Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem ugyan ott zár ahol nyit.
elméletileg ha a power tesztet megcsinálja a gyujtás ráadásakor,onnastól kezdve már csak az elektronika lehet rossz ha nem nyit. melegítsd be üzemire,nyisd fel a tankot,és nézd a power motorját 7500nál hogy elfordul e ,és ha 7500 alá esik a fordulat ,akkor visszazár e. ha így működik,akkor jó a powered
mondassz valamit..
Valaki arra válaszoljon hogy mért van hogy felső /7-/fordulaton nincs nagy erő?Powert hogy nézzem hogy nyit?
Mert ez nincs visszatekerve Meg nem volt róla levéve a spirál hogy eladásnál ne legyen benne sok...
39 e km az evo órában szép,-max 25 e km láttam eddig mito órát.
a gyári gumiágyazású felfogatás gondolom beszerezhetelen .
Igen ez rendszámos.A plexi csavarok 5 ösek de kicsit tényleg hosszúak majd lecsapok belölük amennyit kell...
amit bontok rendszámos volt nem akar valaki rendszámozni ? Aki akar nyomozni 20 ért elvihető a váz../persze egyeztetni kell 2-3 emberrel elötte,de áldozat nélkül nincs háború!--/
komoly faja tényleg esetleg a plexit tartó csavar lehetne rövidebb vagy nem 6os vastagságú.
Szép lesz a gép! De te most mért vettél másikat?Ez rendszámos lesz?
Alakulgat a gép... Mosás előtti képek
Hello!
Eladó a Mitom:Mito
Ha valakit érdekel hívjon/írjon!
150/60 as a gyári méret , a /70 gumival már nagyon darabos a döntés
Bridgestone 150/70 R17 nincs benne 200 Km...

http://arkoz.hu/automotor/term...

a 4. gumi az oldalon... féláron odaadom.

Hogy mit kell tudni róla... hát hogy nem szar... me Bridgestone... én azért adom el, mert le akarom cserélni egyúttal a pályagumira amit most kaptam... ez még nem pályázott...
már elkelt az arrow rendszer
kössz, akkor tárgytalan
hello: nekem van feszabályzó mito evo=5eft
ha kell postázni is tudom
És mit kell tudni róla? :P Márka meg ilyesmi mennyit gurult, ár?:O
Csősztök, akinek van eladóba egy fesz. szabályzó+önindító mito evo 2eshez az szóljon:D msn-> fzr400@freemail.hu
hello engem érdekelne az arrow rendszer jah és még aki tud mito evo első lámpát az szoljon sürgős!
Huszadszor írom le, hogy nekem kiválóan bevált és, ami minőségi módon van megcsinálva az nagyon jó.
Persze hosszú távon drágább a nagyobb kopás miatt, de csúnya ragadásnál csak max 5ezer egy fúrás + egy új dugó és mehet tovább. Előnyök-hátrányok...mindenhol vannak, ettől természetesen jobb a nicasil, de nem ennyire szar a persely.
perselyes hengerrel dobálózni kell, nem motorra tenni
jaj bocsi.... nem 16 os 17 es!