Misoc! Az az igazság hogy Pesten a tábori tuningnál ha felküldöm a hengerem akkor azt mondták hogy 30000 Ft-ér meghónolják, adnak dugattyút, két gyűrűt és egy csapszeget! + erre jön még rá a posta költség! Szóval szerintem az sokkal jobban megéri mert akkor tudom hogy egy új cuccot kapok.
sziasztok ki tudna nekem mikuni karbit és kb mennyiért vagy honnan lehet beszerezni és mennyit dob a teljesítményen válaszotokat köszönöm előre is sziasztok
hello. henger fejnélkül is ugyan enyi 35eft csak nem vetten le rola a hengerfejet és azzal együtt adom, motorba 16.ezer kilométer volt de ki tudja hogy ez gyári hengere volt-e neki......
de jó állapotu nikacil nem foltos,nem karcos nem besült henger jó állapotu használt henger.
ha kell postázni is tudom.
PROX 55,96mm/55,97mm/55,98mm/55,99mm
WÖSSNER 55,95mm/55,96mm/55,97mm
De felmész az oldalra és beírod a keresőbe, hogy mito és ott van az összes.
Jó böngészést
de ha kérdés van szívesen válaszolok, de szezonba nem nagyon lesz rá időm. www.prox.hu
nekem is van eladó 160as hengerem nicasilos,hibátlan,hengerfejjel,dugó nélkül. és egy 32es karbi hozzá színócsonkal. ha érdekel írj. olcsóé haxorx@citromail.hu
A csapágycserével kapcsolatban
Ha szétszedsz egy blokkot és felújítod, akkor érdemes kicserélni az összes csapágyat, mert ha azok miatt kell mégegyszer szétszedni az a drágábbik megoldás.
De ez mindíg a csapágyak állapotától és a pénztárcától függ.
cagiva mito bontott alkatrészek eladok:
blok,henger,power,gyujtás,müszer,lámpák,ül
ések,idomok,
kipufogó,öninditó,váltó,kuplung,....
....stb ami egy motoron van.
Sürgősen ELADÓ egy 34-es dell'orto karburátor(felújítva új síbertű,úszótűszelep)[160-as hengerhez szerintem nélkülözhetetlen]van még egy gyári membránom
+szívócsonk(2008-as Mito Evo-ba volt bennt)
és egy 160-as pollini henger nicasilozni kell és Hívj bátran megegyezünk.Esetleg a boldizs.erik@hotmail.com címen is érdeklődhetsz.Tel. szám:0630/238-66-97
Meg még anyi lenne hogy simmering kérdés láttam szettet de a blokkban lévő összeset letudnám cserélni 2 ütemű sthilles boltban kapható mezei simmeringre....érdemes kiadni 8ropit simmeringre vagy inkább bolt?És méretek keresése?mert a márkát megkell fizetni (athena...de enyire?) És mit tudtok ajánlani elrepedt műanyag javítására othonilag milyen ragasztót megszeretném ragasztani a tankomat takaró idomomat elrepedt a tankra futó felső körbeölelő rész tövénél,de ezért nem szeretném műanyagoshoz vitetni..két komponensű ?(festeni alapozni és gittezés is lenne szóval műanyag színig akarom lepucolni utánna (festés) de ragasztás mit ajánlotok?
Nekem is lenne egy pár kérdésem,majd robogtuningtol tervezem a tömítésszett vételét,és majd wössnert vagy tőle vagy láttam neten is,deha majd lessz lúd legyen kövér én teljesen felújítani akarom a motort,festés generál stb...
naszóval hamár tömítés és dugózás akkor ugye csapágy csak a főtengelynél cseréljek csapágyat vagy a blokkban az összeset? ?
csak mert két gyűrűs
de jó állapotu nikacil nem foltos,nem karcos nem besült henger jó állapotu használt henger.
ha kell postázni is tudom.
WÖSSNER 55,95mm/55,96mm/55,97mm
De felmész az oldalra és beírod a keresőbe, hogy mito és ott van az összes.
Jó böngészést
de ha kérdés van szívesen válaszolok, de szezonba nem nagyon lesz rá időm.
www.prox.hu
hengerfejel=35eft
vagy mito eov komplet blokk nyitott hengeres 1gyürüs dugoval
felujitás ota 2000km futott jó állapotban=65eft
mennyiért adod a hengert?
Ha szétszedsz egy blokkot és felújítod, akkor érdemes kicserélni az összes csapágyat, mert ha azok miatt kell mégegyszer szétszedni az a drágábbik megoldás.
De ez mindíg a csapágyak állapotától és a pénztárcától függ.
blok,henger,power,gyujtás,müszer,lámpák,ül
ések,idomok,
kipufogó,öninditó,váltó,kuplung,....
....stb ami egy motoron van.
+szívócsonk(2008-as Mito Evo-ba volt bennt)
és egy 160-as pollini henger nicasilozni kell és Hívj bátran megegyezünk.Esetleg a boldizs.erik@hotmail.com címen is érdeklődhetsz.Tel. szám:0630/238-66-97
naszóval hamár tömítés és dugózás akkor ugye csapágy csak a főtengelynél cseréljek csapágyat vagy a blokkban az összeset? ?