Nem saját mániámat írtam le, csupán a szegvízkönyv ajánlását. Rendben van, hogy nem kell feltétlenül kicserélni (ismerve az anyagi lehetőségeimet, nem is ragaszkodom hozzá), de meglenne a lehetőség? Lehet valahonnan újonnan kapni?
Minek kéne 10000 után cserélni?Teljesen értelmetlen ..nem kopik az el meg ilyesmi..meg pucolod tisztára kipolirozod azt kész mehet vissza..csak arra kel figyelni mindég hogy jol legyen belerakva a nyelv és a csapszeg jó felöl legyen belerakva..mert ez sem mind1.
Sziasztok!
A Service Manual szerint a CTS szelepet 5000km után pucoljuk és 10000km után cseréljük. Na ez nekem bőven aktuális. Hol lehet ilyenből zsír újat venni? Van köztetek valaki, akinek már sikerült?
Szia!
Nekem van egy tartalék blokkom, amiből mára csak a blokközép maradt egy 7 fokozatú váltóval. Meg persze minden benne van, amit csak széthúzás után lehetne belőle kiszedni, beleértve egy törött alsó csapágyú hajtókar-főtengely párost. Érdekelne?
Valahol kell lennie nyelvnek itt.
De tényleg nem kell cserélni 10ezrenként, csak finoman letakarítani.
Msn-re vegyél fel, vagy mail, vagy itt.
A Service Manual szerint a CTS szelepet 5000km után pucoljuk és 10000km után cseréljük. Na ez nekem bőven aktuális. Hol lehet ilyenből zsír újat venni? Van köztetek valaki, akinek már sikerült?
Nekem van egy tartalék blokkom, amiből mára csak a blokközép maradt egy 7 fokozatú váltóval. Meg persze minden benne van, amit csak széthúzás után lehetne belőle kiszedni, beleértve egy törött alsó csapágyú hajtókar-főtengely párost. Érdekelne?
Valaki tudna nekem képet küldeni a gyújtás vezetékeléséről? Ami konkrétan érdekelne: az a trafó és a cdi
Msn-en megbeszélhetjük a részleteket.