az a baj hogy azóta már ideért egy másik elektronika! csütörtökön lett feladva postára,péntek reggel ittvolt..ezt nem értem. most komolyan,mikor adtad fel?
Hy!Aki mitoval kint van egy videót tudna feltenni?/Kunmadarason./
Nekem túl távoli .Kiváncsi lennék.
Egyszer gyári krosszal elindulok vmi hasonlón..rövidebb távon jók-
Ilyesmi kérdésem nekem is volt mostanában, -azt hiszem nem kaptam rá választ...
Pedig érdekelt volna, mert a motoromhoz kapottal kapcsolatban valami nem gömbölyű. Hüvelyes, és valószínű fúrni kell majd, -túl nagy az illesztése, -a dugó pedig nem kopott ...
Állítólag full gázon az olajpumpa 1:30-35 arányban keveri az olajat a bezinhez, ezért akár utcán, akár pályán is érdemes ehhez igazítani, mivel a rész- és teljesterhelés közötti különbséget nem tudod így szabályozni. Én személy szerint 1:33-mal jártam, Motul 710-zel.
Az oldalidomon vannak repedések, -egyelőre nem gondolkoztam rajta, hogy mi legyen vele, -de ha eldöntöm értesítelek...
Kunmadarasra sajnos nem mentem, mert utolsó pillanatban változott a szombati programom. De az Öcsém ott volt a VFR-rel, és mondta, hogy látott MITO-kat!
Nem semmi figura lehetsz, ha Kunmadaras szomszédságából elindulsz olaj nélkül!
Ha azt a 8-9 kilométert számolom, amennyire onnan laksz, akkor az olajfogyasztást figyelembe véve azon a távon, gyakorlatilag porszáraz olajtartállyal indultál el?!
Ezért kell keverékkel járni!
Tényleg ebben kinek mik a tapasztalatai?
Ha utcán használom hányasra érdemes keverni?
Ha pályázunk vele akkor milyet igényel, -figyelembe véve a szinte állandó fullgázt? 33-40-50 est?
Az olajszivattyút levettem (egy hibaforrás kilőve...) most már csak a meghajtásának és a Mikuni TM 35 karbi "ledugózását" kell megoldanom valahogy.
Tényleg nagyon szép Kár hogy nincs a másik oldalánidom, borult, vagy mi történt szegénnyel?
Az én motorom is nemsokára kész, már csak a matricákat várom meg az átiratás van hátra
Müszaki/eredetvizsgán belémkötöttek hogy "ez a hátsó ulés nem is gyári nem lehet rajta személyt szállitani, nincs is rajta kapaszkodó" (persze teljesen gyári). De mikor hazahoztam akkor vettem észre hogy az első féklámpám nem is müködött. Tiszta téboly
Hát ez nagyon penge gép ha netán pályaidom lesz rajta a gyárira vevő lennék! És ma kurva jó volt Madaras!de csak 2 db Mito volt összesen az enyémmel együtt...+jól hülyének akart nézni egy "motoros" kolega ugyanis fogyóba volt az olajam erősen igy mondom kérek egy kicsit hogy haza tudjak menni srác odahoz 2 deci speedet:-1500ft!-Ezt komolyan gondoltad?-Na jó 1000!Ok kösz nem... 50m el odébb bátszimotornál 3000ért vettem 1 liter propuls racing sts-t...
Hellósztok!
Ma megállt a Mito-m... mentem, kapcsoltam volna a 6 ot és csak simán megállt.. semi csatt semmi.... gyertya jó újat is raktam bele semmi... benzint is kap szikra is van.. sokat próbálkoztunk.. a végén egy nagyot durrant.... lehet hpgy gyújtásprobléma? a motor 1990 enes évjáratú... légyszivers segítsetek!kompresszió is van benne meg keverék is! a válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok! Valakinek nincs egy fölös használt de "műszakin átmegy" fékbetét párja? Előre, hátra?:O Műszakin menjen át vele nekem annyi elég:D Várom a választ!
Csináltam képet a Mito-mról, -sajnos csak telefon volt nálam...
Magyar001!
Mostmár jöhet a kép Béci kutyusról, meg a Mito-dról!
Lassan már működik is a motorom, -ha lesz időm végre befejezni. 2007-ben vonták ki, azóta áll, -de előtte sem sokat ment.
A kipufogót a hengerhez rögzítő rugója nincs valakinek fölöslegbe?! Az egyik fele akkora mint a gyári, -és féloldalasan feszíti. Egyébként itt volna valami "tűzkarika" tömítésnek? Nem volt közte semmi...
Lenne par kerdesem . Van egy mitom , 160 henger van rajta .
Ha eljon a felujitas , tudtok olyan helyeket mondani ahol szakszeruen , viszonylag nem dragan , minosegileg fel ujitjak nekem ? A gyari 28 as karbi 125 cm3 - hoz valo , de arra altalaban 34 est szoktak ratenni . 160 as polini hengerhez milyen ajanlott ?
Nekem túl távoli .Kiváncsi lennék.
Egyszer gyári krosszal elindulok vmi hasonlón..rövidebb távon jók-
Pedig érdekelt volna, mert a motoromhoz kapottal kapcsolatban valami nem gömbölyű. Hüvelyes, és valószínű fúrni kell majd, -túl nagy az illesztése, -a dugó pedig nem kopott ...
Neked hátha szerencséd lesz, -és kapsz választ!
Kunmadarasra sajnos nem mentem, mert utolsó pillanatban változott a szombati programom. De az Öcsém ott volt a VFR-rel, és mondta, hogy látott MITO-kat!
Nem semmi figura lehetsz, ha Kunmadaras szomszédságából elindulsz olaj nélkül!
Ha azt a 8-9 kilométert számolom, amennyire onnan laksz, akkor az olajfogyasztást figyelembe véve azon a távon, gyakorlatilag porszáraz olajtartállyal indultál el?!
Ezért kell keverékkel járni!
Tényleg ebben kinek mik a tapasztalatai?
Ha utcán használom hányasra érdemes keverni?
Ha pályázunk vele akkor milyet igényel, -figyelembe véve a szinte állandó fullgázt? 33-40-50 est?
Az olajszivattyút levettem (egy hibaforrás kilőve...) most már csak a meghajtásának és a Mikuni TM 35 karbi "ledugózását" kell megoldanom valahogy.
-Az üvegszálas pályaidom lesz rajta állandóra...
Az én motorom is nemsokára kész, már csak a matricákat várom meg az átiratás van hátra
Müszaki/eredetvizsgán belémkötöttek hogy "ez a hátsó ulés nem is gyári nem lehet rajta személyt szállitani, nincs is rajta kapaszkodó" (persze teljesen gyári). De mikor hazahoztam akkor vettem észre hogy az első féklámpám nem is müködött. Tiszta téboly
akkor majd telefonon egyeztetünk, a héten el kellene hoznom
köszönöm
Ma megállt a Mito-m... mentem, kapcsoltam volna a 6 ot és csak simán megállt.. semi csatt semmi.... gyertya jó újat is raktam bele semmi... benzint is kap szikra is van.. sokat próbálkoztunk.. a végén egy nagyot durrant.... lehet hpgy gyújtásprobléma? a motor 1990 enes évjáratú... légyszivers segítsetek!kompresszió is van benne meg keverék is! a válaszokat előre is köszönöm!
Magyar001!
Mostmár jöhet a kép Béci kutyusról, meg a Mito-dról!
Lassan már működik is a motorom, -ha lesz időm végre befejezni. 2007-ben vonták ki, azóta áll, -de előtte sem sokat ment.
A kipufogót a hengerhez rögzítő rugója nincs valakinek fölöslegbe?! Az egyik fele akkora mint a gyári, -és féloldalasan feszíti. Egyébként itt volna valami "tűzkarika" tömítésnek? Nem volt közte semmi...
Valakinek véletlenül nincs elfekvőben egy 34-es szívócsonkja?
Ha eljon a felujitas , tudtok olyan helyeket mondani ahol szakszeruen , viszonylag nem dragan , minosegileg fel ujitjak nekem ? A gyari 28 as karbi 125 cm3 - hoz valo , de arra altalaban 34 est szoktak ratenni . 160 as polini hengerhez milyen ajanlott ?