor inkább MZ-t vegyél, nekem 100-120 ezer ment rá a motorra és nem is volt különösebb baja. Ha koppra kiszámolod az egészet, eléggé pengén fogsz táncolni, aztán, ha beüt a gebasz, jönnek a kókánymegoldások vagy a kölcsönkérés.
Épp ezért lehet a 280ezressel jobban jársz, mintha vennél egy átlagosat 150-200-ért. Mondjuk 150-ért szart kapsz.
Amelyik ezt írta az is csak ült már olyan mellett aki látott már 125öst...
Most őszintén, miért mások összehordott véleményére vagy kíváncsi ? Biztos van a közeledben egy épelméjű ember akinek van, vagy volt már modern 125öse, őt kérdezd.
Ja és még 1 jó tanács, ha elfogadod úgy jó, ha nem, nekem mindegy.
Gondolom használt gépet vennél. Nem az a lényeg, hogy Aprilia v Cagiva v Honda v Yamaha.... stb, hanem az, hogy jelenleg milyen állapotban van , és milyen gazditól veszed. Minden vélemény nem lehet igaz minden egyes adott típusú motorra, persze vannak típushibák de azok kis dolgok általában. Az előélet, a gondos szervizelés, és a jó anyagminőségű csere alkatészek azok amik egy használt motorban lényegesek.
Ha meg végképp félsz attól, hogy mellényúlsz vegyél egy Cbr 125 ös örök élet +1 nap , igénytelen szamarak.
Bocs ha tahó a modorom. Nem ártani akarok neked, csak tudod ez a kérdés havi szinten előjön. Roszabb mint a csajoknál a menstruáció.
Amelyikkel fog, amúgyse nézik, meg hogy hány mm van még belőle :D
de lehet, hogy csak nagyon kis felületen ér még a tárcsához nincsenek összekopva. Én most cseréltem E-H betéteket, és hátul ahogy fékezgetek először csak a tárcsa belső részénél fogott, aztán, most hogy bekopott a betét már kezd látszani az egész felületén, hogy hol ér már hozzá a tárcsához a betét.
ugyanannyit pörög mint bármely más 2T, 10500rpm-nél adja le a maximális nyomatékát ez nem olyan sok. a GSX-R 250 az ami szétpörgi magát a maga 18.000-es fordulatával :)
Helló Laci! Hát nem mindenáron szeretném eladni. Az a baj, hogy az alkatrészeke hozzá úgy kell összevadászni... amúgy jó állapotban van, csak msot a gyújtás ment el ( szombaton szerelő megcsinálja és pöc röf :D ) és akor veszek valami fiatal 125 öst :D Márkát nem írok, mer a mitosok megvetnének :D
Ferodo platinum fékbetétröl valakinek tapasztalat?Mert enyémel most következő a helyzet:elöl hátul ilyen betét van.Elsőféket egy ujjal kezelem fog mint az állat.Hátul is ugyanez a márka és az istennek nem akar fogni...szinte uj és akár letörhetem a fékkart akkor se fogja meg a hátsókereket még kavicson se!Betettem a másikba ami volt(nemtom milyen márka) és azzal meg fog rendesen csak ezen meg 1mm anyag van már csak...Ugyh most van 2 garnitura egyik uj de nem fog másik kopott de legalább fog.Kérdés:Melyiket tegyem be müszaki vizsgára?
Helló! Van egy ELADÓ Cagiva Mito I-m. Gyönyörű állapot, új power és önindító, JÓ állapotban van. Minden papírja ( törzskönyv rendszám stb... ) megvan neki! Jelenleg a gyújtása nem jó, de azt most szombaton a szerelő megcsinállja... Ára 200 000 huf.
Az a lényeg, hogy az adásvételit úgy töltsd ki, hogy arra az évre legyen igaz, ami rá van írva az adásvételire (pl.: személyigazolványszám, lakhely, ilyesmik. Nekem pl. új személyim van, úgyhogy a régi számát kellett ráírnom, mivel 2007-ben még a régi volt. Érted?
A költségek:
Egyedi forgalomba helyezés: 22.800 Ft
Vizsga: 4.360 Ft
Regisztrációs adó: 19.317 Ft (http://regisztraciosado.info/r... -tényleg ennyi, amennyit itt számolsz ki!)
Rendszám: 5.500 Ft
Érvényesítő matrica: 585 Ft
Forgalmi: 6.000 Ft
Törzskönyv: 6.000 Ft
Így összesen: 64.562 Ft
Műszakin figyelték:
-lámpa (helyzetjelző, tompított, országúti, féklámpa első és hátsó fékkarról )
-kürt
-első-hátsó fék
-irányjelzők
-rendszámvilágítás
- +a vázon lenni kell egy aluminium táblának, hogy ez milyen motor+a motor többi adata
A sorrend: biztosításkötés a vázszámra, műszaki időpont kérés, műszaki vizsga, regadó fizetés, okmányiroda és ott már adják a kezedbe a rendszámot!
Ha a motorod nem EU-s országból jött, akkor kérned kell mindenek előtt egy igazolást, hogy nem körözik-e kint.
Ha még valami érdekelne, írj nyugodtan!
Épp ezért lehet a 280ezressel jobban jársz, mintha vennél egy átlagosat 150-200-ért. Mondjuk 150-ért szart kapsz.
Most őszintén, miért mások összehordott véleményére vagy kíváncsi ? Biztos van a közeledben egy épelméjű ember akinek van, vagy volt már modern 125öse, őt kérdezd.
Ja és még 1 jó tanács, ha elfogadod úgy jó, ha nem, nekem mindegy.
Gondolom használt gépet vennél. Nem az a lényeg, hogy Aprilia v Cagiva v Honda v Yamaha.... stb, hanem az, hogy jelenleg milyen állapotban van , és milyen gazditól veszed. Minden vélemény nem lehet igaz minden egyes adott típusú motorra, persze vannak típushibák de azok kis dolgok általában. Az előélet, a gondos szervizelés, és a jó anyagminőségű csere alkatészek azok amik egy használt motorban lényegesek.
Ha meg végképp félsz attól, hogy mellényúlsz vegyél egy Cbr 125 ös örök élet +1 nap , igénytelen szamarak.
Bocs ha tahó a modorom. Nem ártani akarok neked, csak tudod ez a kérdés havi szinten előjön. Roszabb mint a csajoknál a menstruáció.
de lehet, hogy csak nagyon kis felületen ér még a tárcsához nincsenek összekopva. Én most cseréltem E-H betéteket, és hátul ahogy fékezgetek először csak a tárcsa belső részénél fogott, aztán, most hogy bekopott a betét már kezd látszani az egész felületén, hogy hol ér már hozzá a tárcsához a betét.
"A Mitoval az a baj hogy szétpörgeti az agyát!
Nem sokat mennek."
Mennyire igaz ez az állítás?
Mailt, ne ide irj.
Nekem magyar adásvételim volt.
Eredetiség vizsga nem kellett, mert EU-s országból jött. (vagy valami ilyesmi )
Hello!
Az a lényeg, hogy az adásvételit úgy töltsd ki, hogy arra az évre legyen igaz, ami rá van írva az adásvételire (pl.: személyigazolványszám, lakhely, ilyesmik. Nekem pl. új személyim van, úgyhogy a régi számát kellett ráírnom, mivel 2007-ben még a régi volt. Érted?
A költségek:
Egyedi forgalomba helyezés: 22.800 Ft
Vizsga: 4.360 Ft
Regisztrációs adó: 19.317 Ft (http://regisztraciosado.info/r... -tényleg ennyi, amennyit itt számolsz ki!)
Rendszám: 5.500 Ft
Érvényesítő matrica: 585 Ft
Forgalmi: 6.000 Ft
Törzskönyv: 6.000 Ft
Így összesen: 64.562 Ft
Műszakin figyelték:
-lámpa (helyzetjelző, tompított, országúti, féklámpa első és hátsó fékkarról )
-kürt
-első-hátsó fék
-irányjelzők
-rendszámvilágítás
- +a vázon lenni kell egy aluminium táblának, hogy ez milyen motor+a motor többi adata
A sorrend: biztosításkötés a vázszámra, műszaki időpont kérés, műszaki vizsga, regadó fizetés, okmányiroda és ott már adják a kezedbe a rendszámot!
Ha a motorod nem EU-s országból jött, akkor kérned kell mindenek előtt egy igazolást, hogy nem körözik-e kint.
Ha még valami érdekelne, írj nyugodtan!