Az alábbi problémával fordulnék hozzátok.
Vettem néhány hete egy Mitot, és a "teljesen felújított" állapothoz képest most felújításra szorul a motor. Új dugattyú, csapágyak, szimeringek, tömítések. Szegeden élek, van egy vidéki szerelőm, aki erre az akcióra, kb 80ezret mondott, amibe csak a dugattyú 33ezer Forint. Szegeden 40körül mondják, de csak látatlanba, és elvileg csináltatott dugattyúval. Próbáltam az előző tulajával megbeszélni h ez így nem kóser, mert már első nap meg-megállt alattam a motor, de nem képes fair lenni, így saját magamnak kell megoldanom.
Mit tanácsoltok? Gyűjtsek a 80ezres szerelésre, vagy a csináltatott dugattyúsat válasszam, vagy esetleg néztem ebayen alkatrészeket, és ott kb 45ezer körül jönne ki az anyagköltség.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Innentől nincs több ötlet a távgyógyításhoz.
Az viszont tuti, hogy egy ilyen motor egyszerű, mint a faék, olyan nagy baja nem lehet (csak drága ).
Budapesten van a motor? Merre?
most 1 fordulatot van kitekerve ,de már minden hogy próbáltam .
2percig teljesen jó alapjárata is van. utána is
be indul kis gáz húzással csak semmi alapjárat nincs
Persze láttam azt is
csak jött a hozzászólás hogy hibásan írták így megkérdeztem
giocatore
[16526] tegnap 22:31
Ja, és hibásan írta itt valaki: nem 65-ös az alapjárati fúvóka, csak 48-as. A 65-ös a szivatóhoz tartozik. Ilyen van benne?
Hát a 160-as henger kicsit megkeveri a számításokat, arról em tudok. De ha 48-as fúvóka kell a 125ös hengerhez, akkor a 160-as még nagyobbat szeretne ez tuti. Persze lehet, hogy más módon kap nagyobb dúsítást, például magasabb úszószinttel. De ettől indulni még kéne neki. Hogy áll az alapjárati levegő csavar?
Te figyelj már én nem szoktam olvasni ezt a topikod, de kajakra 3at visszalapoztam, és leírták, hogy mekkora alapjárati fúvóka kell bele...és ráadásul ha jól láttam, pont neked írta valaki. Kicsit keress vissza, ne akard már, hogy mindenki a szádba rágja a válaszokat.
A képen a 3-as jelű az alapjárati fúvóka, felette egy alapjárati keverőcső látható (idle emulsion tube, vagy idle diffuser), de ez nem minden karbiban van, talán éppen ezért nincs is külön száma a képen.
Az alapjárati keverék (levegő) állító csavart egy teljes fordulattal kell elvileg nyitni a teljesen zárthoz képest.
A légszűrő felé van az alapjárati állító csavar. A kipufogónak a nyaka volt teljesen összenyomódva, magán a blokkon semmi nem látszik .
Ezen a képen melyik az alapjárati fúvóka.
És amint olvastam, neked is nehezen indult utána, mert megszívja magát ilyenkor! ugyanez volt megnézném a membránt! Szívótorokban van, jólmondom? a KArbi és a henger között
Egy kis ideig sincs alapjáratod? Mert nekem úgy volt hogy megálltam kb 5 mp-et ketyegett aztán leállt! nálam ezt a membrán elöregedése okozta mivel leszakadt belőle 1 kis darab a sarokból és áttudott szivárogni a benzin, így leállt!
szegedtöl 100km vagyok, ha kell postán is .