Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyben elvihető 90eft,két kerék első fék hiánya van ,nagyon jó blokkal ,födarabokban is érdeklödjetek.
Szerintem ha szétszeded hamarosan akkor majd írd be ide,de hogyha már úgyis belebújsz a szimeringeket megéri megnézni,veszíteni semmit nem veszítessz vele,én még lehet kiis cserléném mert nem egy nagy összeg.
De persze a fúvókát előbb nézném meg
hat ezt en fejbol nem tudom megmondani most eppen megnezni sem tudom majd ha esetleg szetszedem
Megkéne nézni elsősorban hogy mekkora az átmérője a furatnak,mert lehet hogy nem jó.
Mert érdekes mikor szivatód ráhúzod jobban pörög
minden egyes kis porcikajat fuvokat kipucoltam
Azt irtad kitakaritottad a karbit... Vedd ki az alapjárati fúvókát és fújkáld ki azt is...
Köszönöm Hurkafej!
Akkor már a henger sem gyári.
Úgy nincs vele gondom mert erő van benne bőven.
Mito evo 1-2-höz adtak 73037-es hengert, 1994-2002-ig.
hat ezt nem tudom mitom meg soha sem volt es mikor hozzamkerult be sem lehetett gyujtani
Nincs luk pl vagy minimális a luk...
marmint? h erted?
Alapjárati fúvóka is megtréfálhat!
reagal de eleg gyengen en is a szimeringre gondolok dehat ujjak ugy meg sohasem jartam h ne tegyek normalisan be egy szimeringet de meg fogom nezni mert mas nekem sem jut eszembe
Elkezdtem gondolkozni,hogy addig nem nagyon szedem kisdarabokra,míg nem megyek vele egy próbakört,hogy a motorját kipróbáljam.
Nehogy aztán valami nagyobb baja van,aztán majd később derül ki.
Powerszelepet kitakarítottam,összeraktam,beállítottam a hézagot.
Nagyjából összeraktam,hogy lehessen vele menni egyet.
Néztem blokkban 91-es évszám van.
Hengerem száma 73037(pontosan megmondaná valaki ez melyik Miton volt?)
És jobban megnéztem a gyári színe az a világos zöld volt.
A gyári28-as karbi van rajta amiben,132-es főfúvóka van.Elképzelhető hogy ez gyári vagy cserélte valaki.
Mert az olvasottak alapján másra emlékszem gyárira.
Az az érdekes hogy nem találtam sehol sem a hengerfejnek a számát,feladtam.
Meg szeretnék egy olyan segítséget hogy a fesszabájzón a kábelek hogyan vannak bekötve?
Hogyan jönnek a színek fentröl sorrenben?Vagy legalább mi a legfelső?Milyen a színe?

Meg ahogy nézegettem a képeket,ládtam hogy nem olyan dobom van mint másnak.De lehet hogy gyári nem tudom de még nem láttam ilyet.Külön lelehet veni a torkot!
hello igen most mitom van a futura ami a tied volt azt halistennek eladtam kicsit megpotoltam es vettem vesztorol egy 125-os nagyon jo kis futurat azt lejartam egy kicsit aztan felujjitottam reszben (hengrfuras dugo gyuruk) nagyon jol ment nem csorgott zorgott csak a power elektronikaval volt egy kis zur de az nem nagy dolog es elcsereltem egy kisse leharcolt hirtelen trahanyul osszerakott mitora felujitottam a hajtokaron kivul mondhatni ujj a motorja de igy meg soha sem jartam h igy szarozzon velem egy motor osszerakas utan pedig joparat felujjitottam mar...... es nem tudok rajonni h mi lehet a gond
ha tekered a levegő csavart reagál rá? szimering normálisan lett berakva?
Szia szutor!
Ha adom a jobb bal oldalidomomat,mennyit kérsz a tiédért?(hasidom nem kell)
Hello!
Te is Mito-t vettél?
Látom nem sok szerencséd van vele.
Szerintem ott karburátorral lesz ott a probléma
Szutor!Esetleg egy pc cserébe?Az egészért hogy ne szívj a postázással és a megmaradt apróságokkal ?:) Adatlapomon videók között dell optiplex!
hello: ha kell mito elsö lámpa nekem van.
komplet jó állapotu lámpa=8eft
ha kell küldd a posta cimed.
Fesszabályzó és elsőfék olajtartáj mennyi lenne? írd meg emailbe.
udv mindenkinek tanacsot szeretnek kerni nemreg csereltem egy mitot elege leharcolt allapotban es a motorjat felujjitottam ujj dugo gyuru furt henger ujj csapagyak es szimeringek a fotengelyen osszeraktam es nem ertem-tudom h miert tesz ugy h mintha nem kapna benzint nincs alapjarat csak 3000 fordulaton annal alabb megall a keverekcsavarra olyan hujen reagal maga a motor ugy megy mintha sok levegot kapna v farcsot szivna vagy nem is tudom a gazra jol reagal kiporog tejesen ha kell de alapjarat az nincs csak 3000nel ha a szivatot rahuzom akkor meg megjobban porog anelkul h a gazhoz nyulnek a karburatort kitakaritottam a benzinszint jo akkor meg mi a fenetol tehet meg igy mar lassan megorit tud-e valaki segiteni h megis mitol lehet ez..............