Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kapcsolási rajzom van,de ahoz kell a motort is látni,vagyis kéne...azon bevan mind számozva,színkóddal mindennel,csak annyira halvány h nem látszik mind:S...hnap megnézhetem,de pl a power motorra megy egy zöld-fekete csíkos vezeték és azon is saru van csak egy műanyag foglalatba megy bele!
Enyém igy állt tegnap...ma feltettem a segédvázat,lábtartókat meg pár apróságot majd csinálok uj képet
örülök h segíthettem,máskor is és tényleg ez nem pénz kérdése,lehet h 4-el többe lesz,de nyugodtam lehetsz és megelőzhet problémákat!
Van egy elektronikai kérdésem még: Minden cucc össze van már dugva, hála Randy-nek a segitségért, de van még egy vezeték aminek nem találom a helyét A vastag kábelkötegből, ami a műszerfalak felől jön, ott jön ki egy zöldfekete vezeték és egy fehér. Mindkettő végén 1-1 saru. ezeket hova kellene kötni? Egyszerűen nem találom, hogy hol van nekik hely
pontosan gyári adat a 7250,de az óra am se pontos,meg ez nem is vitatárgy:D nem lényeges...:D...álltó helyben üresben.ha normálisan nyit a power,úgy ahogy kell akkor annak nincs baja,ha ezek után menet közbe van vmi akk lehet power nyelv fordítva ahogy a srác mondta sztem,vagy üzemagyag ellátás,karbi,......lent ahova megy a két bowden ott állítható csavarok vannak,azon lehet állítani,lehet h amikor szétszedted nem figyeltél és elállítottad.ilyenkor van h nem nyit normálisan,nem zár normálisan vagy legrosszabb esetben leég a power motor,mert az forogna,de a bowden nem engedi!
ha a láncért sok pénzt adsz ki, akkor ne azon a 3000Ft-on múljon szerintem
Akkor cserélem mindkettőt köszönöm szépen a választ!
Igen feltétlen! mivel nincs két egyforma lánc és két egyforma fogaskerék!szettben cseréld! ha használtat teszel akkor mind olyxan legyen ami együtt használódott,ha újat teszel akkor is mindenből újat!ne játsz vele,mert ha rosszúl van bekopva,megugrik,leesik a lánc akk csúnya dolgokat tud művelni!
Ha az első lánckerekemnek nincs baja akkor is cseréljem ki ha láncot meg hátsó lánckereket cserélek?
Arra figyelj, hogy a powernyelvet nem e fordítva tetted be. Nem mindegy, nagy zúzást tud ott csinálni...
Alapból 7500nál nyitott,de most 9ezernél megáll a fordulat és nem akar húzni,10 ezernél meg mintha kinyitna. Akkor az elektronikához nem kell hozzányúlni.Melyik csavarokon kellene állítani?,mert szerintem nem szorul be lett fújva minden
a bowden beálítása,lent a csavaroknál..am is 7250-nél kell h nyisson nem 9-nél...vagy rosszúl raktad össze,szorúl és nem tud nnyitni úgy ahogy kell,vagy nem annyira és ez zavarja a pörgésben...sztem
Üdv.Remélem tudna vki segíteni nekem.Pár napja szét lett szedve a power meg az elektronika,mert ki kellett tisztítani meg meg kellett csinálni gyújtáskor a visszajelző hangot mert elromlott.Összepakolás után amikor kipróbáltam a motort,észrevettem h vmi nemjó lett.a power 9ezres fordulatnál nem akar húzni, amikor visszapakolok egyet olyan mintha 11ezernél nyitna ki a power és 13ezerig pörög.Szétszedés előtt pedig csak 11félig pörgött csak.Mi állíthatódott el?
figyu!egyszínűt tudok csinálni,tehát egyszerre lehet több szín,csak úgy értem h átmenetes nem ami pl a mito felírat hátúl.....csak sima fekete...de pl mint az agip figura,h 4 színból van az megy,a támogatók mennek,név,ilyesmik....én nem ugatok bele de ha szeretnél akk egyedien mást is csinálhatunk....
betonkeverőset nem pont fasza fényezéses tanknál kell:)simónál meg ilyeneknél kurvajo.:)Az a baj h. nem tudom mekkora méretü kell ilyen matricák kellenének: http://www.motorcyclespecs.co.... meg lakkozhatóak
Hali !

Cagiva Mito 125 váz minden papírral: forgalmi, törzskönyv, + biztosítás, rendszámmal még mindíg eladó. Ha valakinek kell akkor hívjon : 06/20-93-58-333.

A kép illusztráció. az enyémnek sincs semmi baja csak nics róla kép.
Zollee leveled jött a sarkadon lakonak szól!irj vissza mostanság !köszönöm
akkor jó "éjszakát"...addig leírom.....sima teleszkóp,nem fordított,és a 38mm-es,mert ebből 2 fajta is van...először eresztett a bal szimering..kicseréltem mind kettőt,olcsó szar szimeringgel.kilökte,ráadásúl a jobbat annyira h az oldalán a motornak folyt az olaj és a féktárcsán is folyt és észre se vettem,még jó h megálltam......mondom akk hajrá vettem belevalót az italondoba 3000Ft-ért....a jobb megmaradt benne,nagyon szépen,de a bal megint elkezdett "könnyezni"....a gimi kagylósra kopott,a bal oldala teljesen...annyit már láttam h amikor összeraktam(pedig jól,ez tuti) a bal szimering nem teljesen vízszintes,hanem picit lejt az egyik oldala,lehet ezért is nem jó:Sa szimering alatt egy fém gyűrű van heggesztve belűlről körbe a telóba amire fekszik a szimeringlehet az van eltekeredve picit,de ezt nem látni....de felvetettek olyat is h a futómű van eltekeredve picit,na de azt h nézzem meg?:Svagy a szár...de kétlem,ahoz izmos ütés kéne! itt senki nem ért igazán hozzá,meg nem mernek belenyúlni se.a gumim már gatya,de nem merek addig újat venni,míg ez nem oldódott meg:Sidegesítő nagyon
mi a baja a telódnak folyik, üt? forditottgátlós már? kicsit lepihenek, mert egész éjjel szereltem, pár óra és jvök vissza, aztán átbeszéljük a problémád. üdv,
hát már maga a blokk akkora mint én űlve szóval baromi erős lehet az tuti.Nem tudom h a csaj mennyire tud motorozni,de ha nagyon,akkor is kevés ehez e géphez mert a legprofibbakat is megdobja sokszor.vagy pedig óvatosan kell vele!én még idomot se tennék rá,nekem így bejön....egy kis polír vagy felnicsík dobna rajta meg mondjuk némi aranyos matrica és kész:D.....ha meg kisebbre cseréled akkor árban ne pocsékold el ,mert ha egyedi tényleg többet ér és ha a szíve is ilyen állapotban van mint a kűlseje akk tuti h meg is éri az árát!.....am te ilyen szerelő vagy?.....itt a környéket egy értelmes nincs:S szenvedek a bal első telómmal már mióta és senki nem mer hozzányúlni:S mi meg már 2szer is szédszedtük,de nem okés:S
sziasztok!
Kérdeztem már, de csak most lett aktuális!
kéne nekem egy hátsó ülés, meg egy hűtőradiátor!
Ha van valakinek mail-on megegyezünk az árba!
hali, persze
Eladásra készen! Vegyétek és vigyétek!
Randy köszi, sokat segitett a kép amit adtál, ezer hála

Egyébként a téli generálozásból kinek, hogy áll a mitoja?
hát már maga a blokk akkora mint én űlve szóval baromi erős lehet az tuti.Nem tudom h a csaj mennyire tud motorozni,de ha nagyon,akkor is kevés ehez e géphez mert a legprofibbakat is megdobja sokszor.vagy pedig óvatosan kell vele!én még idomot se tennék rá,nekem így bejön....egy kis polír vagy felnicsík dobna rajta meg mondjuk némi aranyos matrica és kész:D.....ha meg kisebbre cseréled akkor árban ne pocsékold el ,mert ha egyedi tényleg többet ér és ha a szíve is ilyen állapotban van mint a kűlseje akk tuti h meg is éri az árát!.....am te ilyen szerelő vagy?.....itt a környéket egy értelmes nincs:S szenvedek a bal első telómmal már mióta és senki nem mer hozzányúlni:S mi meg már 2szer is szédszedtük,de nem okés:S