Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szutor! kössz a cuccost, de az eladást elkuffintottad.. sima utánvéttel 1000-1500 között szokta hozni a posta.. ez a 3040ft-os portós feladás nem teljesen oké.. legközelebb figyelj.. bárkinek is adod oda!
sziasztok újdonsült mito tulaj vagyok az alapjáratot hol tudom állítani a gépen ?
Srácok!
Tiszta benzinen, brigéciolon kívül még kiáztathatom a karbit vmi agresszívabb folyadékban? pl.. kromofág.? v vmi tipp esetleg?..
nagyon ráférne egy alapos takarítás..
tünetek: terhelés alatt jól viselkedik, viszont üres járatban nagyon lassan pörög fel és lassan is esik viszsa a fordulat.. nem hörög, nem fulldoklik..csak nagyon tohonyán pörög fel üresben.. üresjárati levegő csavarra alig reagál, ha becsavarom.. persze h roszsabb lesz.. de teljesen kihajtva sem javul a helyzet.. gyári méretű fúvókák vannak benne, amik tiszták, próbálkoztam kül. súber-állásokkkal is.. de az sem oldotta meg a helyzetet

a főtengelyszimering-probléma miatt is lehet az, h. nem úgy veszi a lapot ah kell? ( azért mellőztem eddig, mert pl. simsonnál,ahányszor szimeringes volt.. pörgött mint az álalt.. nos a cagivának viszont alapjárata is teljesen becsavart alapjárati csavarral van csak)
tegyük tisztába: van kompresszió viszony, ami többféleképpeen értelmezhető, és van statikus sűrítési csúcsnyomás, ez a kettő nagyon nem ugyan az.
nyilván dellrotyó karbi, ittmeglesz
http://www.thisoldtractor.com/...
Fuhh én szinte egész Békésmegyében nem találtam olyan csavarokat, csak vmi kapupánt csavart, meg aminek a feje alatt volt 4 szögletű cucc..., te hol vetted őket?

És valaki meg tudná mondani, hogy gyári 1es mito karbijához milyen tőmítésel járnak? És a különolajzás csőcsonkját ki lehet húzni vagy menetes? (enyém bele van törve) És ha még valaki meg tudná mondani az úszószintet nagyon örülnék
Az én egy gyűrűs állítólagos super city hengerembe a megvételkor 10-es kompressziót mért a szerelőm és azt mondta ez elég jó..
Énis így értettem, akartam kifejezni :D
az nsr modern motr, az egészen régi nsr50 kivételével bevonatos hngerü mind...

dugóügyben pl robogotuning, kolléga pl. pinkmotors, ilyesmi
Jah egyébként nem tudod hogy az nsr henger az nikasilos vagy sima fúrható henger ill menyibe kerül bele egy dugattyú?
Sajnos nem.
Apai ágon felvidék, az anyai debrecen, én peste születtem.
kecsón csak a gokartpályán voltam:)

viszont, a feleségem családja törzsökös Kecsói ,most is ott laknak.
ha nem sürgős, én például hüvelyezek.
kb febr második felében tunék nekiállni, ha gyorsabban kell, akor Atisrace az rs 250 fórumban.
Értem akkor is sok volt a közös de akk mind egy am valami rokon nem lehetett?
Sajnos nem, én bépesten jártam oskolába.
Jah mert csak fater kérdezte mert ő a Kecskeméti Zólya utcai általános iskola kolégumába járt és ugyan ez a életkor meg a név is ugyan ez volt az ő osztálytársának.
valamint a feleségem is apja révén kecsói
nem, de a hugom városföldön lakik.
Holnap küldöm szerintem a cuccost. Jah meg kíváncsi vok h jártál e általános suliba kecskemétre ha igen elmondom h miért érdekel
Hello Misoc! Neked nincs olyan gumid az idom alá a csavarhoz amit keresek?
én rendeltem ma tőletek cuccokat mitohoz,várom a cuccost pénteken
emzoli!
Olyan kérdésem lenne hogy te nem jártál Kecskemétre általános iskolába?
eze teljesen rendben van, utcai motornál a JAPÁN módszerrel számolt kompresszióviszony lehet 6 körüli.
a ja pánok a kipu bezáródása utáni térfogatot viszonyítják a hrngerfej térfogatához, ez praktikusan azt jelenti, hogy a vezérlés beleszól a játékba.
ennek több köze van a valósághoz, mint az európában használatos kompresszióviszonynak, ami egyszerűen a teljes hengerűrtartalmat veszi figyelembe.
(ezért nem szoktam érteni, mit szerete megtudni, aki 2t motoron, sűrítési csúcsnyomást mér(pongyolán kompresszeiót)

tehát, az egik motornál így adják meg a kompresszió VISZONYT a másiknál meg amúgy.
ígyfirdzlhat elő, hogy olvashatsz oyat, hogy a simson 1/9,5 az nsr meg "csak" 6.
ez a mérési módster különbségéből adódik.
ja pán módszer serint A SIMSON kompersszióviszonya 6,8 körül van.

továbbá, a sűrítési végnyomás statikus helyztbenh való mérése szinte semilyen információt nem ad a motor kopotságáról, és másról sem nagyon.
persze, ha a mért nyomás durván alacsony, mert mondjuk eltört a gyűrű, az ki lehet mutatni vele, kérdés, hogy inek, hiszen ilyenkor a motor nagy csatazajjal jár, érzésre sincs ellenállása a berugónak, mindeképpen ki kell belezni, felesleges mérni.

talán, talán akkor volna haszna, ha felújítás után folyamatosa mérve lenne, az már monfdana valamt.
Én 27 Ft-ért vettem darabját, a feje ugyanakkora volt, csak 4-es helyett 5-ös imbusz kellett hozzá.
Mert a japán mérés miben különbözik?
NSR-emnek 6.1 volt megadva és 91-es benzint írtak elő, amivel a legjobban ment és fogyasztott, tehát valósnak tűnt ez a gyenge kompót.
Szerintem ez meg hülyeség...