Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Najó elteszem mára magam, Szutor várom az e-mailed, és köszi szépen nagyon hogy segítettél
Helló DAJDIKA!
Vettem motort,úgyhogy már nem aktuális az ajánlatod,de azért köszönöm szépen!
jabocs e-mailem: kisfenix@gmail.com
Huhh dejó!
Esetleg ha e-mailemre tudnál küldeni egy MSN címet, vagy egy nevet, vagy egy telószámot azt nagyon-nagyon megköszönném !
Csaba elég kicsi csak ismerik egymást
Akinek eladtam a mitom békéscsabai talán őt meglehet kérdezni,.
Annál jobb ha nincs.......
De légyszi ne izéljetek ki most emiatt, csak ha bárki ismeri az eladó nevét, annak a segítségét kérem
Rendszám?Müszaki..
Hali!
Nem akarom más kezébe adni, de remélem nincsenek itt ilyenek

Cagiva Mito 2002 Békéscsaba

Ennek az eladóját nem ismeri valaki?
Egyik megadott szám se jó (az egyik nemlétezik, a másik téves)
Az e-mailjaimre nemválaszol
Nagyon örülnék ha valaki egy névvel vagy telószámmal tudna segíteni
Igen nekem c4-s van bent, elvileg valamivel halkabb.
Sándor fiam nehogy kinevessen már a gép...
Az biztos, hogy jópár 25öst megfogna.
Cagiva Mito Evo 2 dob gyári végdob eladó hibátlan szép állapotban képem nincs rola... postázom 7000ft-ért!
70 389 6486 csak telon keress
megprobálom ...hátha...tengely végét nemverted szét?
Sannyee én 3 napja vettem ki blokkot keményfa kalapács kb 1 óra játszadozás..spray ha megindul 2 cm -t vissza üt jól befúj,.
műanyagkosaras C4es SKF
Gyárilag is c4el vannak szerelve, de szerintem egy gyáriba elég a c3is (15ezret elvileg birja), nekem is az van, de pl szkuli ha jol emlékszem maradt a gyárinál és c4et vett bele.
Gyárilag C4 van benne, de C3-al sincsenek problémák
és valaki hallota e már ezt a szót Simrit?
A Simritről csak annyit, hogy egyedüli tömítésszállítója az Audi, BMW, VW, IVECO, Volvo, Mercedes, SAAB, Opel és még jópár ilyen kisebb cégnek, valamint egy Simmer nevű úriember szabadalma alapján kezdtek ilyen tömítést gyártani eleinte marhabőrből. Innen ered a SIMMERRING elnevezés, mely védett, és csak a Simrit cég használhatja.
Anyit tudok még hogy a huber az zöld a vitonosok jellemzően barnák? Ki mit tud?
Szín alapján csak a viton (és esetleg a szilikongumi) anyagúak különböztethetőek meg. A fekete általában nitril-butadién gumiból (NBR) készült, de abból is van többfajta összetétel és keménységű (70 és a 90Shore keménység a gyakoribb). Piros kék zöld sárga... mittudomén milyen anyagú. A Simritegbe bele van süve egy kód (pl BABSL), ami alapján katalógusból kikereshető, hogy milyen szimering az valójában (membránszerkezet, határfordulatszám,max nyomás, tömítendő közeg...).
Lenne még egy kérdésem szimering téren ki mit gondol színek mit jelölnek :)?
Márkákból mi a jobb?
Robogotuning a te simeringjeid milyen márkájúak és anyagúak?
Am gondolom a dolgokat mindenki vágja:"A csapágyak tekintetében a C3 és a C4 között illesztési különbségek vannak"
De azért olvastam pár embert aki C4-et dob mitoba azért merész nem? érdekesség régen simós voltam és hú de váltig állították legalábbis így emlékszek hogy C4 azt rakj bele...még drágább is volt picit...Az a baj a C4 "hidegen" amúgy is zörgős féle(illesztés+kopás) itt azért neten utánna nézegettem C4 vagy C3-na mostmár az is biztos C3 Gondolom más is C3-at rakná bele!:)
Csak úgy érdekesség elég sokat visszaolvastam forumba meg keresőbe beírtam ki mit csinált csapágy cserénél...
Kinek milyen csapágy fityeg a mociban?
C2 (Radiális hézag a normálnál kisebb)
C3 (Radiális hézag a normálnál nagyobb)
C4 (Radiális hézag nagyobb mint C3 )
Na ki mit gondolod mi a jobb a C4 vagy a C3?
adjatok már valami tanácsot hogy ,hogy vegyem ki a blokktartó tengelyt középen a vázba?! fel le mozog a blokk,az anyát levettem róla,és hiába ütöm,sprézem,megse mozdul...próbáltam már mindenhogy...de nem járok sikerrel...valami okos ötlet az ütögetésen,és a sprézésen kívül?
felvettelek
van, asszem gucsir@hotmail.com alatt futok