Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor kárpótol is valamivel de a 9 liter sztem a membrántól van, ennyit nem ehet :D:D
Istenien.:) Nem nehéz kerékre venni Meg ahogy gyorsul.....Beteges:D
Igaz a membránom rossz mert olyan gyenge mint a harmat. Lehet ez a fő oka.
9 LITEEEER ? :O:O:O és hogy megy?
A sok azt jelenti hogy 9liter.....:):S
A srác úgy mondta hogy kérne érte egy 125-ös mito hengert dugóval + valamennyi ő meg egy 170-es polinit dugóval amit még most is használ úgy vette hogy ez volt neki a super city-jén de nem kell neki mert sokat eszik vele.
Úgy értette hogy A 170 es hengert adná Dugóval\Hengerfejjel.
És a másik fél is adna Dugót hengert hengerfejet meg 20ezret:)
Lehet kapni Angliából :) 25ezer.
várjál most ki fizetne kinek péter?
Polgár péter ha elvinnék a vázamat engem érdekelne bár hogy 170es hengerhez van e új dugó nem tudom.
Sziasztok.
Havernak van egy jó állapotú 170-es polini hengere hengerfejjel dugóval, és elszeretné cserélni gyári mito hengere + hengerfejre + ráfizetne valamennyit. Kb egy 20-ast de azt majd megdumálnánk. Ha Valakit érdekel írjon!
jaja! POnt így, és ez azért van mert a membrán nem zár le teljesen és szép lassan megfullad a benzinben, hameg 3000-re teszed akkor az már nem alapjárat és úgy el tudja égetni!
Hát gyerekek ahogy olvasgattam a többi fórumok között ezt találta ma legbarátságosabbnak. Itt még nem sokszor olvastam anyázásról stb... . Szerintem az egyik legjobb fórum így tovább
ez is olyasmit csinal ha nincs legalabb 3000es fordulaton akkor csak ugy lassan elejti es megall es a gazt rangatva erzekeli mig legalabb visszaevickel 3000ig aztan normalisan reagal a gazra
Megnézném a membránt ami a karburátor és a henger között van, ha 1 kicsit is ki van szakadva már akkor produkálhatja ezt! Nekem volt már ilyen hajszálrepedés volt és szépen lassan leállt a motor!
gyári mito rezó eladó. 4ezer ft. (dob nincs meg )
Hali 2db lábtartókonzol+fék-váltókarok+váltórudazat+össz.
csavar érdekel valakit ?
GIBI
igen nekem is ilyen volt a gyári rendszerem
elég fura még nem láttam ilyet más motoroknál
2002 utáni mito modelleken
A o401 az mi ?A blabla utánna zavaros.
Números de cilindros:
56650= Primera Mito SP 91 (91-92) + Freccia SP
60433= Mito mk1, Freccia C12R
64443= Freccia C12
66650= Freccia C12R version: Lucky Explorer
66650E= Cagiva SuperCity
72625= Mito II version: Lucky Explorer
73037= Mito EVO I y II
75666= SP
A0401= Ultimos modelos de Mito a partir de 2002
81782= SP 95
90087= Último cilindro SP, Cagiva Mito SP 525
Elsőként tisztisd át alaposan a karbit, nézdm eg mekkora fuvokák vannak benne, mindegyik tiszta-e, aztán esetleg nem-e sziv vhol levegőt(bár ha reagál a levegő csavarra akkor nem hiszem hogy ez lenne a gond), aztán szimering.
Off pest megye Pomáz a többit emailon, corleonezoli@gmail.com
148 a gyári fuvoka, a hengerfej az gyári cagiva, esetleg nincs nyom hogy lelett róla csiszolva a jelzés? Vagy max rakj be róla képet. Kábelekről most passz
Leínád hogy hol van a moci? vagy hova lehetne menni alkatrészért?