Levettem a csapot szétszedtem teljessen,az 1ik járatban volt 1 kis koszcsomo,utánna a karbiba a kis kör alakú szűrőt is megnéztem annak meg a szűrőfelületét ellepte valami lepattant piros festék meg kosz sztem e miatt lehetett az hogy nem kapott elég benzint hosszú ideig tartó nyelezésnél.
Én nem is fikáztam csak ha egy kicsit utána nézel akkor rájössz h ez igy van...Én nem is vitatom hogy jó állapotba van meg felujitott meg minden de 310 ért sok.Kb ennyi nemtom hol itt a fikázás...egy szóval se mondtam rá hogy szar.De legyen szerencséd add el 310 ért.A sárkány meg mindenkinek tetszik akinek kell hogy tetszen...
Persze vételáron felül. Azért mondom hogy 500felett járok, és inkább most igy eladom, minthogy felujitom és 600on tul leszek és kapok érte 300vmennyit, összekokányolni meg nem fogom, hogy minnél olcsobban kijöjjek. Szóval sztem korrekt ár érte.
A vételáron felül?Az nem semmi...Mondjuk én is járok olyan 110-120 körül csak ilyenekel hogy uj dugó,fötengelyfelujitás,másik blokkot már vettem 2 öt is... ugy alkatrész az van...akk powerelektronika,kipuf cső,meg ilyen apróságokbol összejön...
főtengely (táboritunning) 33 000 Ft
főtengely csapágy (SKF C4) 10 000 Ft
főtengely szimering 2db 4 000 Ft
0km Gyári EVO henger 44 000 Ft
dugó 18 000 Ft
hengerfej 5 000 Ft
EVO kipufogó 15 000 Ft
lánc+fogaskerekek (japán) 30 000 Ft
kerékcspágy 1 500 Ft
gyertya (ngk) 2 100 Ft
power motor 10 000 Ft
levegőszűrő 4 000 Ft
2db hátsó fékmunkahenger + fordulatszámmérő spirál 20 000 Ft
banner akksi 10 000 Ft
fékbetétek 4 000 Ft
ledes indexek 10 000 Ft
Összesen az anyagár 220 600 Ft+friss műszaki
Felújítás óta 7000 Km-t futott
Motor ára: 310 000 Ft fixen
Csak volt egy kisebb szorulás és az alsókosár szétment. Hát 60ból rendbe lehet hozni azaz kb 300ból meg van. Ahhoz képest a gyáriak vannak 260-80 körül és ezen minden új, illetve van rajta egy20-30ezret érő membrán meg egy 30ezres kipufogó... Ha esetleg az lekerül róla, akkor már mégse olyan drága. Amúgy nekem jelenleg 500 x ezer ftba van már. És nincs nagykedvem már rákölteni, mert megcsináltatom, de az mégugyse fog visszajönni. Sztem nagyjábból korrekt ár, de esetleg egy kevesset engedhetek belőle.
Sziajsztok. Olyan kérdésem lenne hogy mitohoz vertexen kívül más dugót hol lehet venni? A pinksmotor.hun is csak vertex van wössner dugattyú lenne a legjobb de azt nem tok sehol ezért tudtok nekem segíteni? Jah meg még az hogy hol lehet mitohoz tömítést venni a hengerfelyhez lenne a legfontosabb. Várom válaszokat
Üdv
Cserés a hátsófék munkahenger,fötengely,és dugó,+egy festés...nem sok igy egy kicsit 240ért?De a fötengely fel lett ujitva nem?Irtad h Táborinál lett csinálva..és 2000 km alatt kikopott?
Várom a képet:)
Egy Mito rendszám nélkül ér annyit mint egy freccia rendszámmal...
Vagy ez itt...link
főtengely csapágy (SKF C4) 10 000 Ft
főtengely szimering 2db 4 000 Ft
0km Gyári EVO henger 44 000 Ft
dugó 18 000 Ft
hengerfej 5 000 Ft
EVO kipufogó 15 000 Ft
lánc+fogaskerekek (japán) 30 000 Ft
kerékcspágy 1 500 Ft
gyertya (ngk) 2 100 Ft
power motor 10 000 Ft
levegőszűrő 4 000 Ft
2db hátsó fékmunkahenger + fordulatszámmérő spirál 20 000 Ft
banner akksi 10 000 Ft
fékbetétek 4 000 Ft
ledes indexek 10 000 Ft
Összesen az anyagár 220 600 Ft+friss műszaki
Felújítás óta 7000 Km-t futott
Motor ára: 310 000 Ft fixen
Üdv