Helo
Van valakinek, vagy lehet venni valahol külön Dellorto gyári karbihoz tömítést? Legfőképpen az üszóházhoz kéne... Vagy vmi ötlet hogy oldjam meg? Van benne amugy, csak szerintem elhasználódott
üvegszállal kókányolni műanyagra nem illdomos. Sajnos nem tudok hegesztetni műanyagot, de van egy komám aki nagyon korrekt áron és igényesen dolgozik, ő megoldja.
Helló veled beszéltünk még múltkor az idomkészítésről ugye? Olyan kérdésem lenne hogy te tudsz műanyag idomot javítani? Egy csavarnál ki van törve az idomból és azt kéne pótolni kb 50Ft nagyságú lyuk lehet. Ha tudnál akkor kb. mennyi lenne hogy merre hány méter?
Persze, nem gondoltam, hogy feltétlenül te voltál, nyilván előtted akárhány tulajdonosa lehetett már a motornak, éski tudja, melyik mit művelt vele...
nem is ezért mondtam, hanem mert, ahogy a hengert küldted, szépen tisztán,abból arra gondoltam lelkiismeretes ember vagy, éshátha nem tudod a miérteket.
Ha fúratni kell pár ezerért megcsinálják, Kecskemét környékén is abban nincs nagy csoda, ha hüvelyeztetni is kell ott kell választani jó helyet. Hüvelyezésre is tudok helyet olcsót is és tudok minőségit az viszont nem Kecskeméten van.
Köszi!
..akkor csak megmozgatom benne pár percig, átmosom benzinben,aztán kifujatom...
én is a szimeringben bízom, hogy megoldja.
A kopás miatt meg pont ezért amit te is írtál ,nem aggódom.. gyenge se volt igazából..csak "nem volt egészséges" ahogy pörgött,ahogy a lapot vette... alapjárati levegő csavarra teljesen kicsavarva sem emelkedett a fordulat, alapjáratom is csak úgy volt, h. az állítócsavar teljesen betekert állásban volt.. lassú felpörgés.. és visszaesése a fordulatnak..de ment..terhelés alatt erőből forgott 11000-11500ig.. csak mégis zavaró volt, főleg amikor elkezdtem pöcögtetni más mitojának a gázkarját .
Én is bízom abban, h. összesen egy 20ast is akár bír az a dugó..csak féltem h majd leoltanak az okosok:) de ismerőseim között is nem 1 volt aki 20-22e km után cserélt csak.. és addig hiba mentesen üzemelt..
Nagyon szívesen. Hát igazándiból amikr már meg lett csináltatva már akkor mondták nekem hogy nem sok van neki hátra. Amúgy be melegítettem általában de azért kössz a leírást . Honda nsr fúrását te el vállalnád ha igen menyiért?
Én trisóba csak áztatni szoktam... A 250 g-os csomag (ha jól emlékszem, vagy kb fél liter) felét kb beleöntöttem egy nagy lavórba, és pannónia aluminium cuccokat áztattam benn.
Én nem melegítettem, csak úgy hidegen. (persze lehet emZoli is ezt érti főzés alatt)
De ahogy ő is mondta, nemám bennhagyod egy fél napra! Mert ha túl nagy lett a koncentrátum, akkor lehet addigra beteg lesz a porlasztó is! Érdemees a komplett házat is esetleg, de mivel abba ritkán van sok dzsuva, én csak ilyen 5-10 percre tenném, aztán benzinbe alaposan átmosnám. Persze minden fúvókát, apróságot ki kell venni előtte!
Az úszóházad műanyag? Mert akkor legalább azt nem marja elvileg :D Amúgy ha ilyen hosszú időre elteszed, érdeme slevenni a porlasztót, kiönteni belőle a benzint, majd visszaszerelni, szárazon! Így nekem az aprilia fél év állás után pöccre indul. (és ugye mostmár kb csak áll)
De! Attól tartok, annyi dzsuva nincs benn, hogy csak e miatt ne akarjon pörögni! De a szimemringgel együtt lehet megoldódik.
Amúgy a kopás miatt én nem aggódnék. Mivel úgyis perselyes a motorod, - de ezt már többször mondtam - ígyis-úgyis illik fúrni, ha dugattyút kell cserélni. Akkor meg teljesen mindegy. Még ha széthullik a dugattyúd, akkor se vagy nagyobb gondba! A főtengelyt persze vélhetően akkor újítani kell, de valószínűleg amúgyis! Szóval bátran használd, amíg nagyon nem gyenge, vagy nagyon nem csörög, esetleg megáll :) Szerintem még egy 15-20 e km-t is megtehetsz vele!
cagiva mito sp 525