ok de hogyan fogom vele működtetni a powert ?Mert néztem az eladó cuccaidat ott 19re van írva egy blokk de nem láttam rajta power mechanika kihajtást tehát az elektomosan vezérelt.Vagy ez egy másik?
Vasfarok,köszönöm megkaptam a csomagot. azért az ék az végülis csak kimaradt.De sebaj mert összeraktam mentem vele vagy 6 km aztán fura kattogó hangot kezdett kiadni.Azthittem fellazult valami de levettem a kuplungkosarat és a tengelyt megforgatva észrevettem hogy mindig egy bizonyos ponton kattan egy nagyot.Szerintem kitört egy foga.És a 4-es fokozatnak is mert ott is kattog.Szóval ez van.Azthiszem veszek egy másik blokkot mert amit eddig ebbe beleöltem már vehettem volna 2 mito blokkot is. Henger nélküli blokk érdekelne mert hengerem van csak az a bibi hogy az én power-om mechanikus és nem tudom hogyan lehet összehozni az elektromossal mert ugyebár nekem rudazat mozgatja.
dug6tunk!bizarr a neved szerintem ha nem gyári a fény vesziti a moci az árát 290e től indul az ár irányba szerencse kell tudok 2004 est 320 ért 2002est rendszámost 340ért.
sziasztok megragadt 2006os mito javitásához bp és környékén nemtudtok valakit ?jobbos oldalidom fékkarok korm súly indexek plexi tükör + tartó még kereslek...a régi és az evo plexi ugyanaz?nem sok választ kaptam eddig sajnos de kitartó vagyok.
Heloo! szerintetek mennyiért tudnám eladni a mitomat? [mito evo 1 ,1997 rendszámos, felujitott blokk(azota kb 3500km)7sebességes, 160 pollini henger , szinváltós flipflop fehér effektes festés(rásüt a nap és elkékül)minden jó rajt kivéve féklámpa és benzinszint visszajelző más hibája nincs,uj dunlop gumikkal,SP rezó karbon végbob] csak érdeklődnék egyenlőre... előre is köszi
sziasztok. Lenne egy olyan kérésem hogy mito hengerfelyhez hol lehet venni tömítést? Akár hogyha valakinek van jó állapotu használt tömítés az is jólenne. Hol lehet első kerék csapágyat illetve első fékbetétet. Illetve még az hogy gumiabroncsot hol lehet? Műszakin úgy átmegy hogyha az első és hátsó gumi nem egyforma?
Háát szerintem igen. De lehet, hogy a Cagiva másképpen van bekötve. Szerezz egy jó multimétert! Vagy csak cseréld ki benn az elemet, általában mikor merül, akkor mutat okos dolgokat. Ezért jó az elem teszt, mert ha egy 1,5 V-os elemre nem 0,9 és 1,5 V között mutat akkor érdekes :D Pláne, ha 2 V van benn :D
Szevasz Mester!:)
hát..én is gondoltam arra,h. rossz az a multiméter,mert igen csak furán viselkedett,az autómon is 15V-ot mutatott..
Az akksim a 3. évét tapossa, gondoltam rá, h. hátha nem vezi fel a töltést, de attól még merült akksival is működnie kéne a világításnak nem?
Hello! Van egy elado mitom 91 es piros szinu kisebb karcokkal ( plexi egvan repedve, jobb index levan torve) allo helyzetben elborult, uj akksi kell bele. De ezen kivul tokeletes motorikus allaptoban van! 2 eve lett benne mindne cserelve azota 50 kmter ha mentem vele! Boven aron alul elado! 190 ezer! akit erdekel msn: mcoliver@freemail.hu mail is ez!
Csáó
Külön nem adnál el nekem gumitömítéseket, amik ott vannak a csapszegnél? Vagy legalább csak egyet, mert nekem az egyik duplaakkorára nyult mint a másik
kik vannak innen komárom megyéböl? azt láttam h randy igen, de keresem a többieket egy kis motorozásra.
Attól átengedik, hogy nem egyforma a kettő gumi.
hát..én is gondoltam arra,h. rossz az a multiméter,mert igen csak furán viselkedett,az autómon is 15V-ot mutatott..
Az akksim a 3. évét tapossa, gondoltam rá, h. hátha nem vezi fel a töltést, de attól még merült akksival is működnie kéne a világításnak nem?
Majd ha meglesz a jogsim, akkor gurulhatnánk valamerre
Külön nem adnál el nekem gumitömítéseket, amik ott vannak a csapszegnél? Vagy legalább csak egyet, mert nekem az egyik duplaakkorára nyult mint a másik