Mikori az akkud Mikey?
Mert amit írsz... háát érdekes.
Az ok, hogy simán ráteszed a műszert, és akkor olyan 12-13 V között kell lennie. Elindítod, mehet picit felfele, de 5 e -es fordulaton már 14 +-1V legalább kell! Se több, se kevesebb.
A kivett akkun 15 V az szinte csoda! :D Akkor már érdemes leellenőrizni a műszert pl egy 1,5V-os elemen mit mutat.
Amúgy ha régi az akkud, (3 évnél öregebb)akkor lehet, hogy simán csak elfáradt.
ha az akksi üresen 15 V, akkor ott valami gond van elméletileg. Lehet, hogy túl van töltve, esetleg meggörbülhettek a cellák :S
De az én motormba se akar jó lenni az akksi, mert ha megy a világitás akkor leszivja. Ha a 35W-os izzót teszem bele akkor kivágja a biztit, ha meg a nagyobbat akkor csak lemeriti az akkut
Hejho!
Egy kis segítség kellene elektronyos témában...
Ma kiméregettem nagyjából amit tudtam, járó motornál az akksi sarura rádugva 11,5 voltot mutatott, de volt, h felment 15-re, az akksi fixen 15voltot mutat önmagában, ha kiszedem, de mégis gyengélkedik vele minden, az önindító be se húz vele, csak 1-2 óra pihi után.. ha csak akksi nélkül járatom és úgy mérem a motor saruit akkor 2-3 voltot mutat..
nem vagyok egy elektromos szaki, sose volt hasonló problémám.. most is csak annyi, hogy amíg az akksi bírja szuflával van világításom, aztán pár perc után semmi.. nem tölt vissza a motor egyáltalán..
Előfordulhat h az akku nem veszi fel a töltést?
Nem a lott,ő csak később tudta volna megvenni sajna pedig legszívesebben neki adtam volna el,de jobb volt minnél előbb,de mondjuk az enyémnél talál 200ért talán jobbat,amúgy meg se nézte a vevő a motort abszolút,lejöttek kipróbálta a gyerek mondta az apjának hogy nagyon megy és kell neki, az adásvételit már előre kitöltötték kb 15 perc volt az egész és már sétáltam haza,meg se nézték a motort közelebről,kellett rá 1 új gumi már lánc,meg kicsit már kezdett gyengülni úgy éreztem így még épp időben adtam túl rajta,ez van.
szeva na látom hogy sikerült eladni a motorod örülök neki hogy jol jártál csak aszt sajnálom hogy nem tudunk majd együt motorozni de nam baly majd az uj mocidal
Mert amit írsz... háát érdekes.
Az ok, hogy simán ráteszed a műszert, és akkor olyan 12-13 V között kell lennie. Elindítod, mehet picit felfele, de 5 e -es fordulaton már 14 +-1V legalább kell! Se több, se kevesebb.
A kivett akkun 15 V az szinte csoda! :D Akkor már érdemes leellenőrizni a műszert pl egy 1,5V-os elemen mit mutat.
Amúgy ha régi az akkud, (3 évnél öregebb)akkor lehet, hogy simán csak elfáradt.
esetleg a fesszabályzó nem lehet h. nem tölt rendesen?
Akksi nélkül viszont ha jól emlékszem, menni kéne a világításnak..nem?
De az én motormba se akar jó lenni az akksi, mert ha megy a világitás akkor leszivja. Ha a 35W-os izzót teszem bele akkor kivágja a biztit, ha meg a nagyobbat akkor csak lemeriti az akkut
atta916@freemail.hu v
06309385629
Egy kis segítség kellene elektronyos témában...
Ma kiméregettem nagyjából amit tudtam, járó motornál az akksi sarura rádugva 11,5 voltot mutatott, de volt, h felment 15-re, az akksi fixen 15voltot mutat önmagában, ha kiszedem, de mégis gyengélkedik vele minden, az önindító be se húz vele, csak 1-2 óra pihi után.. ha csak akksi nélkül járatom és úgy mérem a motor saruit akkor 2-3 voltot mutat..
nem vagyok egy elektromos szaki, sose volt hasonló problémám.. most is csak annyi, hogy amíg az akksi bírja szuflával van világításom, aztán pár perc után semmi.. nem tölt vissza a motor egyáltalán..
Előfordulhat h az akku nem veszi fel a töltést?
felveszlek msn-re, és majd megbeszéljük a részleteket
blok,váltok,kuplung,telok,idomok,fékek,gyujt
az kis kaksi ami rá megy legyen 300Ft
féklámpa kapcsoót meg megnézem még