Pirelli Diablo Supercorsa pályán használt gumi eladó!
a széléből van kopva kb 1mm a közepe majdnem új!
Ár 25000-30000.-
150/60 ZR 17 ill 110/70 ZR17
csizmakoptatón lehet fordulni vele! csak nekem már cserés lett
Nem, konkrétan nem neked szólt, az a kicsi minta még elmegy (bár nem tetszik, de hát ízlések és pofonok), az ilyen baszottnagy hülye motívumoktól megyek a falra. Meg gondolom neked matrica, fogod lehúzod és kész, ha megunod.
Hello! Van valakinek mito evo-hoz km spirál ? De csak a belső szál kéne, mert burkolatom van, és az sérülésmentes. Ha van valakinek légyszi írjon mailt. szdani911@freemail.hu
"amiből ez az egy van" ebből szoktak születni az iszonyat ízléstelen, bucsus, cigányos, sárkányos fényezések. A tied nem az, szép ez az egyszínű fehér, de igaz, a gyári akármilyen kopott, az gyári fényezés. Az egyediséggel még az a probléma, hogy nem jön be minden embernek, ezért is szűkül a lehetséges vevők köre.
sziasztok! vasfarok a kuplungot mennyiért adnád mitohoz?Te az enyém kint fog nagyon valoszinü lamellák kopotak.Kb 4-5 mm már kiemel behuzáskor persze tetü lassan is gyorsul
egy sportmotorral nagyrészt esnek,kellnek.Ha egybe van,nincs elmenve/ hegesztgetve a váz,akkor a szép festés csak növeli az értékét ebben a korban.Mert hát kitudja micsináltak vele a 12év alatt?Egy 1-2éves mocinál persze más a szitu.
szutor!nem nagyon értek egyet veled ebben a fényezés ügyben...szerinted egy 12 éves ütött kopott karcos 1000szer javitott szar festés többet ér mint egy friss 100ezer forintos karcmentes festés amiböl ez az egy van...? a motort egy éve 320 ezerért vettem,most 530 ezerbe van,én azt a 290 et keveslem kicsit....
Hát nagyuram mivel délelőtt hirtelen tűntél el mikor felhoztam az elektronika dolgot akkor hirtelen qrvára elszomorodtam.Aztán mélylevegő be és telefonálgatás indul.Végülis most értem haza Hajdusámson-ból ami azt jelenti hogy 512km autóutat tettem meg egy nyamvadt blokk miatt de holnap délutánra újra régi fényében tündököl a paripa.Annyi különbséggel hogy egy c9 es vázon c12 freccia kabát a lelke meg az eddigi 6 sebességes helyett 7 sebkós mito blokk lett.Szóval fremito.Aki meg nem hiszi el hogy képes voltam elmenni érte az nem ismer Power elektronika meg motor az nem van rajta de addig míg veszek kiakasztom a nyelvet.
Hali
Nekem egy Frecciám van és az lenne a kérdésem hogyan lehet szétszedni a gázkart mert bowdent és zsinórt akarok cserélni
alulról kicsavartam az imbuszcsavart de a felso részen lévo muanyag takaró dekni akkor sem jon le.
Mit kell még meglazítani tobb csavart nem találtam.
Koszi a segítséget.
Hát ez az.Ha tudsz hozzá adni power elektronikát akkor valahogy rá tudom hebrigálni szerintem csak még az a tárcsa kell a power tengely végére amit a bowden huzkod.Gondolom én.Bár nem tudom hogy a vezérlése hogy van megoldva talán még szerencsém van mert a cdi dobozkából kijövő szálak közül egy sehova sem megy csak szabadon lóg.Persze le van szigetelve.
a széléből van kopva kb 1mm a közepe majdnem új!
Ár 25000-30000.-
150/60 ZR 17 ill 110/70 ZR17
csizmakoptatón lehet fordulni vele! csak nekem már cserés lett
Egy ilyen légterelőt mennyiért adnál ?
kuplungot pedig 6000 Ft-ért mindenestül adok
Mondjuk délután tali a meki mögötti pályán?
Lenne 4db Mito Evo gyári indexem... ha valakit érdekel szóljon!
Inkább e-mail: fgeri1@hotmail.com
Nekem egy Frecciám van és az lenne a kérdésem hogyan lehet szétszedni a gázkart mert bowdent és zsinórt akarok cserélni
alulról kicsavartam az imbuszcsavart de a felso részen lévo muanyag takaró dekni akkor sem jon le.
Mit kell még meglazítani tobb csavart nem találtam.
Koszi a segítséget.
blok,gyujtás,önindito,karbi,henger,hengerfej,
bendix,telok,sárvédök,tank,idomszett,lámpák,hütök
,fékek,sztender,kapcsolok,ülések,
lábtartok,kipufog
o,vázak,kábelköteg,feszabályzó..................
na most hogy legyen?