Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1-es, 2-es, 4-es: hány eres a kábel
Doboz: CDI
Hátha:
Pár dologra nem emlékszem a mito elektonikájánál, mégpedig arra, hogy a blokkból kijövő vezeték, amelyik a lengővilla felöli oldalon jön ki, azt mihez kell kötni? Van még egy amit nem tudok, de igy majd kiütik egymást
Cagiva mito 1 mito evo bontott alkatrészek eladok:
blok,fötengely,kuplung,váltó,gyujtás,power,öninditó,bend
ix,
telok,fékek,tankok,kipufogó,müszarfal,lábtartókonzol,lámpák
,
........stb
vallami kell keress.
telo:06705377495
msn:misoc160@freemail.hu
"Kösz" Najó nálam még megvagy
megvan a címed, placi.....asszem,felveszlek még most és rádírok ha fent vagy h jó-e.mert nem akarom ide írni h 1-2 nem kívánatos személy zaklasson:S és előre is NAGYON KÖSZI!RENDES VAGY RITKA AZ ILYEN!
Mióta eladtam letöröltem jó pár mitost, utólag is elnézést, ha leírod a címed visszaveszlek ma vagy holnap, szívesen segítek, csak röviden, mert szűkös az időm.
Végre egy értelmes ember!Köszi! (am kerestelek msn-en,már voltál fent nekem,beszéltünk is és egy kis szaktanácSAdásra lenne szükségem:$...és te eddig jó dolgokat mondtál:D)
http://www.mmra.org.uk/marci/m... tessék!használd egészséggel:D....jah és itt van 1-es mito és 2-es mitoé is meg evoé!
Nefeledd, hogy az első beszólást azért kaptad, mert erre a motorra azt mondtad, hogy 450ezredbe van és már akkor is borzalmasan nézett ki, papírok nélkül, hiányosan. A kínai robogó lámpa meg nincs egy szinten az XX-ével.
Az angol tudásom gyenge, de a "Service Manual" -okkal elboldogulok...

Az autós-motoros műszaki szavak olvasás utáni megértése megy, -a közte lévő dolgokat meg az informatikus Öcsém szokta lefordítani.
Így szoktuk egymást kiegészíteni motorszerelés közben...

Általában laptop-segítséggel szokott VFR-t bütykölni...
Nála szakmai ártalom!

A Cagivás javítási oldal linkjét köszönettel veszem, -a laptopon jól jön majd a CBR 600 f4, VFR 800 fi, MZ trophy javítási mellé... Azokat is így szereltük...
ÉN olyanokat hallok róla h seggrakéta,hőscincér,kávédaráló(bár az inkább 50-esek:D)...nem lesz ebből sértődés:D am komoly gépek ezek!SOk sikert hozzá!Hálásak tudnak lenni de viszont hálátlano is:S
A "láncfűrészt" nem sértésnek szántam, -mivel nem öltem volna semmi pénzt a projektbe, ha nem szeretném magam is a nagyfordulatú kétüteműeket!

Már tizenéves korunkban így hívtuk az efféle visítós 2T motorokat, -régi beidegződés...
nemtudom mennyire tudsz angolúl de tudok egy oldalt ahol az evo eredeti szervízelési könyve letölthető képekkel illusztrálva.ha nem is érted,nagyon hasznos tud lenni!én leszedtem és tényleg jól áttekinthető!ha gondolod megkeresem neked!
na csak ne fenyegetőzzél faszfej!A gecit érdekli a retkes mitod!mi beszéltük a saját véleményénünket,a te véleményed meg a tied!A többi ne érdekel!Nem is kell válaszolni.Aki így berág,mert "bántják" a motorját azzal nem akarok társalogni ...minden jót!
A láncfürész megfogalmazásért sok szavazót vesztettetek!
sok segitséget kaphatsz itt a foeumon, nekem is anno segitettek, csak az istenért át ne épisd a géped mert kiszivják a véredet (tisztelet a kivételnek) névtelenül, aztán dühönghetsz otthon hogy egy kis tizenéves gyökér leoltott, szal 1szó mint 100 sok a segitőkész ember, nyugodtan fordulj hozzájuk bizalommal, ha meg elkezdenek a véredbe állni ne bazd fel magad mint én
ezen kivül még nagyon sokat küldtek sok félét, egy nagy mappával..nekem nem volt türelmem matricázgatni :)
Sziasztok!
Azért regisztráltam ide, mert a múlt héten vettünk az Öcsémmel közösen egy '99-es MITO Evo-t, -amolyan "pályázgatós-játszómotornak", -és mivel nem sokat tudok erről az aranyos kis "láncfűrészről", Tőletek szeretnék majd informálódni!
A "szokásos" KGST motorokon kívül még nem volt modern kétüteműm, -mivel a nagyobb távol keleti négyüteműekhez vagyok szokva.
Most mindketten egy-egy VFR 800-at hajtunk közúton, -de igen féltjük valamelyik Ringen veretni, (azért már próbáltuk...)
mindenképpen venni akartunk egy "olcsó" 125-öst, -mivel az élvezetes döntögetéshez nem feltétlen kell a 100 Le fölötti teljesítmény!
Főleg a mi tudásunkhoz...

Szóval :
,a gép egy Lucky Explorer kevés kilométerrel, -forgalomból kivonva (nekünk ilyen kellett, mivel van motorszállító furgonunk...),
pályaidom is van hozzá, Polini 64-es furatú henger, 35-ös síktolattyús Mikuni karbi, évek óta állt már, anno kimondottan pályázgatásra építették, mert pl. "zörgős" féktárcsa is van rajta...

Ha alkatrészre, és tanácsra van szükségem, remélem számíthatok Rátok, mivel elég aktívnak látszik a fórum!
A motor még nem igazán üzemképes, mert megsínylette a sok év állást, -de munkálkodok rajta...
Szerencsére az ára "szemtelenül" alacsony volt, -ezért megbocsátható az állapota...
na figyelj ide kis gyökér gyerek most már tényleg kezd elegem lenni belöled fejezd be kurva gyorsan , mert ledarállak
de am szép:D
ne mondj neki csúnyát mert sírni fog!szégyeld magad! ....
HÁT TE NEM SAJNÁLTAD A PÉNZT:d...DE BIZTOS VAGYOK BENNE H EZT KB 800FTBÓL MEG TUDTAD VNA CSINÁLNI!SŐT MÉG MEG IS CSINÁLTAM VNA NEKED:d....lehet venni méterre matricának valót,kinyomtatod,rárajzolod,kivágod és kész,egyáltalán nem nehéz:D
Ez kapott egy formát? Nézz már rá szerencsétlen motorra ez neked forma?Hát ennél jobban elbaszni talán nem is lehetett volna.Ez szörnyű...ja és ez nem fikázás.Vélemény
ez!