Addig tudod reszeltetni, amiíg a karc ki nem jön, illetve, amíg van hozzá dugó.
Ez a gyakorlatban úgy valósul meg, hogy megnézed mekkora a legnagyobb dugó, annak az illesztése, és kijön egy x miliméter, addig lehet hónolgatni a hengert, a karc meg vagy kijön, vagy nem.
HA kis felületű, keskeny, éles karc, akkor hagyd szeriuntem, nem okoz akkora galibát, ha több széles csík, akkor muszáj vele valamit kezdeni.
Viszont nem ártana megtalálni, mi kaszabolta össze.
Sziasztok!
lenne egy olyan kérdésem hogy a power azt csinálja hogy amikor ráadom a gyújtást kéne nyitnia meg zárnia egyszer, na nekem csak nyit és úgy marad.
Ezt mi okozhatja, motor vagy elektronika? előre is kösz
Szia !
Egy olyan kérdésem lenne, hogy eredeti méretű hengerem van, sose volt még meghónolva vagy perselyezve. Szerelők szétszették és azt monták,hogy van egy kisebb de hosszú, sekély karc a Nicasil-ban. Szerinted mit kellene vele csinálni ? Hónolni ? vagy Újra nicasil-oztatni ? melyiknek lenne több értelme - anyagilag ? Szóval ha csak hónolva lesz akkor mi a garancia arra hogy a maradék réteg megfelelő, és nicsenek benne a hónolás után valamiylen hibák ? Egyáltalán szabad lenne hónolni ?
nekünk most elromlott a kocsink, elvittük a szerelőhöz aki mondta, hogy 50-ért olyan lessz, hogy menni fog.(ő elvitte egy "specialistához aki összehangolja a computert meg a többi cuccot, de a telefonba meg azt mondta h szét van szedve a computer...). Egy hét után még semmit nem szólt, elmentünk a csávóhoz megnézni, hogy mi az ábra, és még hozzá se nyúltak, mondta h ők 15 ezerért összehangolják az egészet... Erről ennyit, 35 ezret akart volna kaszálni a szerelő...
Az enyém is Eladó! Állapota tökéletes, és a múltja sem bizonytalan! Az ár irányár!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/cagiva/cagiva_mito_ii_lawson-3723479
Üdv!
Mivel nincsen nagy típus ismeretem a nemrég vásárolt Mito Evo-mhoz, -hozzátok fordulnék a pontosabb beazonosításához...
Nos: A fekete Polini hengeremnek 64-es a furata, -és szeretnék végre tiszta vizet önteni a pohárba azzal kapcsolatban, hogy mekkora furatokkal/ hengerűrtartalommal létezik ez a "big-bore" henger?
Az enyém hüvelyes, -de nem igazán látszik utólagosnak...
Mekkora túlmérettel kapható dugattyú, -azaz mekkora lépcsőkben fúrható?
Ez egy ilyen világ ott basznak át ahol tudnak, ritka a tisztességes ember. Ha tudnék szerelni tuti magamnak csinálnám, de mivel nemtudok így marad a szerlő meg a bizalom.
ha hónolni kell akkor az 5 ezer alatt van, ha perselyezni akkor az cink, egy jó persely 25-30 ezer Ft, szóval ha sima hengered van jobban megéri venni egy jó állapotút mi még nicasilos. A munkadij megint más, haver megcsinálhatja olcsón, vagy magadnak ingyen mert tulajdonképpen nemtúl bonyolult, és tudod, hogy mit csináltál, ha szerelő akkormeg az 25 ezer asszem, és bőven bennevan a pakliba, hogy valamiben át*asznak.
hurka
olvasd el mit írtam, 80 akkor ha magad csinálod , és abban még nincs se a hónolás vagy a perselyezés ára, se a munkadíjj ami megintcsak nem 2forint
Ez a gyakorlatban úgy valósul meg, hogy megnézed mekkora a legnagyobb dugó, annak az illesztése, és kijön egy x miliméter, addig lehet hónolgatni a hengert, a karc meg vagy kijön, vagy nem.
HA kis felületű, keskeny, éles karc, akkor hagyd szeriuntem, nem okoz akkora galibát, ha több széles csík, akkor muszáj vele valamit kezdeni.
Viszont nem ártana megtalálni, mi kaszabolta össze.
lenne egy olyan kérdésem hogy a power azt csinálja hogy amikor ráadom a gyújtást kéne nyitnia meg zárnia egyszer, na nekem csak nyit és úgy marad.
Ezt mi okozhatja, motor vagy elektronika? előre is kösz
Szia !
Egy olyan kérdésem lenne, hogy eredeti méretű hengerem van, sose volt még meghónolva vagy perselyezve. Szerelők szétszették és azt monták,hogy van egy kisebb de hosszú, sekély karc a Nicasil-ban. Szerinted mit kellene vele csinálni ? Hónolni ? vagy Újra nicasil-oztatni ? melyiknek lenne több értelme - anyagilag ? Szóval ha csak hónolva lesz akkor mi a garancia arra hogy a maradék réteg megfelelő, és nicsenek benne a hónolás után valamiylen hibák ? Egyáltalán szabad lenne hónolni ?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/cagiva/cagiva_mito_ii_lawson-3723479
43017 árat megbeszélhetjük,teljes körű motorgenerálon,és festésen esett át.
És akkor még gépmunka, ablakolás.
Mivel nincsen nagy típus ismeretem a nemrég vásárolt Mito Evo-mhoz, -hozzátok fordulnék a pontosabb beazonosításához...
Nos: A fekete Polini hengeremnek 64-es a furata, -és szeretnék végre tiszta vizet önteni a pohárba azzal kapcsolatban, hogy mekkora furatokkal/ hengerűrtartalommal létezik ez a "big-bore" henger?
Az enyém hüvelyes, -de nem igazán látszik utólagosnak...
Mekkora túlmérettel kapható dugattyú, -azaz mekkora lépcsőkben fúrható?
Köszi.
olvasd el mit írtam, 80 akkor ha magad csinálod , és abban még nincs se a hónolás vagy a perselyezés ára, se a munkadíjj ami megintcsak nem 2forint
főtengely felújitás 20-25 körül maximum,
csapágyak 12
tömitések, szimeringek 10
egyéb cucc mint olaj meg gyertya megvan 10-ből.