elméletileg ha a power tesztet megcsinálja a gyujtás ráadásakor,onnastól kezdve már csak az elektronika lehet rossz ha nem nyit. melegítsd be üzemire,nyisd fel a tankot,és nézd a power motorját 7500nál hogy elfordul e ,és ha 7500 alá esik a fordulat ,akkor visszazár e. ha így működik,akkor jó a powered
amit bontok rendszámos volt nem akar valaki rendszámozni ? Aki akar nyomozni 20 ért elvihető a váz../persze egyeztetni kell 2-3 emberrel elötte,de áldozat nélkül nincs háború!--/
Hogy mit kell tudni róla... hát hogy nem szar... me Bridgestone... én azért adom el, mert le akarom cserélni egyúttal a pályagumira amit most kaptam... ez még nem pályázott...
Huszadszor írom le, hogy nekem kiválóan bevált és, ami minőségi módon van megcsinálva az nagyon jó.
Persze hosszú távon drágább a nagyobb kopás miatt, de csúnya ragadásnál csak max 5ezer egy fúrás + egy új dugó és mehet tovább. Előnyök-hátrányok...mindenhol vannak, ettől természetesen jobb a nicasil, de nem ennyire szar a persely.
Valaki arra válaszoljon hogy mért van hogy felső /7-/fordulaton nincs nagy erő?Powert hogy nézzem hogy nyit?
Eladó a Mitom:Mito
Ha valakit érdekel hívjon/írjon!
http://arkoz.hu/automotor/term...
a 4. gumi az oldalon... féláron odaadom.
Hogy mit kell tudni róla... hát hogy nem szar... me Bridgestone... én azért adom el, mert le akarom cserélni egyúttal a pályagumira amit most kaptam... ez még nem pályázott...
ha kell postázni is tudom
Persze hosszú távon drágább a nagyobb kopás miatt, de csúnya ragadásnál csak max 5ezer egy fúrás + egy új dugó és mehet tovább. Előnyök-hátrányok...mindenhol vannak, ettől természetesen jobb a nicasil, de nem ennyire szar a persely.