Az lenne a kérdés, hogy amito 1 kis állás után nem akart beindulni kivettem a gyertyát és nem volt szikra a kábelbe sem pedig elötte faszán ment meg minden most ilyenkor mit kell kimérni rajta vagy esetleg mi mehetett tönkre benne?
Itt van kép nem a legjobb minőség így berajzoltam a repedést. Szerintem nincs rossz helyen simán hegeszthető! Vagy akár valami 2 komponensű ragasztóval beragasztható!De még meg gondolom hogy eladom e mivel nem is tudok más eladót dugóval. Esetleg síma 160-as henger? Az is van de csak dugó nélkül. 15000Ft
Mito összes alkatrészem 2 db kipufogó rugó+ felső tügörgö slussz.ugyhogy sajna nincs én 1 nagyobb karbin gondolkodom bár ugyse használom a motort..
Esetleg milyen nagyobb karbi jó?32 -4-6os csak a power-jetes vagy mindegy ?
Annak a kis kivezetésnek a benzincsaphoz kellene kapcsolódnia, nem a karbihoz (véleményem szerint), mert vákuumcsapos, ha nincs bekötve a vákuumcső, nem is kap üzemanyagot.
Itt van egy pár kép a hengerről. A dugó még a motorba van azt még nem szettem ki de az is jó állapotú. Esetleg cserélném gyári 125-ös hengerre dugóval hengerfejjel poweral.
sziasztok!ha valaki tud nekem segiteni az majd irjon!Nekem van egy cagiva freccia mocim és ha minden igaz megvették de a vevő nem tud érte jönni igy futár szolgálattal szeretnénk meg oldani a szállitást!Aki tud olcson futár szolgálatott az irjon!
Előre is köszönöm!
Ne fustolt de megnézema sebszekrényben az olajmennyiséget.
Nem gyengélkedett a multkor megint csak begyult és ment mint az állat nem fuldokolt semmi .Igaz csak 5 napja szarakodik. Gyertya inditózás után nem olajos csak normál amilyennek lennie kell. Karbin gondolom nincs mit állítani.
Esetleg milyen nagyobb karbi jó?32 -4-6os csak a power-jetes vagy mindegy ?
Tudnál képeket mutatni róla?
Előre is köszönöm!
Nem gyengélkedett a multkor megint csak begyult és ment mint az állat nem fuldokolt semmi .Igaz csak 5 napja szarakodik. Gyertya inditózás után nem olajos csak normál amilyennek lennie kell. Karbin gondolom nincs mit állítani.