Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha már szétöregedett akkor az látszik, de ha a fény felé forditod és nem zár rendesen akkor rossz.
Srácok a membránt honnan lehet tudni hogy már szar?
csomag?
nem semmi sem!
küldtél ülést?
hnap keresek neked a szervízkönyvbe!
tudnátok a powerről vmi rajzot küldeni,hátha kiderül h mi lett rosszul összepakolva.előre is köszi
természetesen:D
fel tudnál msn-re venni? Címem: sopron_rs50@hotmail.com ott beszélünk még.
Nem egyezik persze, de ennyi éves motornál már bármi lehet.
szívesen
A test is már oda van kötve, szóval nem az, meg ahhoz a saru tipusa se egyezne
azon a kis darabon szigeteőszallag, a többi pedig zsugorcső. Nemtudom mi lehet, de lehetséges hogy valami neon szerűség volt valamikor rajta... Majd holnap belerakom az akksit, és ha minden funkció működik akkor valami kókány cucc volt valamikor... Azért köszi a sok segitséget
Még onnan jött a TEST, segédváz csatlakozásnál kellet lekötni.
A képen bal oldalt.
na jólvan nem kell itt magyarázkodni! ÉRTESZ HOZZÁ ÉS KÉSZ
Az ott szigszalag ahonnan jön? Lehet volt erre vmi neon, mélynyomó, vagy vmi hasonló faszság kókányolva (nem nálad értem).
Üresvisszajelző is asszem egy vezeték, nem jut eszembe semmi újabb sajnos.
olyan érdekelne h olajvisszajelző,ami a tankba megy....az olaj tankba...olcsón ha lehet!
a saruk rajta olyanok mint ami például a viz hődofkmérő gomba tetjére megy
csak ennyit fényképeztem le, hogy honnan jön, és hogy látszódjanak a szinek.
Hehh, kösz
Több ízben bontottam szét darabjaira a motort, mindign volt mit megcsinálni, azért is olyan állapotú most amilyen. Gyári állapotra akartam hozni teljesen, de ahhoz kellett volna még meló meg pénz, de ugye rohadtul nem éri meg, így is jóval többe volt, mint eladtam és blokk problémája szimeringen kívűl nem is volt.
Már a trafó kábelei is a helyén vannak, a csatlakozók meg minden is össze van kötve, de ez a kábel valahogy szabadon van. Az olajszint jelző is be van kötve már nekem, szóval azis kilőve. Mindjárt mutatom, lefényképeztem a vezetéket.
Együtt fut egy darabig a trafo vezetékeivel, tulajdonképpen szinte minden a "fő" vezeték felől jön, a váz bal belső oldalán lévő műanyag alól.
am ha ilyen gondotok van Randy nem szarozik:D...megmondja mit hova kell:D....tudja a dolgát:D
jaja tényleg az is hiányozhat nekem is lóg,,,de az a vastag kábelkötegből jön?
Jah még vmi: nekem pl ki volt kötve a különolajzás és a 2 kábele a váz mellett volt szabadon. Ha neked is így van vagy épp hiányzik az oljatartály sapkáján a vezeték akkor megvan a hiányzó kettő. Erről csak szar képet találtam, de az egyik fehér volt azt látom rajta.
Ezen látszik mind, amit írtam.
Trafo? Bár a színek nem stimmelnek.
Sarus kábel csak a trafora és a hőgombára ment emlékezetem szerint.