Nekem csak ezek ellentmondóak:
- "...kiváncsi volnék más 10 ezerböl milyen átalakitásokat tudna végezni rajta..."
- "...arrol nem is beszélve hogy szerintem itt egyiknek sincs annyiba a motorja mint nekem volt az a szar..."
Zárjuk le azt a részét, hogy hogy néz ki, mert az szubjektív dolog és a sárga géped már tényleg jól mutatott. Régen azon pattant ki a vita, hogy vmi irreálisan magas összeget említettél ahhoz képest, hogy: a fejidom kivitelezése nagyon kókány volt, pozíciófények voltak összegabalyodott kábelekkel rögzítve az első villához, hiányzott a láncvédő, a powermotor, a powerelektronika, a légszűrőház, a plexi, a tanktámasz, az elektronikai kábelek közül már alig maradt eredeti és nagyon össze voltak keverve, 6-os hőértékű gyertya volt benne, a powermechanika háza szét volt repedve és egy helyen egy belefúrt csavarral volt kitámasztva a szelep, nem ment a motor, a dugattyúból egy borsószemnyi darab hiányzott, elöl-hátul 130-as gumi és törött kormánykapcsoló (tőlem vett másikat a srác).
Igen tudom, hogy hasonlóan értéktelen cuccokra cserélted el és hangsúlyozom nem kötekedni akarok, de tényleg nem értem mi került ezen neked akkor annyiba.
köszi haver, kiváncsi volnék más 10 ezerböl milyen átalakitásokat tudna végezni rajta, én mielött elhoztam ilyen fasza olyan fasza generálozott motor, "jól állt neki a távolság" egy agyon neoluxozott szar volt ráadásul meg is ragadt haza se tudtam vele menni annó, jó ötletnek tünt az átalakitás, arrol nem is beszélve hogy szerintem itt egyiknek sincs anniba a motorja mint nekem volt az a szar. tökmind1, megnézhetik nyugodtan pl a sárga exgépemet, azon is rengeteg munkám volt, igaz sokkal több pénzből, de azt a motort akármelyik találkozora kimentem vele, agyonfényképezték, első probálkozásnak jó volt a mitó átalakitása, kiváncsi lennék a nagyszájuak hogy tudnák megoldani piti pénzből az átalakitást, de ők ugyse fogják a csodaszép őskővületeket varjálni
hallod zoli,minek kell veszekedni? seemi értelme 1 szaros motor miatt,mert az most valakinek tetszik valakinek nem. én ismerem tevét,igényes ember,igényes motorjai vannak,voltak. ő ugy oldotta meg annak a rohadt motornak az elejét,akkor ugy oldotta meg.sztem nem itt kéne megírni a véleményt hogy "milyen undorító,csesznye..stb" És amit kért,azt énis kérném hogy az adatlapodat töltsd ki,és ha van képed a motorodról,akkor tölts fel képeket is. NEM KÖTEKEDÉS,NEM SZARKAVARÁS. csak simán így van értelme a fórumozásnak..
km spirál olyan 3000Ft...ha a ház jó,csak a benne lévő spirál szakadt akk ajánlanám(én így csináltam és ugyanolyan) hidraulikushoz bevinni ha van olyan a közelbe és 1500Ft ért tesz új spirált bele és akk nem kell a házat is cserélni amiben forog.
szia!
Nagyjábó olyan150fokot kell h elmozdúljon balra majd vissza alapra a motornak,de lehet h rosszúl van beállítva a szelep és amikor alap helyzetben van a motor,a szelep akk is részben nyitva van,mert feszes a bovden,ezt lent a hengernél állíthatod.a motor csak addig fog mozdúlni míg engedi a bowden,de ha nem engedi teljesen akkor könnyen leéghet,erre figyelj!
hello nekem kellene mito hátsó kerékhez az a konzol amire a fogaskereket kell rácsavarozni, mert az enyém szarrá törött. még kilométeróra spirál is érdekelne. hol és mennyi? köszönöm elöre is
Az a különbség h az egyiket(ami jobb)nekem gyártották,a másikat meg neked xd....am ha otthon leszek megnézem a szervízkönyvbe:D...okés!am gyere át szünetbe pacsizni:Dszia!
Mit te majom?Ne mondd már h drtágább!Akk hülye vagy!Te is simán megcsináltad volna kb 1000Ft-ból!És ne hazudj h newm mert láttam már a matricáidat,meg te is az enyémet,szal simán megcsinálnám!Pityum:D
És h normálisan járasd pistim:D...Mert állandóan kíméled 60-al aztán egy hónapban egyszer kihajtod a belét!VIGYÁZZÁ RÁ:D....Zozi:D (am szép gépe van a hülyének:D)
Hello!
Azt szeretném megkérdezni Tőletek, hogy mi a különbség a Gilardoni 1 és a Gilardoni 2-es henger között? Melyik hajlamosabb a megragadásra? Esetleg mivel lehet kivédeni egy megragadást?
Így nem fogom látni, hogy felvettél, írd le a címed @ előtti részét, vagy pár betűt és az eszközök - beállítások - adatvédelem fülnél vissza tudlak rakni!
- "...kiváncsi volnék más 10 ezerböl milyen átalakitásokat tudna végezni rajta..."
- "...arrol nem is beszélve hogy szerintem itt egyiknek sincs annyiba a motorja mint nekem volt az a szar..."
Zárjuk le azt a részét, hogy hogy néz ki, mert az szubjektív dolog és a sárga géped már tényleg jól mutatott. Régen azon pattant ki a vita, hogy vmi irreálisan magas összeget említettél ahhoz képest, hogy: a fejidom kivitelezése nagyon kókány volt, pozíciófények voltak összegabalyodott kábelekkel rögzítve az első villához, hiányzott a láncvédő, a powermotor, a powerelektronika, a légszűrőház, a plexi, a tanktámasz, az elektronikai kábelek közül már alig maradt eredeti és nagyon össze voltak keverve, 6-os hőértékű gyertya volt benne, a powermechanika háza szét volt repedve és egy helyen egy belefúrt csavarral volt kitámasztva a szelep, nem ment a motor, a dugattyúból egy borsószemnyi darab hiányzott, elöl-hátul 130-as gumi és törött kormánykapcsoló (tőlem vett másikat a srác).
Igen tudom, hogy hasonlóan értéktelen cuccokra cserélted el és hangsúlyozom nem kötekedni akarok, de tényleg nem értem mi került ezen neked akkor annyiba.