Na fasza megint begyulladt a ágyék izmom a mito-n 40km után. Nem bírok vele egyszerűen menni . Nem rám méretezték az biztos most már be kell látnom . Ha valakit érdekel egy valóban 100%-os állapotban lévő 2004-es mito 9800km-el írjon! A1-el vezethető, arrow kipuff stb. stb.
Srácok 270-80ba el lehet vinni a Mito-t. Arrow rendszer, Vforce membrán, Sp hengerfej. Az egész motor felelett ujitva 2050km van az alkatrészekbe. C3as csapágyazás, főtengely felujitva Táboriék által (új hajtókar, prox alsó felső tügrgő), Elől hátul új gumik, hátsó fékmunkahenger cserére szorul (3ezer).Egy kis fényezés elférne rajta, de nem lelakott + adok hozzá pár idomot. Illetve egy dugó kell bele. Pár tizezerből helyre hozható.
Heló!Van egy honda nsr 125 ös motorom 160 as malossi hengerrel.jó állapotban minden működik rajta csak egy hengerfejtömítés kellene bele mert az kiment belőle!Érdekelne bármilyen motor csere kivéve robogó és minimum 125 ös legyen.leginkább speed és krossz csere érdekelne.
Érd:06306657690
Képeket később rakok fel.
Nekem anno azt tanították, hogy nem illik összekeverni, bár volt h verseny elött összekevertük a Castrolt az Igollal, mert nem volt idő leeresztgetni. Én elhasználnám a helyedben mosóbenzinnek:)
Sziasztok!
Motul 710 olajat szoktam venni és bekeverem, mivel ki van kötve az olajzás.
A kérdés az, hogy most Castrol Power 1 Racing-et vettem, és azt bekeverve hozzáönthetem-e a már tankban lévő 3-4 liter Motul keverékhez? Vagy inkább ilyenkor engedjem-e le?
Érd:06306657690
Képeket később rakok fel.
http://www.kepesmotor.hu/sport...
Motul 710 olajat szoktam venni és bekeverem, mivel ki van kötve az olajzás.
A kérdés az, hogy most Castrol Power 1 Racing-et vettem, és azt bekeverve hozzáönthetem-e a már tankban lévő 3-4 liter Motul keverékhez? Vagy inkább ilyenkor engedjem-e le?
odulako@hotmail.com
Valaki szedte már szét a féknyergét? A hátsóból ki tudtátok venni a csavarokat? Jahh és tettetek bele másik tömítést a dugattyúhoz?