énis néztem, hogy ott van az a nagy 6-os imbusz, és azt kéne kicsavarni, csak megmozdulni nemnagyon akart, a fejét meg nem akarom szétb*aszni. Normál menete van? vagyis balra lazitom?
Hali
Valaki el tudna adni nekem egy 1es mito első fékének rögzítését ? Mármint a csapszegek, gumik...
Mert olyan az első fékem, hogyha tolom előre, elég rendesen fogja a tárcsát, ha hátra tolom, akkor végkép, alig lehet tolni...
sehogy:D ha nem csal a memóriám akkor kicsavarod a villahídba azt a baszott nagy imbus-t a villahidat felfele leveszed utánna a villahíd alsó felét meglazítos és lefele kihúzod a villaszárat.
Ugyan már kitalálták a spéci csavarkiszedőket, de a beszakadt cavarokat lehet szépen kifúrni, egy magméret alatti (kevéssel) balos fúróval. Persze a jobbmenetes csavart, mert a balmenetest a jobbmenetes csigafúróval lehet kiszadni.
Ja, és pontosan kell fúrni, hoy a menet ne sérüljön.
a net azt írja, hogy: balos csigafúró precíz fúráshoz
azt ne kérdezze senki, hogy jobbossal miért nem lehet precízen fúrni, de én ha tehetem nem kötődöm a "bal"-os dolgokhoz
Mire jó a balos csigafúró valaki világosítson fel....köszönöm létezik anyit tudok én arra tippelek hogy pl furat miatt hogy hát van jobbos menet meg balos... és nem mindegy a furat elékszítés....Na ezt szakszerű felvilágosítást díjaznám!
vedd emg az egész fékem jó fékpofákkal 7 ezerért, egy az egybe (főfékhengerrel egybe)
Valaki el tudna adni nekem egy 1es mito első fékének rögzítését ? Mármint a csapszegek, gumik...
Mert olyan az első fékem, hogyha tolom előre, elég rendesen fogja a tárcsát, ha hátra tolom, akkor végkép, alig lehet tolni...
Ja, és pontosan kell fúrni, hoy a menet ne sérüljön.
Szimplán gyengének érzed? Esetleg lustán pörög fel üresben is alapjárati fordulatról?
azt ne kérdezze senki, hogy jobbossal miért nem lehet precízen fúrni, de én ha tehetem nem kötődöm a "bal"-os dolgokhoz
érd:06705377495