Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt nem tudtam szóval milyened van?
Ha EVO-ról van a dob, akkor az lehet, hogy karbon
igazából nem gyári hanem carbon dobot szeretnék rá jobban tetszik de azért köszi
Nekem van rá gyári szépállapotu dobom!
Az biztos,hogy visszafoghatja.Jobb ha lecseréled!
sziasztok olyan kérdésem lenne hogy yoshimura kipuf van a miton szerintem ez 4t-re való visszafoghatja ez a motor teljesítményét? itt egy kép
Köszi szépen! Sok baleset mentes Km-t mindenkinek!
Sziasztok! Péter sok mocizást akkor neked,és kevés szerelést hozzá.
Te vetted meg RAndy mitóját ?
Hát igen a karbi alján a tulfolyón, de a szellőzőkön is, meg még valahol azt nem tudtam megállapítani... Meg valaki bele is törte a különolajzás csöcsonkját, tehát muszály lesz kivenni, majd ugy jobban fogom látni....Csak olyan nehéz kivenni, minden utbavan
ha nem forgatod akkor fog is csöpögni, a benzin pedig pontosan hol folyik, túl folyón?
És még abban kérnék segítséget, hogy mi lehet az oka annak hogy folyik mindenhonnan a benzin a karburátorombol. Vettem bele uj tüszelepet, meg az uszoszintet is beálitottam (szerintetek annak menyinek kel lenie? én service manualbol néztem) Meg lehet sok benzint is kap, mert a kipufogombol mindig folyik az olaj, igaz nem pörgetem 5e fölé
Erre akartam kilyuakadni, csak a fogalmazásom volt rossz
ez a képaszem volt már fent egyszer, kamu...
mito 4
Ezt inkább az utcai kontra versenyhasználat tekintetében kellene megnézni: egy lazább illesztésű, nagyobb hőtágulású csapágy durva használat mellett fog jól illeszkedni, és jobban működni, ergo 11-12 ezres fordulatig, utcán használva a gépet néha vagy akár gyakrabban meghuzatva a C3 a jobb megoldás. Nekem ez a véleményem.
Ismerni nem ismerem. Irj neki iwiw-en, hátha válaszol
Hurkafej, ő az, az e-mailja a vezetékneve.....
Ismered véletlen? Telószámokat nemjókat adott, emailekre nem válaszol, gyanakszom hogy csak poénból tette föl a motorját, hogy eladó (adatlapja alapján kinézem belőle)
Fordulatszám függvényében van lényege az illesztésnek. a c3 15-6ezres fordualtot bir a c4 többet, ilyenkor már nem baj hogy nagyobb az illesztés mivel, nagyobb fordualton üzemel. am meg a c4is teljesen jo bele(gyárialg is azt rakják bele, meg gondolom a nagyobb illesztések miatt), meg elmegy vele 30-40ezret. szóval sztem tök mindegy.
Helló!
Két csávót ismerek látásból akinek ilyen mitoja van csabán.
Az egyik: link
De nembiztos, h ő az
A c4 nek nagyobb a hőtágulása! Az igaz, hogy a c3 szorosabb, de csak hidegen. melegen, üzemi hőfokon a c 4 szorosabb lesz és nem lesz lötyögős kotyogós. Persze más a helyzet ha már egy kicsit megkopik, mert akkor hidegen egy picit jobban fog lötyögni.
A nagy kérdésre nagy válasz C4- kontra C3 a C3 az jobbnak kéne lennie szakmai oktatómmal épp erről beszélgettem,nem a C4-es a jobb attól hogy nagyobb a szám hanem az illesztés miatt jobb a C3 szóval gyárilag elég a C4 de C3 elvileg jobb "szerkezetileg" ennek olvasson utánna valami mi a jobb most ne motort nézetek meghamár 15E rpm nél tartunk akkor valyon a lazább ilesztésű C4-es a jobb aminek nagyobb az esély "széthullik" vagy a szorosabb axális illesztésű C3....
Hellosztok. Jó állapotú központirúgó eladó, evoról! 6000 FT