Okés, csak multkor is ilyen hülyeségen volt a fennakadás lalicagivával meg valakivel és nem akartam hogy megint odáig fajuljon azért mert valaki keres és valaki kínál.. Mielőbbi TAVASZT :))
TIsztelt SILENTKE én nem akartam oltogatni és tényleg én vok a hibás siettem elnézést!
SZal még mindig keresek EVO-ra, 2 első és 1 hátsó fekete indexet
Széles utat és jó időt mindenkinek!
dehonnem..csak ezek szerint ez is olyan, mint a nő.. kinek ez, kinek az...felvetettem ma a szerelő ismerősömnek, aki versenygokartokat is épít, .. azzt ő kezdte el h..hülyeség.. ezért kérdeztem csak rá még1x...:)
Szeva Trakeeeee!
így van, most jut rá idő.. 7végén megy bele a szimering..és rakom össze fele, aztán lássuk a medvét :) főtengelyem nem lóg még, szte ma csapágyak jók lesznek.. henger-dugó párosra nem lestem rá.. de hangja nem volt, és nem volt gyengus.. 10e km körül van bennük, sztem egy szezonra még elég lesz kb. 4 e km..
ha a következő motorodis 2t, szabad legyen javasolnom, hogy hysználat előtt minden esetben melegytsd be a motort.
Az ilyen modernebb sok lukas ementáli hrngerek egy es ablakai között elég vékony a gát, ha hiretelen hidegenmegterhelik, akkkora hősokkot kap, hogy a bevonat megpattanhat.
Ha nem ragasztod meg, ennek a hengernek már amúgy sem sok volt hátra, a szokásos helyen megpattant a bevonat a segéd és főkipu közötti gátnál.
Persze, lehet, hogy nem te ütlegelted hidegen, csak mondom, hogy ez volt.
SZal még mindig keresek EVO-ra, 2 első és 1 hátsó fekete indexet
Széles utat és jó időt mindenkinek!
a trisó annyirra maró anyag, hogy nem szabad sokáig bennehagyni a cuccot, mert megmarja a fémet.
hm hm.. kíváncsi leszek... nagyon szeretném, ha már úgy venné a lapot,ah. illik..
így van, most jut rá idő.. 7végén megy bele a szimering..és rakom össze fele, aztán lássuk a medvét :) főtengelyem nem lóg még, szte ma csapágyak jók lesznek.. henger-dugó párosra nem lestem rá.. de hangja nem volt, és nem volt gyengus.. 10e km körül van bennük, sztem egy szezonra még elég lesz kb. 4 e km..
2 első és egy hátsó kellene feketében!"
Szal még mindig keresek mito evóra 2 első és 1 hátsó fekete indexet:D
kössz
Trisót egyébként háztartási boltba, nekem anya pl COOP gyártmányút hozott, ilyen 500 FT.
ha a következő motorodis 2t, szabad legyen javasolnom, hogy hysználat előtt minden esetben melegytsd be a motort.
Az ilyen modernebb sok lukas ementáli hrngerek egy es ablakai között elég vékony a gát, ha hiretelen hidegenmegterhelik, akkkora hősokkot kap, hogy a bevonat megpattanhat.
Ha nem ragasztod meg, ennek a hengernek már amúgy sem sok volt hátra, a szokásos helyen megpattant a bevonat a segéd és főkipu közötti gátnál.
Persze, lehet, hogy nem te ütlegelted hidegen, csak mondom, hogy ez volt.
még egyszer kössz!
te jó állapotú lámpát mondtál.