Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kiveszed a karbit, leszeded az úszóházat, majd a bemeneti oldalára fekteted egy asztallapon. Így a henger felőli oldal egyenesen felfele néz. Most fogsz valami mérő eszközt és megméred a távolságot az úszó alja és a karbi test alja között. A karbi test alja alatt azt a felületet értem, ahol az úszóházzal (ami most nincs rajta) találkozik. Ez a távolság PHBH esetén 24 +/-0,5mm. De sajnos nem hiszem, hogy ennek pár mm-es eltérése elegendő hiba lenne a motor működésképtelenségéhez. A dugulás volt az elsődleges ötlet.
A blokkon milyen nyomok vannak az esés után?
Ezen a karbin alapjárati levegő, vagy keverékállító csavar van? (A blokk vagy a légszűrő felé van az alapjárati állító csavar?)
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hogy cagiva mito evo hoz tud e valaki papiros vázat vagyis igazándiból az a darab kéne amibe bennevan az alváz szám. Jól lenne bármilyen külföldi papiros is. Várom a válaszokat.
Minden csövet kipucoltam meg a karbit is nehogy az legyen a gond.
Igen PHBH 28 van benne . nem tudom hogy kell
Hidegen mindíg kell, hogy füstöljön, pláne, ha szivatót is rátoltad.
Mivel egy ideig jó, aztán elfogy, én úszószintet ellenőriznék, továbbá ellenőrizném a benzin szabad útját a karbiig. Valakit egyszer azzal kergettek az őrület határára, hogy cigiből füstszűrőt dugtak a nem átlátszó benzincsőbe. Ha állt a motor mindíg leszivárgott annyi, hogy jó legyen, aztán az utca végéig sem jutott...
Milyen karbi van a motorodon? PHBH 28? Tudod, hogy kell úszószintet visszatenni gyárira?
Amég ment (Balesetem előt ) nagyon jól ment^^ lehet a blokkal is történt valami bár henger nem tört nem mozdult nem érte ütés stb pöcre beindult Daniéknak emlékeim szerint első indításnál, szóval tényleg nem tudom mi történhetett vele :) kompreszió volt amikor nálam volt újra építés utána is szóval tényelg nem értem
ja
egy picit önthecc a benzinbe is akár
De most már az is fent van a hibalistán, hogy nem forog 5000nél többet. Akkor mégsem mehet most olyan "kurvajól"...
szerintem is mert hát csak full sintetikus meg volt még benne speed is szal csak nem ragad meg meg szerintem akkor öntök bele a benzinbe is nem?
én bennehagynám, szerintem ha nem pörgeted agyon akkor nem lehet gond.
Énis olyat kaptam most ami előkeverve ajánlott, de nekem jó.
tom de akkor most ne járjak vagy öntsem ki a tartályból mit csináljak
Full syntetic & castor oil nem castrol
gyorsan kellet mert már majdnem ki fogyott és nem volt rá irva hogy előkeverve volt még egy másik a racing + castrol oil de arra meg nem futotta majdnem 6000 volt igy ez maradt akkor most öntsem ki a hátsó cimkére nincs rá irva mint a másikon hogy előkeverve
Most nyáron vettem törötten a motor alapjárata már az előző tulajnál sem volt. A motorral még nem mentem mert nincs első kerék.
Fel akartam melegíteni. simán indul kb 2 percig jár magától akkor még a szívatóra is reagál. Utána egyszer csak leáll , innentől már csak akkor indul ha húzok neki egy kis gázt ,a szívatóra egyátalán nem reagál , nem is pörög a motor 5 e nél feljebb ,füstöl is . Vettem bele egy új ngk b10eg gyertyát
EZ az én gépem volt és semmibaja sincsen csak elvan fúvókázva szerelőm is modnta azért nicnsalapjárat és azért kajál kurva sokat semmi csúnya hang semmi pöcre indult stb ja és kurva jól ment^^
Sztem mielött megveszel 1 olajat jobb ha utána nézel ..inkább nem veszed meg hanem haza lépsz-google-azt utána nézel..mert ez elökeveréses gépekhez való és Nem önkeverő... Nézd meg
Srácok ma vettem olajat elmentem az agip kúthoz de csak cross 2t volt de full synt az is akkor meg nyugodhatok vagy nem?
Sokkal részletesebb leírás kellene, hogy kitalálhassuk a problémát.
Mióta rossz? Volt-e egyáltalán jó, amióta nálad van? Mit csináltál vele mostanában, ami miatt gyanítod, hogy elromolhatott?
Gyertyaszínt néztél? Mennyire nehéz beindítani? Furcsa hangok? Bármi, vagy akármi? Stb, stb, stb...
Kipucoltam mindet. És semmi változás. A főfúvókát azért cseréltem mert valami felfúrt volt benne
Várjunk csak! Te miért akarsz főfúvókával alapjáratot gyógyítani? Alapjárat akkor is kellene hogy legyen, ha a motorban egyáltalán nincs főfúvóka. Pl a VHBS arbiból ki tudott rázódni. A motor alig vánszorgott ezután, de alapjárata az volt hibátlanul. Az alapjárati rendszert pucold meg, ha ez sem segít, akkor könnyen lehet, hogy más szervi baja van.
hali eladó az evom ha valakit érdekel :)itt megnézheti
Macskalámpás NSR-hez vannak alkatrészeid?
hello:villa=30eft fejidom=30eft lámpa=25eft
Helló. Olyan kérdésem lenne hogy menyiért tudnál nekem adni egy evo mito elejét hogy ez mit takar: első villa kompletten tárcsával felnivel kormánnyal lámpa lámpa idom meg tartó konzol meg még pár dolog . Menyibe adnád ezeket oda? Várom válaszod.
Mito eladó! 160as henger, új főtengely!
Összes idom megvan, jó fékek, gumik....
30/ 2752524
ja és a képek