Eladó!Komplett blokkfelek!Blokkdeknik(jobb és bal oldal) váltó komplett(tengelyek,fogasok,váltóhenger...stb(7sebessé
ges) önindítőház,dekni,koszorú,bendix,különolajzás,gy
újtás alaplap lendkerék!komplett kuplungrész, minden van ami kellhet utolsó csavarig...! Csak részegységenként eladó,1db csavart nem adok el pont ahogy a képen látni a dolgokat ugyan úgy eladó róla minden!van amiből kettő is akad
az addig oké.. csak azt hittem h a jel- szempontjából van-e jelentősége azért annak h a retesz milyen.. mert ennyi erővel oké h anélkül ia be lehetne vhogy játszani a pozícióba nem?:)
udv mindenkinek azt szeretnem tudni van-e itt valaki aki artandi vagy biharkeresztesi vagy esetleg beretyoujfalui mert en biharszentjanosi vagyok es egy kis segitsegre lenne szuksegem mito membran beszerzeseben mert itt szamomra lehetetlen
én is filózom rajta..és igen.. előfrodulhat h vki ráerőltette... mivel az ék kicsit ferdén áll benne, viszont fixen...szóval.. vhogy majd ki kell onnét szedne finoman..
vmi tipp rá? esetleg ha elpattanik, másét is bele tudom tenni nem?
Hello Mito-soK!
A mai nap kipróbáltam a Mito-t hogy milyen is a motorja.(a héten már kivittem egyszer,de sajnos benzinhiány miatt nem sokáig jutottam el)
Hát szóval a motorja,mikor mentem vele,szépen 1,2,3,4 ippen hogy kihúzattam egy kicsit már pakolásztam fel a sebességeket,hogyan veszi,milyen erővel kell húzni a váltókart stb.Kicsi útja van a váltónak,de nagyos szépen könnyedén kapcsol,a kuplungja is szépen működik.
Na de kiértem az egyenesbe,majd gondoltam kicsit meghúzom,2-be mikor elérte az adott fordulatát,mintha seggbe rúgták volna.Nagyon szépen érezhető volt a különbség!Jól működik minden a motoron!Nem gondoltam volna.
Igaz szívtam kicsit az önolajazóval,mivel mikor elhoztam első indításkor nyomta az olajat,majd most nem nyomta.Érdekesnek találtam hogy miért?!mikor nem nyúltam hozzá!Hosszas légtelenítés után gyönyörűen működik!
Sajnos érdekelt volna,hogy milyen egy gyári hengerrel!Nem tudom mi különbség lehet a gyári és az Evo henger közt,de ez nállam jól működik!
Nem ezt vártam a motorjától,mert mikor hoztam,féltem tőle hogy ilyen jól fog működni!
Az első féktől féltem,persze nem olyan mint egy gyári,de nem működik olyan rosszul,nemkell nagy erőt kifejtenem,de a hátsóhoz képest így is egy nulla,mert az nagyon jó!
Sajnos ezek a szörnyű anyagi helyzetek miatt nem nagyon tudom csinálgatni már külsőleg,így meghirdettem a motort! Ebben a helyzetben.Motorja tökéletes,fejemet merem rátenni!Erős hibátlan.De ha nem tudom eladni,akkor szépen folyamatosan csinálgatom,de csak lassan,mert nem tudok egyből rákölteni sokat+
Nézd meg az én lendkerekemet és a tiedet a képen a mágnes is más....Hát sz.em egy picit erősebb lett volna az enyém és ráadásul tökéletes állapotú.....Egybetömb mágnes ékpálya patent és sehol egy repedés,alaplap is hibátlan állapotú...De Te tudod
"Bár én mielőtt megveszek valamit végigböngészem kinek milye van nem egyből lecsapok"
Mikey!Mit is keresel pontosan van gyújtásom eladó:)
Tökéletes állapotban további képeket küldök ha kell se törés és semilyen más problémája!
én eladom külön a gyújtást mert egy blokk ára ahogy látom itt a forumon ahogy megy 60-70ért csak sima blokk...picit sok lenne egy gyújtás csere miatt nekem két blokkom volt széthúzva,behozott blokkok olaszból szép állapotúak,tartaléknak szereztem,szóval ez a gyújtás még megvan amiről 2 képet beraktam!Írj!
ha megbontod, azért írhatnál bmikice@freemail.hu-ra h egy lendkereket mennyiért számítasz... ja.. és ha van,akkor működőképes hőgombát is.. már 1 éve nem jó a vízhőfokjelzőm:)
Ma leszedtem a lendkerekem az alaplapcsere miatt , és ez fogadott:
Frankón repedt nem?
Esetleg vki tud jó lendkereket?
..valamint kiderült az is h főtengelyszimeringes..
nagyon örülök
valaki segitsennnnnn
nézze meg nekem h hány főtengely fordulatra fordul egyet a fordszám mérő (kihajtása)!
pls elég fontos lenne de én naon messze vok a mocimtól és amugy se lenne esélye se h megnézzem.
valaki! PLS!
Március első hétvégélyén KAKUCS...?
ges) önindítőház,dekni,koszorú,bendix,különolajzás,gy
újtás alaplap lendkerék!komplett kuplungrész, minden van ami kellhet utolsó csavarig...! Csak részegységenként eladó,1db csavart nem adok el pont ahogy a képen látni a dolgokat ugyan úgy eladó róla minden!van amiből kettő is akad
Tudok neked komplett gyári membránt olcsón,postával
Ha érdekel írj az emailomra egy emailt.!
gibi001@citromail.hu
vmi tipp rá? esetleg ha elpattanik, másét is bele tudom tenni nem?
A mai nap kipróbáltam a Mito-t hogy milyen is a motorja.(a héten már kivittem egyszer,de sajnos benzinhiány miatt nem sokáig jutottam el)
Hát szóval a motorja,mikor mentem vele,szépen 1,2,3,4 ippen hogy kihúzattam egy kicsit már pakolásztam fel a sebességeket,hogyan veszi,milyen erővel kell húzni a váltókart stb.Kicsi útja van a váltónak,de nagyos szépen könnyedén kapcsol,a kuplungja is szépen működik.
Na de kiértem az egyenesbe,majd gondoltam kicsit meghúzom,2-be mikor elérte az adott fordulatát,mintha seggbe rúgták volna.Nagyon szépen érezhető volt a különbség!Jól működik minden a motoron!Nem gondoltam volna.
Igaz szívtam kicsit az önolajazóval,mivel mikor elhoztam első indításkor nyomta az olajat,majd most nem nyomta.Érdekesnek találtam hogy miért?!mikor nem nyúltam hozzá!Hosszas légtelenítés után gyönyörűen működik!
Sajnos érdekelt volna,hogy milyen egy gyári hengerrel!Nem tudom mi különbség lehet a gyári és az Evo henger közt,de ez nállam jól működik!
Nem ezt vártam a motorjától,mert mikor hoztam,féltem tőle hogy ilyen jól fog működni!
Az első féktől féltem,persze nem olyan mint egy gyári,de nem működik olyan rosszul,nemkell nagy erőt kifejtenem,de a hátsóhoz képest így is egy nulla,mert az nagyon jó!
Sajnos ezek a szörnyű anyagi helyzetek miatt nem nagyon tudom csinálgatni már külsőleg,így meghirdettem a motort! Ebben a helyzetben.Motorja tökéletes,fejemet merem rátenni!Erős hibátlan.De ha nem tudom eladni,akkor szépen folyamatosan csinálgatom,de csak lassan,mert nem tudok egyből rákölteni sokat+
nem túl magas a retesz?
gyanús...
"Bár én mielőtt megveszek valamit végigböngészem kinek milye van nem egyből lecsapok"
szutorral leegyeztettük nagyjából már!:)
remélem teljesen passzol a mito-freccia c12 lendkerék
Hívd fel Misocot neki tuti h van !
Én is tőle vettem mindent amikor még megvolt a Mitom
Ha van esetleg msn címed címem zsolt4593@hotmail.com
vagy email zsoltrocky@freemail.hu
Tökéletes állapotban további képeket küldök ha kell se törés és semilyen más problémája!
én eladom külön a gyújtást mert egy blokk ára ahogy látom itt a forumon ahogy megy 60-70ért csak sima blokk...picit sok lenne egy gyújtás csere miatt nekem két blokkom volt széthúzva,behozott blokkok olaszból szép állapotúak,tartaléknak szereztem,szóval ez a gyújtás még megvan amiről 2 képet beraktam!Írj!
Frankón repedt nem?
Esetleg vki tud jó lendkereket?
..valamint kiderült az is h főtengelyszimeringes..
nagyon örülök