10éve felénk /20éves srácok mint én/5motorosból jó ha 1nek volt joksija,ma ilyen becsületesek a korod beliek?sok a rendör?engem 3évente se igazoltattak motorral,bár ez lehet szerencse is.
birom a fórum oldal tetelyén van egy vegyes vmi ott 7kor már anyáztak hogy melyik a jobb kawa honda suzi yamaha?olvassátok vicces szomorú gsxr fanok valahogy mindenütt nagyhanguak mért mert azt adták 0forint beugróval?
Én nem panaszkodok az erejére, velem 7 másodperc alatt volt 100-on 2 személlyel pedig 9-10. Fékekre meg majd ránézek, mert lehet nem ártana fékolajat cserélni (1X teljesen felpuhult a hátsó fékem 200 méterre...).
Most visszagondolva, nem is értem miért tetszettek...
Mióta megvan az NSR azóta nem is mentem a szimómmal, ma kitoltam első pöccintésre indult, kicsit szokatlan volt, hogy mennyire pattog, meg régen valahogy egélsz gyorsnak tűnt, most meg...
A futómű meg inkább csak 2 személynél zavar... Ha minden összejön és lesz rá lehetőségem jövő nyár elején lehet benevezek egy 250-es ZXR-re.
Nekem is volt NSR-em háát pusztulat gyenge volt :D de kényelmesebb mérföldekkel mondjuk de gyenge fék nem jó felfüggesztés túl puha stb... inkább túra volt mint sport:)
az nsr futómüje nekem se jött be,kivolt az eleje halál puha rugó miatt mint a limbóhintó!kátyú nélkül is hullámzott az eleje a haverok rajtam röhögtek.
az igazi az lenne ami 20éve volt a fokozatosság riga mustang simson 80as vmi nekem mb honda majd mtx 125 stb fzr 1000ig/nem az enyém volt/ma a 20éves gsxr 600ast hajt.
NSR-em nekem is volt, de a Mitot sokkal jobban szerettem, van lelke, futóműve és érzésre nem csak 2 lóval erősebb a blokkja, a Honda egy kényelmes, tökéletesen működő gép, puha futóművel. A kényelem nálam meg másodlagos. Inkább annak rovására szeretem jobban érezni a gépet.
géza r teljesen egyet értek veled a vfr 750 még 91 ből is jó modernek hat 5kiló még mindig egy szép :gondoljunk bele 1 gpz 750be 91ből még a vasasok se viszik el .Nekem is volt nsr em én már leirtam ide hogy a legjobb 25ös.
Apropó Transalp, mondta barátnőm apja, hogy ameddig árultak Hondákat vásárhelyen, egy évben átlagosan az eladott motorok fele az volt.
Mostmár tényleg abbahagyom.
még 1 gondolat 400asokhoz ugye ez mind japán belpiacos a japok mind 160cm körüliek nekik valamelyest jobb a moci mérete.egyszer belevetettem a neten magam a 400ok világába ami lejött az fzr mind kompresszió hibas cbr szintén ugyan ez:tehát tényleg jónak nevezhetö a kawa.
Senki ne értse félre, semmi bajom a VFR-rel, sőt régebben gondolkodtam is rajta, hogy egyszer az lesz a következő. Sőt amikor kipróbáltam, marhára tetszet ahogy a mutató 5E-ről akármikor egy pillanat alatt 10E fölött van. De pl. nekem az NSR folyamatos 150 km után se volt kényelmetlen. Én inkább túrázósabb fajta vagyok. Jelenlegi "álomgép" is VFR! 750. Na nem offolok tovább.
géza r 400as sportgépnél kényelem?ilyenről szó sincs ,a zxr 400 tényleg szuper, esetleg kissé nagyobb testü de ugyanolyan kuporodós,a vfr sokkal tartósabb ,v motor /ugyan olyan jó mint a transalp nevü MOTOR Ikon/és ezek minimum 10 18 éves motorok már megették a kenyerük javát, ezt bekell sajnos látnunk.esztétikában szebb a kawa szerintem.
Mióta megvan az NSR azóta nem is mentem a szimómmal, ma kitoltam első pöccintésre indult, kicsit szokatlan volt, hogy mennyire pattog, meg régen valahogy egélsz gyorsnak tűnt, most meg...
A futómű meg inkább csak 2 személynél zavar... Ha minden összejön és lesz rá lehetőségem jövő nyár elején lehet benevezek egy 250-es ZXR-re.
Pont most voltam megnézni Tatán a Desperado MC felvonulását. Hát komolyan kérdem, ezekben a szülőszékekben mi a szar a jó?
Mostmár tényleg abbahagyom.