Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem nem sok ha fere van kopva egy kicsit a henger mert ha igen akkor osszerhetnek agyuru vegei es letorhet az elvekonyitott resz vagyis a vegek es meg a hengert is osszeba...a es akkor purc a hengernek erre nem gondolsz?
es te meg hiszel neki ebben a valsagban? arra nem gondoltal h minnel tobbet akar legombolni aval nem tudja h mi a baja es h jobb arat kapjon erte mivel h nem tudja mi a baja kozben tudja csak nem mondja h ne vedd meg mivel h sokba v a javitas v az alkatresz de ne hallgass ram mert lehet h igazat mond en csak magambol indultam ki en azt ajanlom h elosszor nezezsd meg egy hozzaerto emberrel es aztan vedd meg
szervízkönyvből?
hmmm.
gyárilag 0.4 az illesztés
04 nem sok egy kicsit?
Köszi szépen a segítséget amúgy valaki tudja hogy merre lehet tűgörgőt venni?
Hello!
Valaki nem tudja h. hány gramm a 125ös és a 160-as polini dugattyú? Köszönöm
am aztmondta tulaj, h hidegvolt,beindította, járt kb 5 mp-t, majd leállt.
ja lehet h vmi más a gond...csak az a gáz h 450 km-re van tőlem:s esetleg vki nem lakik balmazújváros környékén?
Nekem egy picit bűzlik ez a sztori, a vizpumpa nem tud megakadni egykönnyen szerintem, max ha fadarabok vannak a hűtővizbe... Szerintem be van állva az egész.
azt nehezen tudnam elhinni h ilyesmi tortenhet mivel a vizpumpat egy muanyag fogaskerek forgat meg ami a kuplung mogott talalhato es a kuplungtengelyrol v meghajtva es ha ranyomna valaki az oninditot szerintem rogton kettehasitana a kis muanyag fogaskereket a kis gorgo ami ek szerusegkent szolgal h ne forduljon meg a vizpumpa tengelyen csak tengelyestol fordulhat meg es ha valamiert megragadthatott a vizpumpa peldaul jeg (fagyallo hianya) akkor eltorik akis fogaskerek es akkor is atfordul a dugo benne ugyhogy nem hinnem h a vizpumpa beleszolhat a dugo dolgaba ami esetleg tortenhet de az is eleg abszurdnak tartom h a dugobol kiesett a kis szeg es elfordult a gyuru a poziciojabol es megakadt valameik ablakba (dehat pont megallitas utan? es amig a motor jart akkor semmi ezert tartom abszurdnak) szoval alaposan at kell nezni h megis mi a gond
hali!

lehetséges az, h a vízpumpa tönkremegy/megakad(v nemtom h mit tud még csinálni) a blokkban és ez miatt miatt nem indul el a motor?lehet vennék egy motort:tulaj először azt hitte, h gyűrű tört,de most levette hengerfejet,megnézte,henger dugó fasza,de nem fordul át.állítása szerint levette az oldaldeknit,és a vízpumpának valami része (nemtom h mi) megakadt,és azt kivette utána át tudta forgatni.valami ötlet vkinek,h ez kamu v sem?
A szürke eke idomra valóból van még olaszba bőven a másikból nem valószinü csak rendelésre,én megvetettem a készletet a haver kamionos jár arra.Az sp -s brutál jól néz ki 6500 körül a kettő szerintem baráti van még 2 garnitura.
Silentke nem akarlak elkeseriteni de hasonlót se fogsz itthon találni én azért hozattam kintről csak éppen 3 garnitúra volt gazdaságos.
az a matrica ami a fekete idomon van mito felirat csikkal zászlóval alatta sp kis betüvel nézd meg a második képet a levonósat 2 pár van most 1 db cagiva felirat nem gyengén mutat.Olaszból hozva 1 pár 24 euró.V ft.a cagiva 7 euró.
Itt mindent megtalálsz
MAtrica :)
Sziasztok az lenne a kérdésem h tudna-e valaki miot Evohoz cagiva feliratú matricát (fehérszínben) mivel piros gépre kellene
Vagy ötlet h honnan tudnék venni
szutor, felragasztva a matricák ugyan úgy néznek ki mint a képen a motoron? és a cagiva matricából egy db van? a mito sp-s ből meg 2db? ára mennyi lenne?
csong_lee@hotmail.com
vegyel fel msn-re legyszi h adjam meg a cimet mert a telef. egy szar..........
hello: 4eft tudok adni memránt.
teloszámom:06705377495
Eladó a képen látható gyári sp matrica csikkal olasz zászlóval párban jobbos-balos +eke idomra való gyári cagiva matrica
udv kene a membran ha van mert ugy latom h misoc az nem jelentkezik vegyel fel msn-re csong_lee@hotmail.com
szeva hat egy szimpla gyuruzestol erore kap a geped egy szezont nugodtan kihuzol vele de azert meg ha tudsz akkor csapszeget es tugorgoket is cserelj es itt is ervenyes az h nem cibalod a motort mint allat mert a gyuruknek is normalisan bekell h kopjanak en peldaul mindig picit nagyobb gyuruket szoktam venni ilyenkor es reszelek a vegebol addig amig paszol a hengerbe kb. 0.3 vagy 0.4mm-es tavra a gyuruvegek kozott es bejaratas utan popecul megy de ez jo mukodo dolog de a leg egessegesebb ha normalisan felujjitod a mocit amugy egy egyszezonos megoldasnak megteszi ha tenyleg nincs ra penzed
Hello!
Érdeklődnék, hogy van-e 34-es Dellorto VHSB karbihoz szivócsonkod?
Valamint érdekelne kuplung kar, és az a cucc, amibe a lánckereket tudom csavarozni.