Szutor! kössz a cuccost, de az eladást elkuffintottad.. sima utánvéttel 1000-1500 között szokta hozni a posta.. ez a 3040ft-os portós feladás nem teljesen oké.. legközelebb figyelj.. bárkinek is adod oda!
Srácok!
Tiszta benzinen, brigéciolon kívül még kiáztathatom a karbit vmi agresszívabb folyadékban? pl.. kromofág.? v vmi tipp esetleg?..
nagyon ráférne egy alapos takarítás..
tünetek: terhelés alatt jól viselkedik, viszont üres járatban nagyon lassan pörög fel és lassan is esik viszsa a fordulat.. nem hörög, nem fulldoklik..csak nagyon tohonyán pörög fel üresben.. üresjárati levegő csavarra alig reagál, ha becsavarom.. persze h roszsabb lesz.. de teljesen kihajtva sem javul a helyzet.. gyári méretű fúvókák vannak benne, amik tiszták, próbálkoztam kül. súber-állásokkkal is.. de az sem oldotta meg a helyzetet
a főtengelyszimering-probléma miatt is lehet az, h. nem úgy veszi a lapot ah kell? ( azért mellőztem eddig, mert pl. simsonnál,ahányszor szimeringes volt.. pörgött mint az álalt.. nos a cagivának viszont alapjárata is teljesen becsavart alapjárati csavarral van csak)
Fuhh én szinte egész Békésmegyében nem találtam olyan csavarokat, csak vmi kapupánt csavart, meg aminek a feje alatt volt 4 szögletű cucc..., te hol vetted őket?
És valaki meg tudná mondani, hogy gyári 1es mito karbijához milyen tőmítésel járnak? És a különolajzás csőcsonkját ki lehet húzni vagy menetes? (enyém bele van törve) És ha még valaki meg tudná mondani az úszószintet nagyon örülnék
Jah mert csak fater kérdezte mert ő a Kecskeméti Zólya utcai általános iskola kolégumába járt és ugyan ez a életkor meg a név is ugyan ez volt az ő osztálytársának.
eze teljesen rendben van, utcai motornál a JAPÁN módszerrel számolt kompresszióviszony lehet 6 körüli.
a ja pánok a kipu bezáródása utáni térfogatot viszonyítják a hrngerfej térfogatához, ez praktikusan azt jelenti, hogy a vezérlés beleszól a játékba.
ennek több köze van a valósághoz, mint az európában használatos kompresszióviszonynak, ami egyszerűen a teljes hengerűrtartalmat veszi figyelembe.
(ezért nem szoktam érteni, mit szerete megtudni, aki 2t motoron, sűrítési csúcsnyomást mér(pongyolán kompresszeiót)
tehát, az egik motornál így adják meg a kompresszió VISZONYT a másiknál meg amúgy.
ígyfirdzlhat elő, hogy olvashatsz oyat, hogy a simson 1/9,5 az nsr meg "csak" 6.
ez a mérési módster különbségéből adódik.
ja pán módszer serint A SIMSON kompersszióviszonya 6,8 körül van.
továbbá, a sűrítési végnyomás statikus helyztbenh való mérése szinte semilyen információt nem ad a motor kopotságáról, és másról sem nagyon.
persze, ha a mért nyomás durván alacsony, mert mondjuk eltört a gyűrű, az ki lehet mutatni vele, kérdés, hogy inek, hiszen ilyenkor a motor nagy csatazajjal jár, érzésre sincs ellenállása a berugónak, mindeképpen ki kell belezni, felesleges mérni.
talán, talán akkor volna haszna, ha felújítás után folyamatosa mérve lenne, az már monfdana valamt.
Mert a japán mérés miben különbözik?
NSR-emnek 6.1 volt megadva és 91-es benzint írtak elő, amivel a legjobban ment és fogyasztott, tehát valósnak tűnt ez a gyenge kompót.
Tiszta benzinen, brigéciolon kívül még kiáztathatom a karbit vmi agresszívabb folyadékban? pl.. kromofág.? v vmi tipp esetleg?..
nagyon ráférne egy alapos takarítás..
tünetek: terhelés alatt jól viselkedik, viszont üres járatban nagyon lassan pörög fel és lassan is esik viszsa a fordulat.. nem hörög, nem fulldoklik..csak nagyon tohonyán pörög fel üresben.. üresjárati levegő csavarra alig reagál, ha becsavarom.. persze h roszsabb lesz.. de teljesen kihajtva sem javul a helyzet.. gyári méretű fúvókák vannak benne, amik tiszták, próbálkoztam kül. súber-állásokkkal is.. de az sem oldotta meg a helyzetet
a főtengelyszimering-probléma miatt is lehet az, h. nem úgy veszi a lapot ah kell? ( azért mellőztem eddig, mert pl. simsonnál,ahányszor szimeringes volt.. pörgött mint az álalt.. nos a cagivának viszont alapjárata is teljesen becsavart alapjárati csavarral van csak)
http://www.thisoldtractor.com/...
És valaki meg tudná mondani, hogy gyári 1es mito karbijához milyen tőmítésel járnak? És a különolajzás csőcsonkját ki lehet húzni vagy menetes? (enyém bele van törve) És ha még valaki meg tudná mondani az úszószintet nagyon örülnék
dugóügyben pl robogotuning, kolléga pl. pinkmotors, ilyesmi
Apai ágon felvidék, az anyai debrecen, én peste születtem.
kecsón csak a gokartpályán voltam:)
viszont, a feleségem családja törzsökös Kecsói ,most is ott laknak.
kb febr második felében tunék nekiállni, ha gyorsabban kell, akor Atisrace az rs 250 fórumban.
Olyan kérdésem lenne hogy te nem jártál Kecskemétre általános iskolába?
a ja pánok a kipu bezáródása utáni térfogatot viszonyítják a hrngerfej térfogatához, ez praktikusan azt jelenti, hogy a vezérlés beleszól a játékba.
ennek több köze van a valósághoz, mint az európában használatos kompresszióviszonynak, ami egyszerűen a teljes hengerűrtartalmat veszi figyelembe.
(ezért nem szoktam érteni, mit szerete megtudni, aki 2t motoron, sűrítési csúcsnyomást mér(pongyolán kompresszeiót)
tehát, az egik motornál így adják meg a kompresszió VISZONYT a másiknál meg amúgy.
ígyfirdzlhat elő, hogy olvashatsz oyat, hogy a simson 1/9,5 az nsr meg "csak" 6.
ez a mérési módster különbségéből adódik.
ja pán módszer serint A SIMSON kompersszióviszonya 6,8 körül van.
továbbá, a sűrítési végnyomás statikus helyztbenh való mérése szinte semilyen információt nem ad a motor kopotságáról, és másról sem nagyon.
persze, ha a mért nyomás durván alacsony, mert mondjuk eltört a gyűrű, az ki lehet mutatni vele, kérdés, hogy inek, hiszen ilyenkor a motor nagy csatazajjal jár, érzésre sincs ellenállása a berugónak, mindeképpen ki kell belezni, felesleges mérni.
talán, talán akkor volna haszna, ha felújítás után folyamatosa mérve lenne, az már monfdana valamt.
NSR-emnek 6.1 volt megadva és 91-es benzint írtak elő, amivel a legjobban ment és fogyasztott, tehát valósnak tűnt ez a gyenge kompót.