sziasztok !
Van egy eladó 170-es polini hengerem! A hengeről azt kell tudni hogy a volt tulaj télen nem cserélt fagyállóra és így szétfagyott a henger de csak kívülre tehát be kéne hegeszteni. Tökéletesen működik jó állapotban van! Dugóval hengerfejjel Powerral eladó. 25000Ft
Ha igény volna rá be is tudom talán hegesztetni!
Várom az érdeklődőket
Hali igen a szivócsonk az gumiból van de a tetején a membránhoz kozelebb van rajta egy kis kivezetés rézbol ahová egy csovecske kapcsolódik ami a karbihoz csatlakozik, na ekorul van repedé olyan
kocka alakban szerintem ennek ide oda mozognia nem szabad lenne. A motor ugy kezdett el szarakodni hogy beszaggatott utána
már nem akart begyulni. Karbi fuvókák tiszta nem tudom a csavarnak hány fordulatra kell lenni kicsavarva ezen csak egy fél fordulat volt az pedig szerintem kevés. Az alapjárat csavarról beszélek.
Koszi a segitséget.
ami a karbi és henger között van az a szivócsonk és gumiból kell lennie nem rézből. Kivülről mind repedezett mint ahogy Randy is mondta, de átrepedni csak ritkán szoktak, szedd le és nézd meg mert lehet hogy ez egy kivételes eset.
Szia ez a repedés elég mély és korbe van azon a réz csonkon.
Megmozgattam a rézcsonkot és a repedés még jobban megmutatkozott tehát ide-oda tudtam mozgatni rézcsonkot + benzines volt a repedés is. Lehetséges ? holnap leszerelem és jobban megnézem. Gyujtásom minden OK nem értem akkor mi lehet.
Tolom semmi nem is kapdos bele leáláskor mikor abbahagyom visszaszisszent a kipuffba. Mi lehet ?
Koszi a segítséget
Koszi Zolee2 már néztem azt is ott baj nincs de amit találtam csak nem érkeztem még rendesen megnézni a henger és a karbi kozott az osszekoto gumi meg van repedve ott ahol csatlakozik a muanyagcsovecske. Ez is lehetne?
Koszi
fent nézd még meg a gyújtáskapcsolónál,meg a kormánynál a vészleállítót,mert én jártam úgy h ott hozzá ért a 2 kábel a kormánycsonkhoz,összezárt néha és elment a gyújtás,meg le is állt:S....hátha...
Hali
Segitségeteket kérném elkezdet cseszekedni a Frecciám bár Freccia de Mito blokkos köszi az elnézést .először lövöldözött a kipuffba utánna már be sem gyúlt csak tolás közbem mintha kifujna a kipuffba. Gyujtás átnézve,újj gyerty a Ngk B9ES,
pipa,kábel ujj,gyujtótafó kipróbálva OK, nekem mintha kisebbnek tünne a szikra.Mágnest lehuztuk nem volt elmozdulva a gyujtás vagyis csavar nem lazult meg,de valójában nem tudom hol van a helyes beállitása, Karbi kitisztitva ,benzinállitócsavar az olajállitó mellett csak fél fordulatra volt megnyitva,nem tudom mennyire kell.
Mi lehet még a baj,Kompresszió jó a fiam alig birja sebességben tolni.
Segitsetek már tanácstalan vagyok.
Köszi előre is
Pisti
Sziasztok!
Matricákat csinálok!Nagyjából mindent megtudok csinálni(kivéve színátmenetes matricát) Neveket,felíratokat,márkajeleket,kanjit(kínai jelek vagy japánok is )stb. különböző méretekben és színekben is!Egyéni tervet is akár!Akit esetleg érdekel,az keressen meg nyugodtan! : msn: gubazoltan15@hotmail.com E-mail: mitozozi@freemail.hu
Néhány kép azokból amiket eddig csináltam!:
segítsetek srácok!
sajnos a múlt héten kissé megpörkölődött a MITO-m és hát a gázbowden műanyag része szétégett, így használhatatlan.
a képeken látszik miről is van szó, akinek van, kérem jelezze és az anyagiakat megbeszéljük
EVO 2000 évjárat
kösz
Van egy eladó 170-es polini hengerem! A hengeről azt kell tudni hogy a volt tulaj télen nem cserélt fagyállóra és így szétfagyott a henger de csak kívülre tehát be kéne hegeszteni. Tökéletesen működik jó állapotban van! Dugóval hengerfejjel Powerral eladó. 25000Ft
Ha igény volna rá be is tudom talán hegesztetni!
Várom az érdeklődőket
kocka alakban szerintem ennek ide oda mozognia nem szabad lenne. A motor ugy kezdett el szarakodni hogy beszaggatott utána
már nem akart begyulni. Karbi fuvókák tiszta nem tudom a csavarnak hány fordulatra kell lenni kicsavarva ezen csak egy fél fordulat volt az pedig szerintem kevés. Az alapjárat csavarról beszélek.
Koszi a segitséget.
Megmozgattam a rézcsonkot és a repedés még jobban megmutatkozott tehát ide-oda tudtam mozgatni rézcsonkot + benzines volt a repedés is. Lehetséges ? holnap leszerelem és jobban megnézem. Gyujtásom minden OK nem értem akkor mi lehet.
Tolom semmi nem is kapdos bele leáláskor mikor abbahagyom visszaszisszent a kipuffba. Mi lehet ?
Koszi a segítséget
Koszi
Segitségeteket kérném elkezdet cseszekedni a Frecciám bár Freccia de Mito blokkos köszi az elnézést .először lövöldözött a kipuffba utánna már be sem gyúlt csak tolás közbem mintha kifujna a kipuffba. Gyujtás átnézve,újj gyerty a Ngk B9ES,
pipa,kábel ujj,gyujtótafó kipróbálva OK, nekem mintha kisebbnek tünne a szikra.Mágnest lehuztuk nem volt elmozdulva a gyujtás vagyis csavar nem lazult meg,de valójában nem tudom hol van a helyes beállitása, Karbi kitisztitva ,benzinállitócsavar az olajállitó mellett csak fél fordulatra volt megnyitva,nem tudom mennyire kell.
Mi lehet még a baj,Kompresszió jó a fiam alig birja sebességben tolni.
Segitsetek már tanácstalan vagyok.
Köszi előre is
Pisti
Matricákat csinálok!Nagyjából mindent megtudok csinálni(kivéve színátmenetes matricát) Neveket,felíratokat,márkajeleket,kanjit(kínai jelek vagy japánok is )stb. különböző méretekben és színekben is!Egyéni tervet is akár!Akit esetleg érdekel,az keressen meg nyugodtan! : msn: gubazoltan15@hotmail.com E-mail: mitozozi@freemail.hu
Néhány kép azokból amiket eddig csináltam!:
Új HJC CS R1 Fang eladó!M-es méret.Sosem volt használva,még felpróbálva sem,annyira kicsi lett.D gyűrűs csat,karc,pára és szerszámmentesen cserélhető plexi,orrvédő,sisakzsák,kivehető-mosható bélés.Ára:26000Ft
+36-20/974-1680
elvileg egyszer már küldtél nekem cuccot, de azért inkább egyeztessünk a pontosság érdekében.
nagyon fontos az a gázbowden cucc
GURO
Tényleg nincs senkinek egy hátsóülése?Légyszi segítsetek!
1karton- 24db = 15.000Ft
1doboz = 650 Ft
Érd:
e-mail: kovacspatrik@vipmail.hu
címet itt vagy privátban?
sajnos a múlt héten kissé megpörkölődött a MITO-m és hát a gázbowden műanyag része szétégett, így használhatatlan.
a képeken látszik miről is van szó, akinek van, kérem jelezze és az anyagiakat megbeszéljük
EVO 2000 évjárat
kösz