oksa megnézzük este, egyébként ez az egyik exmotorom most a csajomé, de ugytünik valami kissebb sor4re lecseréljük, mert ez sok tanulógépnek, pontosabban nagy ugrás egy gixer 350röl, az eredeti idomzata is megvan de mivel fel lett hozva a segge, meghát egy jóval iujjabb kisebb farokidom van most, ezért én ugygondoltam ormotlan ha azt az idomot rakom fel aránytalanul nagy a gyári, valami 1000rr vagy egy zx9r ilyesmi idomot kap ha megmarad, de igy tök jó kis játszós gép piti pénzböl , 380 értékben keresek helyébe valami kis 600-as 400as spotmotorra lecserélném , elég az neki ez nagyon sok néha nekem is okoz meglepetést de nagyon megbizható erős motor
Na erre én már azt mondom h motor!GYönyörű!Tényleg szép.Ha idom nélkűl marad,tehát a váz is látszani fog így,akk én kis polírt ráerőszakolnék,de így is tényleg gyönyörű!Sőt(bár nemtom mi a terved vele) De ezzel a kis fejidommal olyan streetfighteres beütése van és nagyon bejönnek az olyan gépek!Nekem tetszik!.....a mito üggyel kapcs,h este fele ha TUDSZ keress meg,akk tudni fogom h jó-e az elektronikám,és ha jó és úgyse megy a powerem,mint neked akk "dühönghetünk együtt"h valyon mi bajuk lehet:S xd...de amit írtam először nézd meg mind hátha nincs nagy baja:D...a géphez grat!
sziasztok, elsösorban zoleee-t kérdezném ezt a gépet ma éjjel raktuk össze , szerinted mienre sikerült fényezés elött áll hangsulyozom , még nincs teljesen kész, de alakul
szia...először is a betonkeverős sztori találó ötlet de én nem vállalnám be, ....ha mondjuk begvan a méret és a kép róla h mi kell,talán én meg tudnám neked csinálni.Az eredeti szett 10000Ft,most vett az egyik srác,de jóval kevesebből megoldom neked,csak kép kell róla és egy pontos méret.Ha érdekel keress meg
Ugyan of topik, -de a leendő Hyosung-odra reagálnék...
Én, mint ex-Hyos, elképedve olvastam az árakat, amiket írtál!
Az országban az enyém volt az első teljesen burkolt GT650R, -és a Spiro-tól vettem 2005 áprilisában 1525000 ezer forintért!
Ha igaz, amit leírtál árat, akkor valakik nagyon sokat kerestek anno a motorokon...
Mondjuk azt furcsálom, hogy csak 100ezer forint lenne a 250, és a 650-es között?!
Legyen szerencséd hozzá, -nekem elhiheted, hogy jobb motor, mint amilyennek gondolják egyesek!
Hello!
Én ugy szoktam h. megrakom kaviccsal aztán betonkeverőbe berakom, járatom egy-két órát és uttána fém tiszta lesz:)Persze kitömöm rongyanl meg belekötözöm hogy ne legyen baja:)
Jah mármint úgy kérdeztem hogy a neten hol lehet beazonosítani?
Mondjuk az én hengerem pollini és az aljára Gilardoni - 270 van írva. Azt mondták hogy ez 170-es henger! Ez után szeretnék utána nézni
Jaja sóder,nem homok kevertem ....az biztos h piszok nehéz..nekem benne van egy csavar de nem tudtuk kiszedni meg kirázni szóval elég nehéz de ha nagyon roszdás akkkor muszály velek kínlódni!
Jaja, azért nem jó oda, de a sóder meg nem homok, sokkal sokkal nagyobb a "szemcsenagyság". Azzal működhet persze, vagy anyacsavarokkal, kavicsokkal, stb
De az így leszedett rozsdát nagyon nehéz eltávolítani, mert peremes a tanksapka felőli nyílás meg túl kicsi a leeresztő lyuk.
neeeeeeeeeeeeem ..nem arra gondoltam....régebben csináltak olyat mondjuk simsonoknál h sódert raktak bele és rázod mint a bolond...ez leszedi a rozsdát....a homokfúvó egyenesen nyomja a felületre és nem fér be a tankba....
sztem neki is az egy csövű csapja lehet,de ha membrános akk elvileg nem szabadna h csorogjon,csak ha a karbira van kötve nem?és nekem pl úgyanúgy csorog....nemtom hülyeség-e de homokkal lehet?mert sokszor azzal szokták,mondjuk nekem zománcos a belselye ha jól láttam,szóval elméletileg nem kéne h rozsdásodjon.jah és ha a power nyitva lenne akkor is ki kéne h pörögjön,még ugyan!zárt powerral csak terhelés alatt nem nem forog ki,de nekem még úgy is tnap nemtom miért:D
Ha üresben kipörög és menet közben nem, akkor üzemanyag gond lesz valszeg, zárt szelepnél is minimum 9-10-ig el kéne forognia 1-esben. I-es Mito tehát gyárilag vákuummembrános a csap. Helyén van (szívótorok) a vákuumcső (3. tömlő az üzemanyagcsapból)? Van még egy előtétszűrő karbin, ott sok szar össze szokott gyűlni + fújjatok bele a benzincsőbe és a tank aljáról eltűnik a kosz addig amíg megnézitek! Lánccal sztem nem érdemes takarítani, mivel még több rozsdadarabka lesz és nagyon nehéz leengedni a tankot teljesen, hogy kiürüljön.
ha zárva van és meleg a motor akkor is kiforog elég rendesen,(Bár nem mindig)sőt..nekem pl,kivan kötve a bowden és menet közbe zárt powerral,10-ig kiforgott és nem értem h mi nyitotta... ...és nincs felakadva ezt jelzem!gondoltam arra h a kipuf gáz a terhelésnél képes megmozdítani,de ez csak egy feltevés...neked is az lehet akk mint nekem:S a tököm kivan már vele az tuti,sztem neked is kilesz hnap sztem többet tudok mert akkor adom havernak oda az elektronikát és megnézi h jó-e az övében,ha jó akk más a baj csak mi? ...remélem nem elektronika mertaz drága
Én, mint ex-Hyos, elképedve olvastam az árakat, amiket írtál!
Az országban az enyém volt az első teljesen burkolt GT650R, -és a Spiro-tól vettem 2005 áprilisában 1525000 ezer forintért!
Ha igaz, amit leírtál árat, akkor valakik nagyon sokat kerestek anno a motorokon...
Mondjuk azt furcsálom, hogy csak 100ezer forint lenne a 250, és a 650-es között?!
Legyen szerencséd hozzá, -nekem elhiheted, hogy jobb motor, mint amilyennek gondolják egyesek!
Én ugy szoktam h. megrakom kaviccsal aztán betonkeverőbe berakom, járatom egy-két órát és uttána fém tiszta lesz:)Persze kitömöm rongyanl meg belekötözöm hogy ne legyen baja:)
Mondjuk az én hengerem pollini és az aljára Gilardoni - 270 van írva. Azt mondták hogy ez 170-es henger! Ez után szeretnék utána nézni
De az így leszedett rozsdát nagyon nehéz eltávolítani, mert peremes a tanksapka felőli nyílás meg túl kicsi a leeresztő lyuk.