Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok valaki nem tudja hogy lehet e külön kapni a hengerfej tömítéshez a 2 gumigyűrűt? Vagy esetleg valakinek kimaradt vagy használt ami még használható?
Valakinek van vmi ötlete hogy miért dúrja ki a mocim a hűtővizet?
A túlfolyón folyik ki, de fogalmam sincs h miért!
keringeti rendesen a vizet szal ötletem sincs.
próbáltam járatni úgy hogy levetttem a kiegyenlítő tartály kupakját de még utánna is ugyan olyan!
Sziasztok ha valakit érdekel van eggy mitom bontasra vagy 50-es papirokkal egyébként nagyon szép csak az öninditó beszart rajta.
eggy 100000-asért oda adom valakinek ha kell kompletten.
cagiva mito 1 mito evo bontott alkatrészek:
blokk,gyujtás,power,öninditó,hütő,kipufogó,telok,m
üszerfal,
idomok,tankok,lámpák,ülések,kapcsolok,fékek,lánc,lán
ckerék,
blok bontva is van:kuplung,váltó,fötengely.......stb
érd:06705377495
Msn:misoc16
0@freemail.hu
lalicagiva,

megérkezett a cucc, bár nem épp olyan mint amilyen volt, de remélem össze tudom tenni ezzel is
van egy eladó arrow rendszerem,(gyengébbek kedvéért az alsó a képen )kuplunglamellaszett,lábtartók,egy javított 28as dellorto úszóm,és egy használt gyári A-s AssoWerke dugóm.
ha érdekel írj
Feladom nem tudom mi a baja a kurva karbimnak szétszedtem és vettem bele egy 150es fúvókát mert a régi kókány módon volt beforrasztva amióta összeraktam alacsony fordulaton nem húz meg akar fulladni és néha berángat de üresben meg magasfordulaton pörög és megy mint a golyó szerintetek mi lehet mit állítsak hogy jó legyen?
Srácok van egy mikun vm 34es karbim 150es főfúvókával valaki le tudná írni a karbi pontos bekalibrálását mikor jó mennyi levegőt kell neki adni ilyenek. Előre is kössz!
Esetleg cserélném 250-es Banditra, 1995-vagy afelettire.
Esetleg másvalami Ak.-s jogsira? Max. 500.000-ig!?
stewen sok érdeklődésre ne számolj..de ne legyen igazam .
Az enyém 140-el drágább .10 évvel újabb ,csak szellemi sérültek érdeklődtek eddig../
Silentke.power jetes 28as karbi?Mi a száma?
Eladó sajnos, hűtlenségem miatt: nagyobbra szeretnék váltani. Ami le van írva, az igaz is, meg lehet nézni!
Link: http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
hello,
kérdésem a következő, kell-e vagy érdemes-e cserélni a hengerfejben lévő két tömítőgyűrűt, ha azokon sérülés nem látható? MITO EVO 2000
azért lett levéve, mert a motor kiégett és meg kellett vizslatni, hogy került-e vmi a hengerbe.
ha esetleg azt mondjátok, kötelező a cseréje, akkor érdekelne, honnan a leggyorsabb a beszerzése és hogy kb mennyibe kerül a két gumigyűrű

másik kérdés: az olajtartályból kijövő vezetéknek, hova kell csatlakoznia, mert sajnos ennek a vége teljesen megsemmisült

kösz a válaszokat előre is
ha mind a két kérdés nekem szól akkor, 4 éve sokkal nagyobb volt a kereslet a mito-ra én ha akartam vettem ha akartam pikk pakk eladtam ! Karburátorra visszatérve sima 28-as dellorto!
Fiatalabb motor volt a Mito, emiatt jobban vették. 20 év körüli mocira sajna nem túl nagy a kereslet Pedig 20 éve a leggyorsabb 125-ösök közé tartozik
mi volt 4 éve?Amugy mekkora karbi van a mitodon?
hát fegyél fel msn-re : sopron_@hotmail.com
hello: nekem van index relém=3eft
ha kell potázni is tudom.
hát igen ! Bezzeg 4 éve :D
Hello
Valakinek van lenne eladó index reléje mito 1-be?
Azt elfelejtettem mondani hogy msn-en nem tudunk beszélni?
Heló átgondolom még de itt van a dugónélküliről egy két kép nem a legjobb minőségű a kép!
Nagyon gyenge a mitokra az érdeklődés -
A próféta szóljon belőled!
hát ez is igaz,dehát most jött a fidesz,és minden jóvá vállik
Egyszerübb a magyarázat:szegénység-az emberek minden luxust kenyérre cserélnek/nének/