Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

oksa megnézzük este, egyébként ez az egyik exmotorom most a csajomé, de ugytünik valami kissebb sor4re lecseréljük, mert ez sok tanulógépnek, pontosabban nagy ugrás egy gixer 350röl, az eredeti idomzata is megvan de mivel fel lett hozva a segge, meghát egy jóval iujjabb kisebb farokidom van most, ezért én ugygondoltam ormotlan ha azt az idomot rakom fel aránytalanul nagy a gyári, valami 1000rr vagy egy zx9r ilyesmi idomot kap ha megmarad, de igy tök jó kis játszós gép piti pénzböl , 380 értékben keresek helyébe valami kis 600-as 400as spotmotorra lecserélném , elég az neki ez nagyon sok néha nekem is okoz meglepetést de nagyon megbizható erős motor
Na erre én már azt mondom h motor!GYönyörű!Tényleg szép.Ha idom nélkűl marad,tehát a váz is látszani fog így,akk én kis polírt ráerőszakolnék,de így is tényleg gyönyörű!Sőt(bár nemtom mi a terved vele) De ezzel a kis fejidommal olyan streetfighteres beütése van és nagyon bejönnek az olyan gépek!Nekem tetszik!.....a mito üggyel kapcs,h este fele ha TUDSZ keress meg,akk tudni fogom h jó-e az elektronikám,és ha jó és úgyse megy a powerem,mint neked akk "dühönghetünk együtt"h valyon mi bajuk lehet:S xd...de amit írtam először nézd meg mind hátha nincs nagy baja:D...a géphez grat!
sziasztok, elsösorban zoleee-t kérdezném ezt a gépet ma éjjel raktuk össze , szerinted mienre sikerült fényezés elött áll hangsulyozom , még nincs teljesen kész, de alakul
szia...először is a betonkeverős sztori találó ötlet de én nem vállalnám be, ....ha mondjuk begvan a méret és a kép róla h mi kell,talán én meg tudnám neked csinálni.Az eredeti szett 10000Ft,most vett az egyik srác,de jóval kevesebből megoldom neked,csak kép kell róla és egy pontos méret.Ha érdekel keress meg
kűldj majd egy címet,vagy hasonlót h odaadhassam!
Hello, szeretnék rendelni e-bayról valamit, és ugy emlékszem Te jártas vagy benne. Esetleg kérdezhetlek majd róla? Azthiszem msn-re felvettelek
Ugyan of topik, -de a leendő Hyosung-odra reagálnék...
Én, mint ex-Hyos, elképedve olvastam az árakat, amiket írtál!
Az országban az enyém volt az első teljesen burkolt GT650R, -és a Spiro-tól vettem 2005 áprilisában 1525000 ezer forintért!
Ha igaz, amit leírtál árat, akkor valakik nagyon sokat kerestek anno a motorokon...
Mondjuk azt furcsálom, hogy csak 100ezer forint lenne a 250, és a 650-es között?!
Legyen szerencséd hozzá, -nekem elhiheted, hogy jobb motor, mint amilyennek gondolják egyesek!
nagyvas
Valaki nem tudja honnan tudok venni hátsó lánckereket lehetőleg újjat? Előre is kössz!
Valaki tudna segíteni abban hogy, hol lehet matrica szettet csináltatni/venni mitóhoz?
Hello!
Én ugy szoktam h. megrakom kaviccsal aztán betonkeverőbe berakom, járatom egy-két órát és uttána fém tiszta lesz:)Persze kitömöm rongyanl meg belekötözöm hogy ne legyen baja:)
hát nekem egy srác mondta hogy annak a doboznak mi a szerepe de nem vennék rá mérget jah és a rajzot elfogadnám köszi szépen
spanyol wikipedia, keresőbe cagiva mito
Jah mármint úgy kérdeztem hogy a neten hol lehet beazonosítani?
Mondjuk az én hengerem pollini és az aljára Gilardoni - 270 van írva. Azt mondták hogy ez 170-es henger! Ez után szeretnék utána nézni
a motor számot mondták az első lánckerék fölött asszem egy lapkán!Lehet a dekli alatt...
Sziasztok múltkor írtátok a hengeren lévő azonosítókat hol lehet ezeket megtalálni? Ha valaki tudja linkeljen köszi!
azt a kurva.... az nagy lehetett....van turelmed
Nekem a csapról egy belső kiscső volt benne, 1 óra volt mire kiszedtem, elemlámpa + hajlított drót. De addigra a benzingőz szétmarta az elemlámpát...
Jaja sóder,nem homok kevertem ....az biztos h piszok nehéz..nekem benne van egy csavar de nem tudtuk kiszedni meg kirázni szóval elég nehéz de ha nagyon roszdás akkkor muszály velek kínlódni!
Jaja, azért nem jó oda, de a sóder meg nem homok, sokkal sokkal nagyobb a "szemcsenagyság". Azzal működhet persze, vagy anyacsavarokkal, kavicsokkal, stb
De az így leszedett rozsdát nagyon nehéz eltávolítani, mert peremes a tanksapka felőli nyílás meg túl kicsi a leeresztő lyuk.
neeeeeeeeeeeeem ..nem arra gondoltam....régebben csináltak olyat mondjuk simsonoknál h sódert raktak bele és rázod mint a bolond...ez leszedi a rozsdát....a homokfúvó egyenesen nyomja a felületre és nem fér be a tankba....
Az a homokfúvás
sztem neki is az egy csövű csapja lehet,de ha membrános akk elvileg nem szabadna h csorogjon,csak ha a karbira van kötve nem?és nekem pl úgyanúgy csorog....nemtom hülyeség-e de homokkal lehet?mert sokszor azzal szokták,mondjuk nekem zománcos a belselye ha jól láttam,szóval elméletileg nem kéne h rozsdásodjon.jah és ha a power nyitva lenne akkor is ki kéne h pörögjön,még ugyan!zárt powerral csak terhelés alatt nem nem forog ki,de nekem még úgy is tnap nemtom miért:D
Ha üresben kipörög és menet közben nem, akkor üzemanyag gond lesz valszeg, zárt szelepnél is minimum 9-10-ig el kéne forognia 1-esben. I-es Mito tehát gyárilag vákuummembrános a csap. Helyén van (szívótorok) a vákuumcső (3. tömlő az üzemanyagcsapból)? Van még egy előtétszűrő karbin, ott sok szar össze szokott gyűlni + fújjatok bele a benzincsőbe és a tank aljáról eltűnik a kosz addig amíg megnézitek! Lánccal sztem nem érdemes takarítani, mivel még több rozsdadarabka lesz és nagyon nehéz leengedni a tankot teljesen, hogy kiürüljön.
ha zárva van és meleg a motor akkor is kiforog elég rendesen,(Bár nem mindig)sőt..nekem pl,kivan kötve a bowden és menet közbe zárt powerral,10-ig kiforgott és nem értem h mi nyitotta... ...és nincs felakadva ezt jelzem!gondoltam arra h a kipuf gáz a terhelésnél képes megmozdítani,de ez csak egy feltevés...neked is az lehet akk mint nekem:S a tököm kivan már vele az tuti,sztem neked is kilesz hnap sztem többet tudok mert akkor adom havernak oda az elektronikát és megnézi h jó-e az övében,ha jó akk más a baj csak mi? ...remélem nem elektronika mertaz drága