hello: nikacilos hengernél az lényeg hogy ne legyen le patanva vagy karcolás benne és akkor jó. nem furható nem kopik vagyis csak minimálisan honolni szokták, csak dugokat kell benne cserélni enyi.
gyárilag is nikacilos hengerel jönn ki! hüvelyes hengerel csak macskád dobálni jó de motora nem szabad felteni.
hello:14000km van a hengerbe, dugóba nem tudom már tuti volt csrélve benne. de sértellen a henger. ja perselyes hengert- nem ajánlok meg öntött dugót csak simsonba lehet tenni nem egy 12-ezret forgó mitoba! több kárt csinálnál velle.........
misoc!
Azt szeretném kérdezni, hogy az Evo-nak már a 6 küllős felnije van? Ha igen és megvan még, akkor a két kerék mennyibe kerülne?
+az Arrow, amit írtál, az Evo-ra való? Egész rendszer vagy csak rezonátor? Ez mennyibe kerülne?
Válaszodat előre is köszönöm!
pityke4
miből gondolod h ezt mind cserélni kell a motorban? egyébként 3féle dugattyú létezik sajnos:( a vertex/prox az öntött és közepes minöségü ...... wösner és asso is de ezek jobb minöségüek de ezekből van kovácsolt illetve wiseco ami csak kovácsoltatt gyárt könyitettbe ill simába nekem sima volt nem a dugo miat szettem szét hanem a vizpumpa szimering miattmde a dugot is cseréltem mai napig meg van makulat és vannak a "gyártott dugó" anyagminőség,összetétel? homokos önté....szar?! illetve h van e benne csapszeg eltolás?.....? mi baja a mocidnak h ezeket cserélni kell? illetve h a hengered jo e?
gyárilag is nikacilos hengerel jönn ki! hüvelyes hengerel csak macskád dobálni jó de motora nem szabad felteni.