na ha jól értelmezem kompresszió:
Les différents taux de compression d'origine par rapport au modèles de cagiva :
* Mito 1 de 1990 = 6,3 : 1
* Mito 1 de 1991 = 7,6 : 1
* Mito 2 de 1992 à 1994 = 8,2 : 1
* Mito EV de 1994 à 1998 = 10,2 : 1
* Mito EV de 1999 à 2003 = 7,1 : 1
* Mito EV euro 2 de 2004 à 2007 = 7,1 : 1
* Mito 525 euro 3 de 2008 = 7,1 : 1
* Raptor euro 2 de 2004 = 7,4 : 1
* Planet de 1997 = 7,1 : 1
* Supercity de 1991 à 1997 = 7,6 : 1
* Freccia C10R et C12R de 1989 à 1992 = 7,5 : 1
Hali! Evo I-es Mitohoz kellene nekem pár csavar meg az alatta lévő gumi amibe megy a csavar!
A jobb oldali idomhoz kellene nekem, ha kell küldök képet
Vagy ha tudjátok, hogy honnan lehetne beszerezni.
Thx
Ez eszembe se jutott tényleg De szerintem egy Mitonál ez neked se jusson eszedbe.Ezt simsonba meg mz be meg lehet oldani ok de mitoba...vegyél egy jó hengerfejet azt kész.
Jah már utolsó méretes volt és megszorult és hát vége a bevonatnak. Meg lehet hogy a hengerfejet perselyezni kell de az nem biztos am 1000 ft a perselyezés asszem.
vidd be bélyegboltba, neten tutira találsz cimeket arra készülj hogy a bélyeg becsapós dolog nagyon kevés ér vmit nekem is van több ezer orosz sorozatok blokkok semmit se ér.De hátha a tied a mauriciusi az az egyik legdrágább a világon.
Üdv mindenkinek!Nem ide való kérdés de nem tudom hova forduljak hátha itt a kis csapatban valaki dob valami tippet.Apámnak van régi bélyeggyűjteménye és elszeretném adni,olyan hogy sorozatok vannak szóval nem ilyen mezei mai bélyegek..Direkt gyűjtő bélyegek...nem mai darabok,és ráadásul sorozatok! egy bélyeggyűjtő könyv van vele teli....Mit lehetne tenni ?Eladni szeretném de kinek hogyan ...stb...Kell a pénz felújításra
7esx kompresszió, az vagy japán, vagy hülyeség, de ha japán szerint 10es is van, az meg már nem megy el csak verrsenybenzinnel:)