Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vasfarok!Te ma megjött a cuc köszi!
de most ki van akasztva h mindig nyitva legyen.és most rendesen leforogja a 11et mer ez elött 9nél megállt. most nemtudom h elektronikát vegyek v motort?!
Ha meg nem ugrik meg, akkor most zárt állásban van a szelep, a motor kevesebbet is forog elvileg.
Ha ki van akasztva, azaz nyitott állásban van, akkor annak nincs hatása a végsebességre, ugyanúgy futni kéne a kb 160at, mint teljesen jól működő szeleppel, mivel annak csak alulra van hatása.
Épp ezért érdekes, hogy egy kiakasztott poweres gép nagyobbat ugrik 7 körül érzésre, mivel sokkal nagyobb az erőkülönbség 7-8 ezer alatt és felett.
Amúgy, ha mesterségesen idézem elő, hogy ne álljon vissza alaphelyzetbe, azaz teszteléskor leveszem a gyújtást, a következő gyújtásráadásnál újra megtalálja az alap beállást.
Leggyakrabban az elektronika szokott szar lenni, de ritkábban a motor is beszarik.
azt én értem h azért nem ugrik meg, de ha rendesen müködne, nyitnA zárna akkor sztem jobban kéne mennie mint most h kiakasztva van.és ha a bowdent kicserélem jolesz? mert azt mondta h a motorban elforgatott vmit és nemállt visza alaphelyzetbe amikor ráadta a gyujtást. lehet h elektronikás is?
Ha a power ki van akasztva, akkor azért nem ugrik meg 7nél, mert alapból nyitva van a power...
Ha a bowden el volt szakadva akkor vegyél másikat és kész.
csáó. most volt szerelönél amitom mert nem nyitott a power. azt mondta h a záró bowden el volt szakadva és amikor eltekert amotorban vmit gyujtást ráadta és nem állt visza alaphelyzetbe. most kiakasztotta más lett a hangja és nincs meg az hogy üresbe félgázt huzok és 7nél nem ugrik meg menet közbe se érzem h megugrana. most szerintetek vegyek egy uj power motort vagy mit csináljak mer ennek igy sok értelme nincs...
gyári Kipuff rendszert nemszámítod bele? Szinte Hibátlan állapotú.
ugye 114 csapos kell?
megvolt törve a benzincsövem most kaffán megy
hello: lesz komplet arrow rendszerem(rezo+dob) =40eft tudom majd adni.
1-2hét mulva lesz meg.
üdv misoc!
Nincsen véletlenül arrow rendszered Mito Evo I-hez? Esetleg dob,vagy rezó?
1000 % ra oda kell hogy érjen következő 2 napban, feladtam még a rózsaszin papír is rajt van
Fahee! Te haver castrol aft olajat hozott hajtomü olajat piros szinü.Te szerinted jo Mitoba?Tul hignek tünik.Köszi
Mérj feszültséget az akksin, és a két égőn. Vlószinűleg túl nagy feszt kap, és amiatt van ez :S
Azért, mert van arra rendőr, miért ne mehetnél vele nagyobb kört? Amúgy jobban megy már mint 120?
Hali.egy olyan problémám lenne hogy állandoan kiég a 2 hátsó égőm vagy max 1égő 1hetet bir ki..nemtudjátok mitöl lehet?
http://nagyvas.hu -n, rákeresel a tipusra, és kiad 1 csomót .
De most figyeltem h ez nem is uj...bocsi..de sztem ilyet vegyél mert tényleg többet tud mint a did..
Nekem CZ O-gyürüs erösitett sárkidobós van ez is hasonló amit linkeltem.Elötte did volt de ennek nyomába se ér!Ez pont 520as mitora való ennyiért meg is érné! lánc
Sziasztok lenne egy problémám milyen láncot ajánlotok a mitora did és milyen való rá az x gyűrűs jobb mint az o mert én a legjobbat szeretném rá tenni mert most egy fos van rajta jah és valami olaj folyik a motorból szerintetek mi lehet úgy értem csak 2 olaj van egy motor olaj és a tartályban lévő váltóolaj van? köszi a válaszokat
Vasfarok!sajnos még nem jöt meg a kuplung,de bizom benne faszát küldesz?Te sajnos müanyag lameláim kopotak,és ezért is fog kint nagyon meg nem fasza.Sziasztok
Az ellenőrző hang nagyon de nagyon fontos az én mitomon nem volt és egyből powerszettel nyitottam szal nézd meg láncot is nézd meg mert az is sokat elárul hogyha rendesen kezelve van látszik rajta akkor rendes gazdája volt jah és amikor elviszed ki próbálni "hosszabb" útra mennyél ne csak 200m-re ez nagyon fontos egy pár km-t nem árt ha megteszel vele mert nekem is azt mondták hogy óó rendőr meg ilyesmi csak itt ezen a 30m-en próbáld ki a nagy F@szt többet nem fogok ilyen hibába esni mondjad a tulajnak hogy te akkor is elviszed egy nagyobb körre azt hiszem ennyi a többit már Magyar le irta
Külső sokat elárul mennyire foglalkoztak vele nem csak a motoré a gazdájé is! A blokk nem csörög/kopog stb.könnyen indul akkor valszeg jó nyisd fel a tankot nézd meg nincs e rajta valami hanyag kókányolás pl:félcentire kilógó házilag gyártott tömitések,kiló tömitő paszta kinyomódva,szigetelőszalag hegyek...stb az ilyen tuti nem hozzáértö munkára vall.Nézz bele elöröl hogy egysikban futnak-e a kerekek esetleg nincs e rajtuk hajlat,fékbetétek,tárcsák milyenek,Gyujtáson ellenöriz e a power,és az is sokat számit hogy hány km van benne. És milyen olajjal használta!Váltó olajat ugyis cseréled miután megvetted ez alap mert azt mond amit akar h most cserélte meg ilyenek aztán kitudja milyen fáradt olaj van benne...
Power jó-e. Nézd meg, h milyen olajjal és gyertyával használták. Forogja le a 11-et . Kompressziót se árt mérni.