Mitogeritől vagy misoctól vegyél akkor kábelköteget, ha szar a vezetékezés.
A szelep így érdekes, mert az vagy beszarik és semmit nem csinál vagy működik, de alacsony feszültség esetén szokott az lenni, legalábbis velem régebben előfordult, hogy fékezésnél, mikor 42W-ot levesz a hátsó lámpa a szelep tesztelt ismét. Először akkor a töltés vonalon indulj el! Generátor, fesszab, ilyesmi. Ha működik a szelep, akkor biztos jó az elektronika, a feszültségingadozást kell először kiküszöbölni.
nemcsak a poverrel van a gond. az önindíto is van h csak 2. 3.ra indít rendesen a töltés se megfelelő mert van h lemerül az akksi ugye nem mindíg kapcsol a pover és kurva sokat eszik(10liter fölött). a motorszerelő ezeket ráfogta a gagyi elektronikára és nem vállalta h átköti az egészet rendesen.am a nem mondta h mért kötögette át de nem értem h miért nyult egyáltalán hozzá.am a többi kérdésemre is tudnál válaszoli? előre is köszi
A Motul asszem viszkozitási index jelölés nélküli. Az egy 2T hajtóműolaj, nekem bejött. 3000 körül van literje.
Amúgy szinte bármilyen 10W-40-es olaj jó bele, lehetőleg kuplungcsúszásgátló adalékkal. Pl Castrol Actevo X-tra, de az Igol is tuti jó.
van még valami leengedtem a váltóolajat mert miota megvettem nem volt cserélve és azt hallottam h olyankor mindenképpen cseréljem ki. milyen olajat kell bele tölteni? melyik a neki valo olaj?
(am bocs a sok kérdésért csak nemrég lett meg a motor és még nem értek hozzá)
jah és lenne még vmi. a motor rengeteget eszik és néha nem kapcsol a pover pedig most lett kitisztítva(szerelő által) az lehet amiatt h az elektronika helytelenül van bekötve? mert az előző tulaj mondta h átkötött sok mindent rajta....
tud vki segíteni? a karbiban az uszót h lehet lejjebb állítani mert tul sok bezint kap és csak kifolyik a túlfolyón . vagy lehet h más hibája van? mire tippeltek?
hm..tudom h alaktrészenként rohadt drága lenne, ezért érdekelne sérült motor, lehet meghirdetem a frecciámat, akkor érdekelne max az az evo.
Az idomokat megtartanám magamnak, ha összejönne egy donor gép az összeépítéshez amúgy fejidom csak magában van , faridomom van üléssel lámpával,+ 2 üvegszálas oldalidom
hello: alkatrészkböl nem lesz érdemes motort csinálni mert ba bontobol veszel hozzá meg mindent darabonként nagyon sokba lesz,
keres vallami sérült mocit serintem, lesz egy evo mito 2007-es sérült
de 250eft lesz kb.
komplet evo idomszettet+elsölámpát menyiért adod el lehet tudok rá vevő?
Hali! Komplett sérült, váztörött, idomok nélküli, v vmi hasonló szutyok motorod nicns eladó esetleg,ami azért ketyeg?
..a lényeg..: van egy harmadnyi mito cuccom, amiből motort szeretnék varázsolni, d alaktrészenként megvenni a maradékot igen csak húzós lenne.
Amim van: váz,központi telóval és lengővillával,egy komplett evo idomszett, üléssel, lámpával, tankkal, kitámasztó, légszűrőház, motortartó bak, olaj+víztartály, meg pár apróság..2 kipuffrendszer ..stb.
Ezért kéne egy sérült motor,amiből a komplett blokkot működőképesen, teljes fékrendszert, kapcsolókat, műszerfalat,első futóművet(attól függ hogy sérült a gép..), felniket, lábtartókat ki lehetne menteni és összedobni egy vasat..
Ha van vmi ajánlatod, azt várom.. őszsel-télen nekiállnék faragni
üdv
Nem tudom hogy a pink-be mennyi de én az italmondotol henger tömítést 5,833 Ft +GSl 1,300 Ft, a teljes tömítés garnitúrát pedig 9,635 Ft +GSL 1550 Ft minderről számla van. Na mind1 én csak el akarom adni, akinek meg kell az meg írjon.
10,000Ft a kettő
Szépjóestét mindenkinek!
Lehet, hogy rossz topichoz írok, de a Cagiva Planetről szeretnék ezt-azt kérdezni, és az a moci a Mitohoz áll a legközelebb.
Először is, milyen tapasztalaitok vannak róla? Hány km után kell nagygenerelált végezni a motorban? Vagy ha rendszeresen karban van tartva, akkor nem is nagyon kell?
Valaki segítsen már légyszives ha tudna nekem.
evo 1. es motorról van szó,aztán ez a konzol ami a képen látható a lámpát tartaná ,meg az egész elejét szinte,de akárhogy próbálom nem esik oda ahova kellene,nem tudom hogy hozzá való e esetleg ,de akinek lenne ilyen,ami odavaló az érdekelne sürgősen,mert sztem ez a konzol nem ehez a motorhoz tartozik,ráadául elhajolva sincs hogy a 2 lyuk ne eggyezzen meg. De ha tévedek szóljatok.
A szelep így érdekes, mert az vagy beszarik és semmit nem csinál vagy működik, de alacsony feszültség esetén szokott az lenni, legalábbis velem régebben előfordult, hogy fékezésnél, mikor 42W-ot levesz a hátsó lámpa a szelep tesztelt ismét. Először akkor a töltés vonalon indulj el! Generátor, fesszab, ilyesmi. Ha működik a szelep, akkor biztos jó az elektronika, a feszültségingadozást kell először kiküszöbölni.