Hát igen a karbi alján a tulfolyón, de a szellőzőkön is, meg még valahol azt nem tudtam megállapítani... Meg valaki bele is törte a különolajzás csöcsonkját, tehát muszály lesz kivenni, majd ugy jobban fogom látni....Csak olyan nehéz kivenni, minden utbavan
És még abban kérnék segítséget, hogy mi lehet az oka annak hogy folyik mindenhonnan a benzin a karburátorombol. Vettem bele uj tüszelepet, meg az uszoszintet is beálitottam (szerintetek annak menyinek kel lenie? én service manualbol néztem) Meg lehet sok benzint is kap, mert a kipufogombol mindig folyik az olaj, igaz nem pörgetem 5e fölé
Ezt inkább az utcai kontra versenyhasználat tekintetében kellene megnézni: egy lazább illesztésű, nagyobb hőtágulású csapágy durva használat mellett fog jól illeszkedni, és jobban működni, ergo 11-12 ezres fordulatig, utcán használva a gépet néha vagy akár gyakrabban meghuzatva a C3 a jobb megoldás. Nekem ez a véleményem.
Hurkafej, ő az, az e-mailja a vezetékneve.....
Ismered véletlen? Telószámokat nemjókat adott, emailekre nem válaszol, gyanakszom hogy csak poénból tette föl a motorját, hogy eladó (adatlapja alapján kinézem belőle)
Fordulatszám függvényében van lényege az illesztésnek. a c3 15-6ezres fordualtot bir a c4 többet, ilyenkor már nem baj hogy nagyobb az illesztés mivel, nagyobb fordualton üzemel. am meg a c4is teljesen jo bele(gyárialg is azt rakják bele, meg gondolom a nagyobb illesztések miatt), meg elmegy vele 30-40ezret. szóval sztem tök mindegy.
A c4 nek nagyobb a hőtágulása! Az igaz, hogy a c3 szorosabb, de csak hidegen. melegen, üzemi hőfokon a c 4 szorosabb lesz és nem lesz lötyögős kotyogós. Persze más a helyzet ha már egy kicsit megkopik, mert akkor hidegen egy picit jobban fog lötyögni.
A nagy kérdésre nagy válasz C4- kontra C3 a C3 az jobbnak kéne lennie szakmai oktatómmal épp erről beszélgettem,nem a C4-es a jobb attól hogy nagyobb a szám hanem az illesztés miatt jobb a C3 szóval gyárilag elég a C4 de C3 elvileg jobb "szerkezetileg" ennek olvasson utánna valami mi a jobb most ne motort nézetek meghamár 15E rpm nél tartunk akkor valyon a lazább ilesztésű C4-es a jobb aminek nagyobb az esély "széthullik" vagy a szorosabb axális illesztésű C3....
Ismered véletlen? Telószámokat nemjókat adott, emailekre nem válaszol, gyanakszom hogy csak poénból tette föl a motorját, hogy eladó (adatlapja alapján kinézem belőle)
Két csávót ismerek látásból akinek ilyen mitoja van csabán.
Az egyik: link
De nembiztos, h ő az