Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
Nincs véletlenül 160-as polini hengerhez dugattyúd?Ha igen akkor mennyiért?
Az lenne a kérdésem hogy a mito blokkot meg lehet-e csinálni berugosra ugyanis w8 vázba szeretném rakni és kéne rá +ba még berugó tudom hogy ugyan az a blokk meg minden meg a dekibe is meg van a helye csak ledugózva csak az lenne a kérdés hogy vki csinálta-e már meg hogy mik lehetnek a bökkenők ja még annyi hogy W8 hoz ha vkinek van koplett berugója az szólhatna
power elektronikám van=15eft ami le van probálva biztos hogy müködik.
Motul transoil expert olajjal nektek a kuplung hidegen mennyire emel ki? nekem van hogy első sebességbe rakásnál ugrana egyet mintha nem kuplungolnék.
power elektronikát keresek jóáron..
Misoc! Nekem kellene hátsó fékpedál! Csak a fékpedál, munkahengerem van! És egy jóállapotú kuplunk bowden! Esetleg ha tudnál új fékbetéteket előre, hátra! Árat írj légyszíves! Köszönöm
helló még 1 kérdés :miután az én motorom járatós még de kiváncsi vagyok mik a jelei ha nyit a power?7 e fölött kissé változik a hangja nekem is de gyorsan vissza is engedem:lehet a 5-6 e pötyögéstöl elkokszosodott .
fórumtaliról seemi hír. legyen?nelegyen?
ATHENA TÖMÍTÉS komplett 9870.-Ft
http://robogotuning.hu/spd/P40...
Nah erre én is rájöttem:D:D A probléma nem ezzel van!
A rajzlap nem fog elázni az olajtól? Én értem hogy meg kellene szorulni neki de akkor ez hogy mozoghat? Meg lenne annyira kopva a főtengelynek az a része amin a csapágy van? Vagy a blokkban kialakított házból jön ki? Mondjuk ez kiderül ha szétszedem:s Az Athena tömítés mi pénz?
Hát ha a lendkeréknél vagy bárminél fogva kézzel meg mozditod a főtengelyt az már nagyon rossz...
A3-as műszaki rajzlapból kijön egy normális, én Athena-t tettem be közé de simán jó az előbb leírt egy kis tömítőpasztával. Ha a főtengő, ahogy írták meg benne van a két csapágyban rendesen, azt nem tudod megmozdítani.
itt
Az én főtengelyem szét volt már kopva, biztos a rossz csapágy miatt, és amikor szét lett bontva a blokkom tavaly akkor a főtengely csak simán rá volt esve a csapágyra... Nameg az előző tulaj szakértelme még hozzátett a dologhoz, mivel ahelyett hogy vett volna új főtengelyt pontozóval megütögette, hogy rászoruljon a csapágyra... Valamint a tűgörgő körül valami réz cucc volt, hogy azis szoruljon, szóval az előző tulaj kókánysága szép összeget vett ki a pénztárcámból még amikor megvettem a mocit
A képek magukért beszélnek:
Erről nem is beszélve! Jogos
Igen egy darabig fix volt de rátettem a lendkereket és akkor vettem észre... Gondolom jobban megtudtam így mozgatni... hol gondoltad a nútot?
nem csak ez a probléma, hanem a váltó hézagolás sem jó vastagabb tömítéssel
A csapágyakba rendesen bele van szorulva a főtengely? mert ha bele van, és a csapágyak is a házukba akkor annak szerintem fixnek kéne lenni. Nézd meg, hogy nincs-e benne nút.
Hello Sziasztok!
Nincs valakinek véletlenül tömítés a két blokkfél közé? Mert az a bökkenő hogy tettem közé de vastagabb mint a gyári és olyan jelenség áll fenn hogy oldalirányban mozdul a főtengely:S nem sokat de mozdul így tuti nem indítom be új csapágyak és új főtengely... nem érné meg. Előre is köszi. Széles utat!
hali.aki közelmultban vett mitot megtudja mondani mennyi volt az átiratási költsége? eredetvizsga papirok meg midnen

és esetleg valaki tudna modnani egy árat mennyiért csinálják a muszakit rá?
az komoly hogy nem neked kültem el.bisztos örül neki valaki hütőm van az nem érdekel?
Hali!
Fórum találkozóról valami hír?
igeeen?
akkor eladtad másnak? nincs még egy ?
Nekem hátsó ülés kéne!
segítsetek