azon a kis darabon szigeteőszallag, a többi pedig zsugorcső. Nemtudom mi lehet, de lehetséges hogy valami neon szerűség volt valamikor rajta... Majd holnap belerakom az akksit, és ha minden funkció működik akkor valami kókány cucc volt valamikor... Azért köszi a sok segitséget
Az ott szigszalag ahonnan jön? Lehet volt erre vmi neon, mélynyomó, vagy vmi hasonló faszság kókányolva (nem nálad értem).
Üresvisszajelző is asszem egy vezeték, nem jut eszembe semmi újabb sajnos.
Hehh, kösz
Több ízben bontottam szét darabjaira a motort, mindign volt mit megcsinálni, azért is olyan állapotú most amilyen. Gyári állapotra akartam hozni teljesen, de ahhoz kellett volna még meló meg pénz, de ugye rohadtul nem éri meg, így is jóval többe volt, mint eladtam és blokk problémája szimeringen kívűl nem is volt.
Már a trafó kábelei is a helyén vannak, a csatlakozók meg minden is össze van kötve, de ez a kábel valahogy szabadon van. Az olajszint jelző is be van kötve már nekem, szóval azis kilőve. Mindjárt mutatom, lefényképeztem a vezetéket.
Jah még vmi: nekem pl ki volt kötve a különolajzás és a 2 kábele a váz mellett volt szabadon. Ha neked is így van vagy épp hiányzik az oljatartály sapkáján a vezeték akkor megvan a hiányzó kettő. Erről csak szar képet találtam, de az egyik fehér volt azt látom rajta.
nem semmi sem!
küldtél ülést?
A képen bal oldalt.
Üresvisszajelző is asszem egy vezeték, nem jut eszembe semmi újabb sajnos.
Több ízben bontottam szét darabjaira a motort, mindign volt mit megcsinálni, azért is olyan állapotú most amilyen. Gyári állapotra akartam hozni teljesen, de ahhoz kellett volna még meló meg pénz, de ugye rohadtul nem éri meg, így is jóval többe volt, mint eladtam és blokk problémája szimeringen kívűl nem is volt.
Sarus kábel csak a trafora és a hőgombára ment emlékezetem szerint.